Poll

Wie gaan er door?

Anne
0 (0%)
Frank
0 (0%)
Gerbrich
0 (0%)
Krystle
0 (0%)
Maickel
2 (25%)
Marlies
1 (12.5%)
Maud
4 (50%)
Ron
1 (12.5%)
Sharon
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Auteur Topic: Workshop 1: wie is je favoriet? (vóórdat de workshop is uitgezonden)  (gelezen 3875 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Eens kijken of we een beetje representatief zijn voor het Nederlandse volk. Wie is jullie favoriet uit de 1ste Workshop?
« Laatst bewerkt op: 31-01-2004, 22:15:58 door Han13 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 1
« Reactie #1 Gepost op: 26-01-2004, 21:07:08 »
Moeilijk, moeilijk. Maar ik heb toch maar gekozen voor Maud. Ik vind haar toch net nog iets leuker dan Ron.  :)  Maar ik vrees eik dat 't sms-ent publiek (lees: alle tienermeisjes  ;) ) eerder voor jongens zullen kiezen dan voor haar.  :-\

Offline Rick-19-nl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Workshop 1
« Reactie #2 Gepost op: 27-01-2004, 13:41:45 »
Ik denk eigelijk dat Maickel, Gerbrich en Maud doorgaan, maarja is best moeilijk speculeren  ??? voor de uitzending. Je moet ze nog een heel lied zien zingen.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 1
« Reactie #3 Gepost op: 27-01-2004, 19:14:21 »
Ik denk dat de workshops spannender worden dan vorig jaar. Nu heb ik alleen van Boris en Nick echt het idee dat ze safe zijn wat de finale betreft, maar er zijn zoveel andere kandidaten. Ik denk dan Maickel, Ron en Krystle het gaan halen, maar ik dat Sharon, Marlies en Frank (die ik 3x niks vind persoonlijk) ook wel een kans maken.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Workshop 1
« Reactie #4 Gepost op: 28-01-2004, 10:42:10 »
Ik denk dat de workshops spannender worden dan vorig jaar. Nu heb ik alleen van Boris en Nick echt het idee dat ze safe zijn wat de finale betreft, maar er zijn zoveel andere kandidaten. Ik denk dan Maickel, Ron en Krystle het gaan halen, maar ik dat Sharon, Marlies en Frank (die ik 3x niks vind persoonlijk) ook wel een kans maken.

Ben ik mee eens, vorig jaar staken er een paar gelijk al met kop en schouders boven de rest uit (Jim, Hind, Dewi). Iedereen had het al over de drie. Jamai kwam er toen bij omdat hij zei dat hij niet echt een idool was en daarom juist wel weer een idool werd  ::vergroot:: Nu heb ik het idee dat er niemand boven uit steekt. Nog niemand heeft zich bewezen. Boris en Nick hoor je het meest, maar of die echt top zijn.  :-\\

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 1
« Reactie #5 Gepost op: 29-01-2004, 20:14:09 »
Nieuws over de eerste workshop aanstaande zaterdag:

Marco Borsato geeft Idols-deelnemers een zang- en sportworkshop

29 januari 2004 - Voor de eerste workshop aanstaande zaterdag om 21.00 uur op RTL4 hebben de makers van Idols niemand minder dan Marco Borsato uitgenodigd om de negen deelnemers iets bij te leren. Anne, Frank, Gerbrich, Krystle, Maickel, Marlies, Maud, Ron en Sharon hebben deze week aan maar liefst twee workshops met Marco Borsato als leermeester mogen deelnemen. Marco Borsato verklaart op zijn website dat hij om zich goed voor te bereiden op zijn shows in Antwerpen en in de Kuip een paar keer per week traint om in een goede conditie te raken. Een dergelijke sportworkshop heeft hij nu ook met de Idolsdeelnemers gehouden. Daarnaast heeft hij samen met John Ewbank ook bijgedragen aan de zangworkshop van de negen deelnemers, die in de aflevering van aanstaande zaterdag hun zangkunsten mogen vertonen. Marco denkt dat er veel talent tussen de negen deelnemers zit en hij is er van overtuigd dat we van een aantal van hen nog veel zullen horen in de toekomst.

(Bron: Website Marco Borsato)