Auteur Topic: Theaterronde 2  (gelezen 8479 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Theaterronde 2
« Gepost op: 24-01-2004, 15:47:07 »
hier alles over de tweede theaterronde, de ronde waarin er uiteindelijk maar 27 zullen overblijven voor de workshops...

deze mensen zijn door naar de workshops:


frank, jk, kostian, eric, micheal, fardoe, boris, ron, maud, merel, irma, robin, nick, tialda, elisaar, megan, gerbrich,  martijn, daniel, lianne, anne, hedwig, sharon,  kristel, alice, irma en meike.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2004, 22:32:59 door Cora Bora »

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 2
« Reactie #1 Gepost op: 24-01-2004, 15:51:22 »
Ben erg benieuwd vanavond......maar 27 door? Dus dat betekend nog 1 kamer?? Toch? Dan blijft er ineens nog maar weinig over....maar mijn favoriet Boris T. zit erbij  ;D
That's all

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Theaterronde 2
« Reactie #2 Gepost op: 24-01-2004, 16:35:24 »
Neeehee! Uiteindelijk blijven er 27 over. Er komt nu eerst een schifting en dan nog 1 of 2 en die dan over zijn, zijn de laatste 27. Boris Tiethaar is dus nog niet één van de laatste 27.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Theaterronde 2
« Reactie #3 Gepost op: 24-01-2004, 16:45:19 »
maar ná deze aflevering zullen er maar 27 overblijven. er zal dus aan het eind daarvan nóg een schifting komen...

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 2
« Reactie #4 Gepost op: 24-01-2004, 17:04:25 »
Neeehee! Uiteindelijk blijven er 27 over. Er komt nu eerst een schifting en dan nog 1 of 2 en die dan over zijn, zijn de laatste 27. Boris Tiethaar  :o is dus nog niet één van de laatste 27.


Pfffff, Boris is tenminste wel gezegend met de looks en de stem!  :P
That's all

Offline MarLin

  • Forumlid
Re: Theaterronde 2
« Reactie #5 Gepost op: 24-01-2004, 17:33:38 »
*is nieuw hier*

Ik ben ook echt benieuwd naar vanavond! Boris T is inderdaad echt supergoed! Maar Maickel vind ik ook echt een schatje!

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 2
« Reactie #6 Gepost op: 24-01-2004, 17:38:29 »
*Grace vraagt zich af wie Maickel is  ???
That's all

Offline MarLin

  • Forumlid
Re: Theaterronde 2
« Reactie #7 Gepost op: 24-01-2004, 18:13:28 »
Maickel:


Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 2
« Reactie #8 Gepost op: 24-01-2004, 19:58:21 »
Oh ja.....ik herriner me hem weer! Die was idd ook best goed! Goeie uitstraling, goeie stem. Ja, hijmaakt ook wel een kans!
That's all

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Theaterronde 2
« Reactie #9 Gepost op: 24-01-2004, 22:33:48 »
door naar de workshops, in willekeurige volgorde:

frank, jk, kostian, eric, micheal, fardoe, boris, ron, maud, merel, irma, robin, nick, tialda, elisaar, megan, gerbrich,  martijn, daniel, lianne, anne, hedwig, sharon,  kristel, alice, irma en meike.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Theaterronde 2
« Reactie #10 Gepost op: 25-01-2004, 11:41:49 »
1ste workshop:
Anne
Frank
Gerbrich
Krystle
Maickel
Marlies
Maud
Ron
Sharon


Maickel, Gerbrich en Ron zijn de grootste kanshebbers hier imo. Mijn persoonlijke favoriet is hier Maud. No Doubt!

2de workshop:
Hedwig
JK
Kostian
Lianne
Megan
Meike
Merel
Nick
Robin

Grootste kanshebbers: Nick, Robin, Megan en Meike. Mijn favoriet Lianne!!

3de workshop:
Alice
Boris
Daniël
Elisaar
Eric
Fardoe
Irma
Martijn
Tialda

De beste groep qua kwaliteit. Alice, Boris, Elisaar, Fardoe en Tialda zijn allemaal kanshebbers. Alice vinnik de beste.

Maar Maud en Lianne zijn mijn nieuwe favorietjes geworden. Alleen ben ik bang dat er niet velen met mij zijn.  ;D

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 2
« Reactie #11 Gepost op: 25-01-2004, 13:12:16 »
Nou Chriz, Maud vind ik ook erg goed hoor, maar ik ben bang idd geen programmaidool  :-\
Krystle vind ik ook wel goed, jammer dat ze keelonsteking had....Ik gok nog steeds dat Nick erg ver gaat komen.
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 2
« Reactie #12 Gepost op: 25-01-2004, 17:15:18 »
Ook ik vind Maud goed  ::ok::. En ben verheugd dat mijn beide favorieten ook door zijn 2 ::ok:: omhoog!
That's all

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 2
« Reactie #13 Gepost op: 25-01-2004, 20:06:20 »
Leuke uitzending weer gisteren! Jammergenoeg kon ik 'm niet 'live' kijken, omdat ik naar 'n feestje moest. 't Idols-virus heeft me al zodanig te pakken dat ik 't tegenwoordig erg vind als ik 'n feestje heb op zaterdagavond.  ::) ;)

Ik was echt verbaasd dat kamer 2 door mocht en kamer 3 mocht blijven. Ik had 't precies andersom gedacht, maar ik kan nu niet zeggen dat ik iemand uit kamer 3 zal gaan missen.  :-\

Verder vond ik de meeste performances deze uitzending echt tegenvallen. Zulke bekende nummers, zoveel tijd om 't in te studeren en dan nog allemaal de tekst compleet vergeten. Er was bijna niemand bij die z'n tekst volledig goed zong. Maar daar zullen de zenuwen wel voor gezorgd hebben.

