Auteur Topic: De Echte Idols  (gelezen 4634 keer)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
De Echte Idols
« Gepost op: 25-12-2003, 12:35:33 »
Toch even een discussie losmaken

Wat denken jullie wie nou de echte idols zijn? De Bands/Artiesten die wel met manager beroemd zijn geworden maar voor de rest alles alleen hebben gedaan bv. Bon Jovi of de mensen die een Programma als Idols nodig hebben?

Ben ik wel benieuwd naar.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: De Echte Idols
« Reactie #1 Gepost op: 25-12-2003, 12:52:58 »
tja open deur natuurlijk...
mijn idolen zijn idd mensen die self-made zijn en hun eigen muziek schrijven en maken....en misschien wel niet zo heeeeeel moooi kunnen zingen, maar tja...

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: De Echte Idols
« Reactie #2 Gepost op: 25-12-2003, 20:21:45 »
voor mij zijn het ook die gene
die met vallen en opstaan

en toch steeds maar niet opgeven
er uit einderlijk na een lange weg toch gekomen zijn

dit zijn ook de mensen die vaak na een jaar of 3 nog steeds niet vergeten zijn
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Echte Idols
« Reactie #3 Gepost op: 3-01-2004, 12:05:57 »
Lastig hoor, ik denk dat elke artiest zo'n kans als Idols niet zou laten lopen. Iemand als Hind is toch iemand die echt talent heeft en ook al heeft ze het op een makkelijke manier gehaald, ze is toch een echt Idol.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: De Echte Idols
« Reactie #4 Gepost op: 3-01-2004, 12:07:21 »
Lastig hoor, ik denk dat elke artiest zo'n kans als Idols niet zou laten lopen. Iemand als Hind is toch iemand die echt talent heeft en ook al heeft ze het op een makkelijke manier gehaald, ze is toch een echt Idol.

met talent bedoel je dat ze kan zingen, maar is ze ook muzikaal? kan ze ook voor eigen repetoir zorgen??

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Echte Idols
« Reactie #5 Gepost op: 3-01-2004, 12:15:08 »
Ik denk wel dat ze muzikaal is en niet zo'n standaard popidooltje, bewijs was toen ze bij Boring en van Dorp dat eeuh Fado Meä Turks eeuh soort van nummer zong. Wat bedoel je met eigen reportaire? Dat ze zelf nummers schrijft of dat ze een aparte sound neerzet (zonder covers). Ik denk niet dat ze zelf schrijft, maar dat doet ook lang niet elke artiest. Ik vind dat nummers schrijven weer een ander soort talent is.

maapie

  • Gast
Re: De Echte Idols
« Reactie #6 Gepost op: 6-01-2004, 18:55:21 »
Fado Mãe :)


Idd, ze probeert echt niet standaart te zijn, teminste van wat ik gehoord heb. Haar cd heet niet voor niks around the world, ze doet heel veel stijlen.  :)

HINDJE!!  ;D