Poll

Jamai is homo, wat vinden wij daarvan?

Als hij dat zo voelt lekker laten gaan!
12 (54.5%)
Beetje vaag, eerst die jeugdvriendin, toen Dewi, vreemd hoor!
3 (13.6%)
Het is gewoon een publiciteitsstunt voor World Idols!
1 (4.5%)
Dat boeit me niks, Jamai kan me gestolen worden
6 (27.3%)

Totaal aantal stemmen: 20

Auteur Topic: Jamai is homo?  (gelezen 6750 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Jamai is homo?
« Gepost op: 24-12-2003, 17:30:42 »
Jamai heeft toegegeven dat hij homosexueel is, nadat dit al maanden lang werd gesuggereerd en Jamai in alle toonaarden ontkende.

Het is ook wel een beetje vaag, tijdens Idol vertelde hij (in mijn ogen) oprecht dat hij altijd al verliefd was op die ene jeugdvriendin van hem en een paar weken later had hij opeens met Dewi (na mijn idee ook een publiciteitstuntje). Nu opeens blijkt hij toch homo te zijn. Ik denk dat het een publiciteitsstunt is voor 'World Idols' en heel voorzichtig durf ik zelfs te zeggen dat het hem misschien wel is toegezegd dat hij dat moest zeggen.  :-X

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jamai is homo?
« Reactie #1 Gepost op: 24-12-2003, 18:46:27 »
huh? waar heb je dat vandaan dan? Heeft ie dat echt zelf gezegd of is t gewoon een roddel? Maar als hij dat zelf gezegd heeft denk ik wel dat het waar is. Waarom zou het een publiciteitsstunt zijn? zijn homo's zo populair dan?

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Jamai is homo?
« Reactie #2 Gepost op: 24-12-2003, 20:10:55 »
HET BOEIT ME HELEMAAL NIKS,

Best leuk hoor die Idols, maar wie zijn nou de echte Idols als je moet kiezen.

De Bands/Artiesten die het op hun eigen houtje hebben gered of mensen die zo'n programmaatje wint? Oordel zelf, maar ik kies voor de eerste keuze

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jamai is homo?
« Reactie #3 Gepost op: 24-12-2003, 21:06:09 »
Erg verrassend  ::)
Maar het zal wel of hij nu wel of niet homo is, maakt toch geen reet uit. Het hoeft voor mij iig geen voorpaginanieuws te zijn, pfff zeg...
Maar een publiciteitsstunt, zou idd kunnen, maar zou ik wel heel erg vinden als het op die manier zou moeten...
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jamai is homo?
« Reactie #4 Gepost op: 24-12-2003, 22:43:39 »
Jamai heeft toegegeven dat hij homosexueel is, nadat dit al maanden lang werd gesuggereerd en Jamai in alle toonaarden ontkende.
Waar/wanneer heeft hij dat toegegeven?

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Jamai is homo?
« Reactie #5 Gepost op: 25-12-2003, 12:41:02 »
Waar/wanneer heeft hij dat toegegeven?

 :o :o malcolm...het was zelfs op het jeugdjournaal..  ;D ;D

maar goed, idd erg vaag. triest dat anno 2003 daar nóg steeds zoveel ophef over is...  :-\

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jamai is homo?
« Reactie #6 Gepost op: 25-12-2003, 12:50:07 »
Waar/wanneer heeft hij dat toegegeven?
Ruud de wild heeft Jamai in zijn programma gebeld en gezegd dat ie het nu maar eens moest toegeven. En met veel rumoer op de achtergrond, vertelde Jamai dat ie idd er achter is gekomen dat ie homo is. (exacte woorden weet ik niet meer hoor, maar het gesprek zal vast ergens op internet staan)

:o :o malcolm...het was zelfs op het jeugdjournaal..  ;D ;D
Dat maakte het allemaal nog triester vond ik. Zo lijkt het voor die kinderen alsof het idd heel abnormaal is dat je homo bent, alhoewel die presentator zei dat daar ´op zich natuurlijk niets mis mee is´....  :-\
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jamai is homo?
« Reactie #7 Gepost op: 25-12-2003, 17:29:33 »
Nou als 't echt waar is dan vind ik 't fijn voor hem dat hij 't nu heeft durven naar buiten te brengen. 't is toch alleen maar fijn dat hij er dan nu eindelijk vrij over kan praten en helemaal zichzelf kan zijn?

Ik vind 't eerlijk gezegd ook helemaal niet vreemd dat hij eerst wel 'n vriendin had en verliefd was op die jeugdvriendin van 'm. 't komt vaak voor dat homoseksualiteit pas in de puberteit ontdekt wordt, nadat men 'n aantal heteroseksuele relaties heeft gehad. Op de een of andere manier onderdrukken velen hun homoseksuele gevoelens zo erg dat ze er zelf in geloven dat ze hetero zijn. Op 'n gegeven moment wordt 't in hun puberteit ineens toch duidelijk voor ze en komen ze uit de kast. Helemaal niet ondenkbaar dus dat 't bij Jamai ook zo gegaan is.

Ik heb trouwens wel 't idee dat Jamai min of meer onder druk van Ruud de Wild deze uitspraak heeft gedaan. Los er van of 't dan wel of niet waar zou zijn, vind ik 't eigenlijk niet kunnen dat zo'n jonge jongen op deze manier eigenlijk 'gedwongen' wordt bepaalde uitspraken te doen.  :-[

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jamai is homo?
« Reactie #8 Gepost op: 26-12-2003, 01:33:57 »
Sinds ik dit gehoord heb kijk ik non-stop CNN, maar het is gek genoeg nog steeds niet als 'breaking news' gemeld...  :-\

Offline Idolsfan

  • Forumlid
Re: Jamai is homo?
« Reactie #9 Gepost op: 4-01-2004, 15:36:24 »
Jamai heeft toegegeven dat hij homosexueel is, nadat dit al maanden lang werd gesuggereerd en Jamai in alle toonaarden ontkende.

Het is ook wel een beetje vaag, tijdens Idol vertelde hij (in mijn ogen) oprecht dat hij altijd al verliefd was op die ene jeugdvriendin van hem en een paar weken later had hij opeens met Dewi (na mijn idee ook een publiciteitstuntje). Nu opeens blijkt hij toch homo te zijn. Ik denk dat het een publiciteitsstunt is voor 'World Idols' en heel voorzichtig
durf ik zelfs te zeggen dat het hem misschien wel is toegezegd dat hij dat moest zeggen.  :-X


Ik ben het eigenlijk wel met haar eens want het is heel raar en vaag.
Ik weet het nu allemaal niej meer ???

Anastacia - - - Mary-Kate and Ashley Fan For ever!! =D

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Jamai is homo?
« Reactie #10 Gepost op: 4-01-2004, 16:52:31 »
Je weet ook niet dat Chriz een jongen is ;)

Geeft niet, die fout maakte ik ook

maapie

  • Gast
Re: Jamai is homo?
« Reactie #11 Gepost op: 6-01-2004, 17:01:02 »
Geeft niet, die fout maakte ik ook
[offtopic] huh? beetje vaag, Chriz is toch duidelijk een jongensnaam? [/offtopic]

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Jamai is homo?
« Reactie #12 Gepost op: 6-01-2004, 19:25:08 »
[ookofftopic] Oh, nou ik ken ook een meisje die Chris heet[/ookofftopic]

maapie

  • Gast
Re: Jamai is homo?
« Reactie #13 Gepost op: 6-01-2004, 19:41:00 »
[offtopic] ja, maar dat komt niet zo vaak voor [/offtopic]