Auteur Topic: Jury  (gelezen 6992 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Jury
« Gepost op: 15-12-2003, 09:54:33 »
nou schijnt jerney kaagman bij barend en van dorp verklaard te hebben dat van al die 16000 mensen (lees kinderen) er uiteindelijk maar 700 voor de jury zijn beland....  :o :o

en dat dus die hele erge slechte, dus écht met opzet auditie moesten doen voor de kijkcijfers....

wat erge he??  >:(

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jury
« Reactie #1 Gepost op: 15-12-2003, 10:18:20 »
Vorig jaar was 't ook al zo dat alle deelnemers eerst voor 'n andere jury moeten komen (op de zaterdag van 'n selectieweekend) en die beslissen dan of ze op zondags hun kunsten mogen vertonen voor de echte Idols-jury. Ze halen er dus idd waarschijnlijk de beste en de slechtste uit op die zaterdag. Als ze alleen de beste door lieten gaan, dan was er niet zoveel leuk beeldmateriaal natuurlijk.

Op zich vind ik 't wel begrijpelijk dat er eerst gescreend wordt door 'n andere jury, want 16.000 deelnemers is gewoon echt veel om die allemaal voor de echte jury te laten komen.  :-\

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Jury
« Reactie #2 Gepost op: 15-12-2003, 10:20:19 »
Vorig jaar was 't ook al zo dat alle deelnemers eerst voor 'n andere jury moeten komen (op de zaterdag van 'n selectieweekend) en die beslissen dan of ze op zondags hun kunsten mogen vertonen voor de echte Idols-jury. Ze halen er dus idd waarschijnlijk de beste en de slechtste uit op die zaterdag. Als ze alleen de beste door lieten gaan, dan was er niet zoveel leuk beeldmateriaal natuurlijk.

Op zich vind ik 't wel begrijpelijk dat er eerst gescreend wordt door 'n andere jury, want 16.000 deelnemers is gewoon echt veel om die allemaal voor de echte jury te laten komen.  :-\

tuurlijk dat snap ik ook wel.....

maar ze laten wel een kevin en danny dus opdraven voor de echte jury...., doe dan de echte kanshebbers, toch?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jury
« Reactie #3 Gepost op: 15-12-2003, 10:23:56 »
Ja op zich zou je dat wel denken ja. Maar 't programma draait natuurlijk ook om de hilarische audities, en die proberen ze er op die zaterdag dus ook gewoon uit te pikken. Als ze iedereen op die zaterdag moeten filmen hebben ze denk ik veel te veel beeldmateriaal. Om dat te voorkomen laten ze eerst 'n hoop andere medewerkers er de beste en grappigste uithalen.

Trouwens als ze alleen de goede eruit gepikt hadden en we alleen die te zien kregen, leek 't voor ons ook alsof er alleen maar goede mensen meededen aan Idols en dat staat ook wat vreemd.  :-\

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Jury
« Reactie #4 Gepost op: 15-12-2003, 10:26:56 »
maar die opmerkingen die de jury maakt zoals:
wat doe je hier??
denk je nou echt dat je talent hebt??

dat soort dingen zijn gewoon nu niet meer echt, snappie...  :-\

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jury
« Reactie #5 Gepost op: 15-12-2003, 10:36:20 »
Ja je kunt dat zo zien natuurlijk. Maar je kunt je ook voorstellen dat veel van degenen die zaterdags doorzijn naar zondags, niet weten of ze door zijn omdat ze goed zijn of omdat ze grappig zijn. Als zo iemand eenmaal heel overtuigd is van zijn/haar eigen zangtalent (en dat zijn er 'n hoop zo te merken), dan zal degene niet snel doorhebben dat hij/zij door is omdat hij/zij juist erg slecht is. Die opmerkingen van de jury zijn voor hen dan wel ontzettend echt.

Ik denk eerlijk gezegd dat ze op die zaterdag echt alleen te horen krijgen of ze wel of niet doorzijn en verder geen commentaar krijgen. De deelnemers hebben zo dus eigenlijk geen idee waarom ze door zijn.

Ik denk trouwens dat ze echte jury niet van te voren per deelnemer al krijgt te horen of die wel of niet goed was op die zaterdag. 't lijkt me toch wel redelijk 'n verassing voor ze wat de deelnemers er van gaan maken.

maapie

  • Gast
Re: Jury
« Reactie #6 Gepost op: 15-12-2003, 12:04:27 »
Ik vind het wel goed hoor, stel dat al die aso's die alleen meedoen om op teevee te komen ook allemaal op teevee komen... Dat is toch ook niet leuk om naar te kijken?

En ze laten heus wel alle mensen door die kans hebben hoor, en die echt goed kunnen zingen. Dat geloof ik wel!

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jury
« Reactie #7 Gepost op: 15-12-2003, 13:41:02 »
Ik vind het wel goed hoor, stel dat al die aso's die alleen meedoen om op teevee te komen ook allemaal op teevee komen... Dat is toch ook niet leuk om naar te kijken?

En ze laten heus wel alle mensen door die kans hebben hoor, en die echt goed kunnen zingen. Dat geloof ik wel!

Volgens mij blijven er toch nog genoeg mensen over die alleen maar meedoen om op de teevee te komen en toch door zijn gegaan tot aan de idols-jury  :-\

Ik begrijp het wel, maar op zich vind ik het toch wel jammer dat ze een selectie hebben gemaakt  :(
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jury
« Reactie #8 Gepost op: 15-12-2003, 16:28:27 »
Maar je kunt je ook voorstellen dat veel van degenen die zaterdags doorzijn naar zondags, niet weten of ze door zijn omdat ze goed zijn of omdat ze grappig zijn.
Zou het echt zo erg gesteld zijn met hen?  ::)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jury
« Reactie #9 Gepost op: 15-12-2003, 16:38:19 »
Zou het echt zo erg gesteld zijn met hen?  ::)

Ik vrees van wel ja, Sommigen zijn zo overtuigd van hun eigen 'talenten' dat ze echt niet zien dat ze eigenlijk helemaal niet kunnen zingen. Anders hadden ze zich uberhaupt niet ingeschreven voor die audities.  :-\

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Jury
« Reactie #10 Gepost op: 15-12-2003, 20:09:21 »
Ik hoorde dat het vooral was omdat er gewoon veel te veel waren (16.000) daarvan wordt dan een groep doorgestuurd die een mix is van goed, slecht en matig (in verhouding van het totaal).

Ik hoorde ook dat het gedaan is om al die stumpers die graag op tv willen eruit te halen. Dat er dan toch nog een Anton Stuurs doorglipt ala  ;D