Poll

Om welke auditie heb je 't hardst moeten lachen?

Anja (Britney Spears)
0 (0%)
Barbara (Janet Jackson)
1 (7.7%)
Bennie (Bon Jovi)
5 (38.5%)
Brenda (Do)
0 (0%)
Debbie (Michael Jackson)
1 (7.7%)
Denice (Miss Noord-Holland)
0 (0%)
Kim (met zelf bedacht nummer)
4 (30.8%)
Monique (Anouk)
1 (7.7%)
Richard (Alan Jackson?)
1 (7.7%)
Ron (Linkin Park)
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 11

Auteur Topic: Voorronde 4  (gelezen 7483 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Voorronde 4
« Gepost op: 28-12-2003, 09:59:32 »
Hier kun je weer je mening geven over de audities in voorronde 4 van Idols. Wie vond je hilarisch en wie vond je helemaal goed?

Om 't geheugen op te frissen weer effe wat fotootjes:

Anja


Barbara


Bennie


Brenda


Debbie


Denice


Kim


Monique


Richard


Ron

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 4
« Reactie #1 Gepost op: 28-12-2003, 10:01:47 »
Deelnemers die wel doorzijn naar 't theater:

Elisaar


Kostian


Megan


Rene


Rick


Sylvana

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Voorronde 4
« Reactie #2 Gepost op: 28-12-2003, 12:13:31 »
Deze aflevering veel goeien en weinig slechten, vooral die man met die baard die allereerste, ik dacht dat wordt 3maal niks, maar hij was helemaal top. Ik zou het leuk vinden als hij bij de laatste 10 kwam.  :)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Voorronde 4
« Reactie #3 Gepost op: 28-12-2003, 12:37:11 »
Anton Stuurs is btw niet geweest, je zag hem wel een paar keer op de achtergrond lopen tijdens interviews  ;D

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 4
« Reactie #4 Gepost op: 28-12-2003, 12:48:41 »
Deze aflevering veel goeien en weinig slechten, vooral die man met die baard die allereerste, ik dacht dat wordt 3maal niks, maar hij was helemaal top. Ik zou het leuk vinden als hij bij de laatste 10 kwam.  :)

Ik had ook totaal niet verwacht dat die zou kunnen zingen, maar 't klonk echt goed! Zou idd wel leuk zijn als die bij de laatste 10 zou zitten, maar ik vrees voor hem dat hij nooit tot Idol 2004 gekozen zal worden. Hij heeft nu niet bepaald 'n Idol-uiterlijk, omdat hij er nogal, hoe zeg ik dat, 'ouwelijk' uitziet. Ik zou zo op 't eerste gezicht eigenlijk zeggen dat hij te oud zou zijn voor Idols. (volgens mag je niet ouder zijn dan 26)  :-\

Anton Stuurs is btw niet geweest, je zag hem wel een paar keer op de achtergrond lopen tijdens interviews  ;D

Ik zag 'm ook 'n paar keer voorbij komen. Ik had zijn auditie trouwens wel graag willen zien.  ;D

Ik heb trouwens gekozen voor camping-Kim als grappigste auditie. Zij zong dat eigen verzonnen liedje over dat ze 'n ster wilde zijn en nu voor de jury stond. ('hello jury! hello jury! I'm singing for you and I wanna be a star!' of iets in die trant) Dacht zeker de jury wel effe te verpletteren met zo'n 'geweldig' (ahum) zelf bedacht liedje.  ::)

Ik had trouwens bij niemand van degenen die door waren zoiets van: deze gaat 't ver schoppen! Ze waren natuurlijk wel goed, maar ik kon ze allemaal niet als nieuw idool zien vreemd genoeg.  :-\

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Voorronde 4
« Reactie #5 Gepost op: 28-12-2003, 12:52:20 »
Ik had ook totaal niet verwacht dat die zou kunnen zingen, maar 't klonk echt goed! Zou idd wel leuk zijn als die bij de laatste 10 zou zitten, maar ik vrees voor hem dat hij nooit tot Idol 2004 gekozen zal worden. Hij heeft nu niet bepaald 'n Idol-uiterlijk, omdat hij er nogal, hoe zeg ik dat, 'ouwelijk' uitziet. Ik zou zo op 't eerste gezicht eigenlijk zeggen dat hij te oud zou zijn voor Idols. (volgens mag je niet ouder zijn dan 26

Ik denk het ook, maar het Jamai-effect kan ook gaan optreden. (apart, niet standaard, underdog) Hij is natuurlijk niet een standaard-personage, maar wel een persoonlijkheid. Hij valt op en brengt iets apart.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 4
« Reactie #6 Gepost op: 28-12-2003, 12:59:51 »
Ja is waar natuurlijk. Maar toch denk ik dat er voornamelijk op erg jong talent gestemd gaat worden en daar ook door de jury naar gemanipuleerd wordt. (de jury zal wel weer haar voorkeur hebben voor jong talent, omdat jonge talenten nog meer te 'kneden' zijn in 't idool dat zij in gedachten hadden) De jury heeft toch wel grote invloed in wie er ver komt, omdat zij in eerste instantie de laatste 30 kiezen (en daarbij zullen ze 'n ouder iemand denk ik eerder laten afvallen) en later door hun jurycommentaar ook 't stemgedrag van de kijkers beinvloeden.

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Voorronde 4
« Reactie #7 Gepost op: 28-12-2003, 14:01:09 »
Ik heb nou niet echt kunnen lachen om deze aflevering.

Door Bennie en diegene met dat zelfbedachte liedje werd het toch een nog leuk

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Voorronde 4
« Reactie #8 Gepost op: 28-12-2003, 14:22:32 »
ik heb me rot gelachen om janet jackson met dat fantastische schaatsdansie...  ;D ;D

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: Voorronde 4
« Reactie #9 Gepost op: 28-12-2003, 14:50:48 »
Sylvana was mijn oppas toen ik nog een klein ventje was...

Leuk!

Het meest gelachen inderdaad om Janet Jackson...  8)
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 4
« Reactie #10 Gepost op: 1-01-2004, 14:07:32 »
Ik vond deze aflevering eigenlijk ook weer beetje tegenvallen. Niet zoveel echte goeie, of extreem slechte.
Om Janet 'Barbera' Jackson heb ik ook hard moeten lachen.
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...