Auteur Topic: Theaterronde 2  (gelezen 8433 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 2
« Reactie #20 Gepost op: 26-01-2004, 21:14:55 »
;D Ik vond die Bryan zo'n erorme irritante gast, kwas blij dat ie afviel. Frank is ook een beetje een kwalletje. Zei hij niet zoiets van: 'na Frank Rijkaard, Frank Masmeijer etc. etc. is het opnieuw tijd dat er een Frank op gaat staan.'??? Waarom is hier nog geen kots-smiley?  ;)

Ik ben 't volledig met je eens! Brian vond ik echt vreselijk irritant en die Frank eik nog meer. Zoals ik ook al schreef begrijp ik gewoon echt niet wat die doet bij de workshops. Hij kan gewoon niet zingen.  :(  Maar ik vrees dat hij alleen door is, omdat 'hij 'n goeie kop heeft' zoals HenkJan dat zo fraai zei tijdens de eerste aflevering van de theaterronde.   :-[

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 2
« Reactie #21 Gepost op: 27-01-2004, 09:13:02 »
;D Ik vond die Bryan zo'n erorme irritante gast, kwas blij dat ie afviel. Frank is ook een beetje een kwalletje. Zei hij niet zoiets van: 'na Frank Rijkaard, Frank Masmeijer etc. etc. is het opnieuw tijd dat er een Frank op gaat staan.'??? Waarom is hier nog geen kots-smiley?  ;)

Een medestander!! Gelukkig! Altijd als hij iets zegt, heb ik zoiets van: Maak plaats voor het ego!  ;)