Auteur Topic: Zou jij een popidool willen zijn?  (gelezen 6551 keer)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Zou jij een popidool willen zijn?
« Gepost op: 30-01-2004, 13:21:23 »
Zou jij zo in de belangstelling willen staan als Jamai vorig jaar? Zou jij je verhaal willen teruglezen in de roddelbladen? Kortom: zou jij een popidool willen zijn?


Persoonlijk zou ik het wel leuk vinden als ik goed zou kunnen zingen, ik ben dol op muziek. Maar al die ogen op me gericht, mijn mening helemaal verdraaid terugzien in de roddelbladen en mijn vrienden en familie moeten missen? Nee, volgens mij is dat leuk maar niet voor lang...
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Zou jij een popidool willen zijn?
« Reactie #1 Gepost op: 30-01-2004, 17:24:22 »
lijkt mij helemaal geweldig!!  ;) alle mannen aan m'n voeten enzo!!  ;D ik kan alleen geen noot zingen

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Zou jij een popidool willen zijn?
« Reactie #2 Gepost op: 30-01-2004, 17:29:30 »
Volgens mij zou (bijna) iedereen dat (stiekem) wel willen. Alleen wil lang niet iedereen de lijdensweg ernaartoe doorstaan. Zelfs via het Idols-programma is het denk ik nog best een lijdensweg en de meeste finalisten hebben er volgens mij ook al een heel aantal jaartjes zanglessen op zitten voordat ze meedoen aan het programma.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Zou jij een popidool willen zijn?
« Reactie #3 Gepost op: 30-01-2004, 17:40:31 »
T heeft z'n voordelen en z'n nadelen. ff een dagje rustig winkelen zit er niet meer in en zelfs als je op vakantie bent zullen mensen je nog herkennen. Maar ik denk dat het hier wel meevalt. Jamai is best bekend maar of iedereen hem nog kent over 10 jaar? (tsja, je weet het niet natuurlijk ::))
In Amerika beroemd zijn lijkt mij erger. Kijk maar naar een Britney ofzo. Dan lijkt beroemd zijn mij echt niet meer zo aantrekkelijk :-X
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zou jij een popidool willen zijn?
« Reactie #4 Gepost op: 30-01-2004, 19:31:41 »
Voor mij hoeft het allemaal niet zo hoor, ik vind een onopvallend leven ook wel aantrekkelijk. Zingen kan ik sowieso niet ;) , dus dan houdt het al snel op. Ik denk dat ik er niet tegen zou kunnen om alle roddels etc. te lezen over mij, bijvoorbeeld dat ik zwanger zou zijn (en dan vooral voordat ik het zelf weet ;) ).

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zou jij een popidool willen zijn?
« Reactie #5 Gepost op: 30-01-2004, 22:38:34 »
Tuurlijk zou ik 'n popidool willen zijn. Geen saaie kantoorbaan maar iedere dag zingen, dansen, fans ontmoeten, aandacht krijgen, je kop op tv, glamour, optreden, interviews geven, fanmail ontvangen enz. enz. Dat lijkt toch echt 't ideale leventje?   :)

Dromend over zo'n carriere als popidool vergeet ik wel 'ns dat de roem ook 'n keerzijde heeft. De offers die gemaakt moeten worden voor dit 'perfecte leventje' zijn toch wel erg groot en daarom heb ik, als ik verder kijk als de mooie dingen aan 't popsterrenleven, misschien toch 'n stuk liever die kantoorbaan.  ;)

Maar ik zou best 'ns voor 'n dagje willen ruilen met Beyonce ofzo.  ::tandpastasmiley::

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zou jij een popidool willen zijn?
« Reactie #6 Gepost op: 30-01-2004, 22:51:16 »
Maar ik zou best 'ns voor 'n dagje willen ruilen met Beyonce ofzo.  ::tandpastasmiley::
al was het maar voor dat figuurtje van d'r   ;D

Omdat ie zo leuk is:   ::bravo:: 
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Zou jij een popidool willen zijn?
« Reactie #7 Gepost op: 31-01-2004, 11:25:11 »
Het bekend zijn lijkt me niks, van zoveel aandacht zou ik aggressief worden bv. tegen paparazzi. Ik zou het geweldig vinden om concerten en dergelijke te geven en ik kan natuurlijk dan Patty Brard ontmoeten op een VIP-party!  ::ok::

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zou jij een popidool willen zijn?
« Reactie #8 Gepost op: 31-01-2004, 13:58:04 »
Ja, dat zou ik wel willen. Lijkt me gewoon heerlijk om op zo'n podium te staan met een zaal voor je die uit z'n dak gaat. En dan ook in films spelen enzo  ::tandpastasmiley::
Als klein meisje stond ik dus met een microfoon voor de spiegel te oefenen en droomde van volle zalen  ::regenboog::

De roddelbladen zijn idd de andere kant... maar ook daar kan je goed mee omgaan als je echt wilt  ::tandpastasmiley::

Maar goed... ik kan niet mooi genoeg zingen... en ben dus gewoon lekker anoniem en erg happy  ::jaja::

 ::bravo::


Augurken zijn net krokodillen!!!

Groenenman

  • Gast
Re: Zou jij een popidool willen zijn?
« Reactie #9 Gepost op: 1-02-2004, 18:35:23 »
Ik ben blij met mijn leven zoals het is en ik denk dat ik gewoon gek zal worden van alle belangstelling.  ::ohno::

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Zou jij een popidool willen zijn?
« Reactie #10 Gepost op: 26-02-2004, 11:24:06 »
Vroeger zou ik meteen 'JA!' gezegd hebben, maar nu ik van 'redelijk' dichtbij alles rondom jamai heb gezien twijfel ik daar toch wel aan, ik bedoel waar is je privacy, mensen verzinnen verhalen en anderen geloven dat. Je moet je altijd maar weer  bewijzen en je bent altijd aan het competeren met je collega's

maar aan de andere kant...lijk me super om zoiets te doen, vroeger wilde ik altijd graag zangeres worden en later in een musical spelen en naar de kleinkunstacademie...wie weet ooit...
always look on the bright side of life

Offline Jorien

  • Forumlid
Re: Zou jij een popidool willen zijn?
« Reactie #11 Gepost op: 4-03-2004, 20:37:28 »
nee zeker niet... je kan bijna nooit iets prive doen.. altijd fans. Nee bedankt... ::ohno::