Poll

Welke deelnemer heeft de beste performance gegeven?

Anne
0 (0%)
Maickel
0 (0%)
Sharon
0 (0%)
Gerbrich
0 (0%)
Ron
0 (0%)
Marlies
11 (52.4%)
Krystle
0 (0%)
Frank
1 (4.8%)
Maud
9 (42.9%)

Totaal aantal stemmen: 19

Auteur Topic: Workshop 1: wie was 't beste?  (gelezen 15077 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Workshop 1: wie was 't beste?
« Reactie #20 Gepost op: 1-02-2004, 11:38:10 »
Maud  ::bravo:: Ik vond idd Maud (wederom) de beste. Ik bin blei! Ook wel heel erg slim natuurlijk om een momenteel bekend nummer te nemen, iets waar niet veel aan hadden gedacht.  ::trots::

Ik ben dan wel geen sms-ende tienermeisje, maar ik vond Frank goed zingen.  :-[ Van de jongens vond ik hem de beste. Ron is wel goed, maar een beetje gewoontjes. Ik zie in hem zeer zekers nog niet de winnaar. Sharon, Gerbrich en Marlies mochten het van mij ook wel halen. Alleen zal Marlies nog wat moeten doen aan uitstraling.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 1: wie was 't beste?
« Reactie #21 Gepost op: 1-02-2004, 11:45:17 »
Ik denk dat absoluut de 3 beste door zijn gegaan. Sharon vond ik ook wel goed, maar ik houd niet zo van zo'n soort stem. Ik kwam niet meer bij van het lachen ::rofl:: toen ik zag dat Frank door was naar de wilcard ronde. En Gerbrich vond ik echt 3x niks, sorry. Maud, Ron en Marlies waren de beste, het publiek en de jury hebben goed gekozen ::ok::

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Workshop 1: wie was 't beste?
« Reactie #22 Gepost op: 1-02-2004, 11:51:21 »
Ook wel heel erg slim natuurlijk om een momenteel bekend nummer te nemen, iets waar niet veel aan hadden gedacht.  ::trots::
Maar ook een beetje riskant want iedereen weet hoe het liedje had moeten klinken...
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 1: wie was 't beste?
« Reactie #23 Gepost op: 1-02-2004, 11:54:13 »
Maar ook een beetje riskant want iedereen weet hoe het liedje had moeten klinken...

Dat is waar, maar ik ben 't met Chriz eens dat je beter 'n bekend nummer kan zingen dan 'n onbekend. Maakt volgens mij dan verder niet zoveel uit of 't nummer momenteel hoog in de hitlijsten staat of dat 't gewoon bekend is bij de kijkers. (er zijn natuurlijk ook 'n hoop oudere nummers die iedereen wel kent...)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Workshop 1: wie was 't beste?
« Reactie #24 Gepost op: 1-02-2004, 12:10:25 »
Maar ook een beetje riskant want iedereen weet hoe het liedje had moeten klinken...

Het is juist de kunst om van een bekend nummer je eigen te maken. (bv. Hind met 'Feel' van Robbie Williams).

Idd wat Han13 zegt, een bekend nummer dat blijft gewoon langer hangen. 'Ironic' wat Marlies zong is ook bij veel mensen bekend. 

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 1: wie was 't beste?
« Reactie #25 Gepost op: 1-02-2004, 12:56:15 »
Ik ben het helemaal eens met het publiek en met de jury.
 marlies, maud en ron  ::jaja::

en ja... Frank:  ::bravo::

geweldig dat hij door is, he's got the looks!!
Mijn prinsje is chriz!!