Ik was verder niet echt verbaasd over degenen die door mochten naar de workshops. Ik kon zo zeggen wie van de groepen door zouden gaan, dat was echt overduidelijk. Over 'n aantal mensen heb ik me wel verbaasd, want ik begrijp bijvoorbeeld echt niet wat zo'n Frank bij de laatste 27 doet. Die kan in mijn ogen echt niet goed zingen.  :-\

1ste workshop:
Maickel, Gerbrich en Ron zijn de grootste kanshebbers hier imo. Mijn persoonlijke favoriet is hier Maud. No Doubt!

Ik denk dat Krystle, Maickel en Ron door zullen gaan. Mijn favoriet: Maickel, maar ik vind Maud ook goed.

Citaat
2de workshop:
Grootste kanshebbers: Nick, Robin, Megan en Meike. Mijn favoriet Lianne!!

Ik gok hier op Nick, Robin en Megan. Mijn favoriet: Nick, maar vind Megan ook erg goed.

Citaat
3de workshop:
De beste groep qua kwaliteit. Alice, Boris, Elisaar, Fardoe en Tialda zijn allemaal kanshebbers. Alice vinnik de beste.

Dit is idd de beste groep en de namen die je noemt zijn idd de kanshebbers. 't wordt echt moeilijk om daar 3 mensen uit te pikken. Daarom denk ik dat een van deze groep dan uiteindelijk ook de wildcard zal gaan krijgen en op die manier toch nog net door zal gaan naar de laatste 10.  Mijn favoriet uit dit groepje blijft Boris, op de voet gevolgd door Alice en Fardoe.

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re: Theaterronde 2
« Reactie #14 Gepost op: 25-01-2004, 20:26:40 »
Dat iedereen toch een andere smaak heeft is lekker meegenomen, zelf vind ik die frank en Nick niet om aan te horen, hun looks zijn geweldig, maar zangtechnisch niet goed..

Voor mij zou het zuiver zangtechnisch moeten zijn , en dan kan iemand als een maickel, een krystle of een maud toch wel ver komen. Alleen vrees ik dat de looks van mensen zeker voor meer dan 50% meetelt, zeker als we mogen smsen.

Combinatie looks en stem,,, Megan. lianne en tialda..

Ik zou niet raar staan ter kijken als van de 8 namen in deze post er een groot aantal de finale halen..
« Laatst bewerkt op: 25-01-2004, 20:29:50 door mollemans »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 2
« Reactie #15 Gepost op: 25-01-2004, 20:56:21 »
Mocht je overigens ff niet meer weten wie nou door is, hier kun je het overzicht bekijken
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 2
« Reactie #16 Gepost op: 25-01-2004, 21:12:03 »
Ik vind het wel erg jammer dat er in de laatste groep zoveel goede mensen zitten. Dat betekent automatisch dat er in de andere twee groepen mensen zullen doorgaan die sowieso minder goed zijn dan mensen die in groep drie moeten afvallen. Ik had liever gezien dat dat een beetje beter verdeeld was. Maar goed, ik kijk wel uit naar de komende uitzendingen!

Ow ja en JK, is dat die donkere jongen met dat roze haar? Want die vind ik ook wel goed namelijk.
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 2
« Reactie #17 Gepost op: 25-01-2004, 21:23:02 »
Ik vind het wel erg jammer dat er in de laatste groep zoveel goede mensen zitten. Dat betekent automatisch dat er in de andere twee groepen mensen zullen doorgaan die sowieso minder goed zijn dan mensen die in groep drie moeten afvallen. Ik had liever gezien dat dat een beetje beter verdeeld was.

Ik vind 't ook jammer dat er in workshop 3 zoveel goede deelnemers zitten. Maar vergeet niet dat er 'n aantal ook nog kans op 'n wildcard gaan maken (en er is dit jaar niet expliciet gezegd dat er maar 1 wildcard uitgedeeld gaat worden, dus 't kan zomaar zijn dat er ineens 2 of 3 worden uitgedeeld) en 't zou goed kunnen dat diegene dus uit workshop 3 zal komen. Gaan er dan iig toch meer dan 3 van die ronde door.   :)

Citaat
Ow ja en JK, is dat die donkere jongen met dat roze haar? Want die vind ik ook wel goed namelijk.

Ja dat is JK.


Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 2
« Reactie #18 Gepost op: 25-01-2004, 21:25:25 »
Ik mocht van de buschauffeur eerder de bus uit dan de bushalte, zodat ik het begin niet zou missen ;D . Hij begreep het wel en het regende :) . Wel lief. Ook ik heb het Idols-virus, Han, vorig jaar heb ik het nooit gekeken, maar m'n moeder en ik zijn echt verslaafd!

Ik weet niet waarom, maar ik heb zo'n hekel aan die Frank! Ik kan hem echt niet uitstaan en ik vind het ook jammer dat hij door is naar de volgende ronde.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Theaterronde 2
« Reactie #19 Gepost op: 26-01-2004, 19:39:35 »
 ;D Ik vond die Bryan zo'n erorme irritante gast, kwas blij dat ie afviel. Frank is ook een beetje een kwalletje. Zei hij niet zoiets van: 'na Frank Rijkaard, Frank Masmeijer etc. etc. is het opnieuw tijd dat er een Frank op gaat staan.'??? Waarom is hier nog geen kots-smiley?  ;)