Auteur Topic: Tialda  (gelezen 3791 keer)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Tialda
« Gepost op: 26-01-2004, 16:56:49 »
Volgens mij kan Tialda wel een eindje komen, ze is natuurlijk al ver. Het is alleen jammer dat ze in de laatste ronde van de workshops zit, in de sterke groep. Wat vinden jullie?


Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tialda
« Reactie #1 Gepost op: 26-01-2004, 17:37:41 »
Ik vind Tialda wel een van de beteren, maar iets in haar spreekt mij toch niet zo aan. Ik kan niet zeggen dat ik helemaal kapot ben van haar stem. Ik vind haar eerlijk gezegd ook niet zo echt veel beter dan vorig jaar en toen vond ik haar eik ook niet zo goed dat ze bij de laatste 10 zou moeten belanden.  :-\

Maar ondanks dit, denk ik wel dat ze ver zal komen, want ik denk dat ze toch wel veel stemmen van de kijkers zal krijgen.  :)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tialda
« Reactie #2 Gepost op: 26-01-2004, 18:24:17 »
Ik heb vorig jaar niet gekeken, deed ze toen ook al mee? En hoe ver kwam ze toen?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tialda
« Reactie #3 Gepost op: 26-01-2004, 18:29:57 »
Vorig jaar kwam ze ook tot de workshops, toen werd ze 4e of 5e in haar groep geloof ik, weet het niet meer zeker. Ik vond het toen iig niet echt super, en ze is nu ook niet één van mijn favorieten. Ik vermoed dat ze hier weer gaat stranden. Maar het gaat spannend worden, 2 en 3 zijn beiden erg sterk.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Tialda
« Reactie #4 Gepost op: 26-01-2004, 19:47:44 »
Ik vind het een hele leuke meid en ze kan ook goed zingen, maar ze heeft niet de X-factor. Ze voegt niks toe, niet zo speciaal. Maar dat kan natuurlijk nog komen.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Tialda
« Reactie #5 Gepost op: 26-01-2004, 19:51:58 »
ik vind haar juist wel wat hebben, iets zwoels ofoz, weet niet precies, maar ze heeft wel wat.