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 1: wie was 't beste?
« Reactie #26 Gepost op: 1-02-2004, 14:02:51 »
Ben ik de enige die Marlies niet zo geweldig vond  :-[ sorry, maar er is iets aan haar, waardoor ze niet blijft hangen ofzo (miss moet dat nog komen)
Maud vond ik echt heel goed, die was wat mij betreft de beste  ::ok::

Krystle vond ik heel erg tegenvallen, ik had toch iets meer van haar verwacht  :( En dat Frank door is, echt alleen om zijn looks. Zeker niet verkeerd om naar te kijken, maar qua zang was het erg slecht vind ik  :-X )
« Laatst bewerkt op: 1-02-2004, 14:05:22 door n@ncy »
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Workshop 1: wie was 't beste?
« Reactie #27 Gepost op: 1-02-2004, 14:07:16 »
Ik vind Marlies eigenlijk ook niet zo :-X
Ik ben ook voor Maud. Klonk erg goed ::ok::
Dat Sharon de wildcard heeft is terecht maar Frank ??? ::rofl:: Kom op, het klonk voor geen meter ::)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 1: wie was 't beste?
« Reactie #28 Gepost op: 1-02-2004, 15:23:30 »
Ik heb dat gevoel ook bij Marlies hoor. Ze was wel goed, maar zo geweldig vond ik haar (nog) niet. Ik begrijp dan ook niet waarom dat iedereen helemaal weg was van haar optreden.  :-X

Die plaats in de wildcardronde voor Frank is echt 't lachertje van de week. Ik was blij dat de jury eindelijk erkende dat ze zich in 'm vergist hadden (en dat hij dus niet meer in huis had als 'n 'goede kop'  ;D ), gooit sms-end Nederland weer roet in 't eten. Nu gaat hij vast ook nog denken dat hij toch wel kan zingen.  :(  Laten we hopen dat de kijkers zo verstandig zijn en 'm die wildcard niet gaan geven uiteindelijk.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Workshop 1: wie was 't beste?
« Reactie #29 Gepost op: 1-02-2004, 15:51:00 »
tja ik denk dat voor vele van ons de keuze van wie je goed vond of niet toch wel te maken heeft met de muzieksmaak...
ik vond marlies geweldig, maar vind het ook een geweldig nummer. mariah daarintegen vind ik niks, maar dat wil niet zeggen dat sharon niet mooi gezongen heeft...
hetzelfde geld denk ik voor de keuze van chriz op frank...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 1: wie was 't beste?
« Reactie #30 Gepost op: 1-02-2004, 15:58:55 »
Ik vind Ironic van Allanis Morrisette ook 'n geweldig nummer en Mariah Carey ook niks hoor, dus dat gaat niet altijd op. Maar ik ben wel met je eens dat de keuze voor favorieten bij velen toch ook 'n beetje bepaald wordt door de eigen muzieksmaak. Eik wel jammer, want ik vind de performance en de zangkwaliteiten eik veel belangrijker dan welk liedje er gezongen wordt.  :-\\

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Workshop 1: wie was 't beste?
« Reactie #31 Gepost op: 2-02-2004, 14:11:44 »
Ik ben halverwege binnengevallen, dus ik heb het niet helemaal gezien. Maar die Ron vind ik persoonlijk een engerd van de bovenste plank. Maar dat vond ik van Joel ook, en die doet het momenteel ook niet slecht, dus wat dat betreft..

Ik vind zowiezo de jongens niet echt geweldig dit jaar.

Ik had zelf Maud, Marlies en Sharon getipt.

we're back :(

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Workshop 1: wie was 't beste?
« Reactie #32 Gepost op: 2-02-2004, 14:19:52 »
Ik vind zowiezo de jongens niet echt geweldig dit jaar.
Helemaal mee eens. Heb het idee dat de jury ernstig z'n best heeft gedaan om er koste wat het kost nog enkele jongens de finale in te slepen, maar over het algemeen zie ik er nog geen Robbie Wiliams'en tussen zitten...
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 1: wie was 't beste?
« Reactie #33 Gepost op: 2-02-2004, 14:43:55 »
Het valt me wel op dat er dit jaar geen brildragers tussen de deelnemers zit  ;D

Helemaal mee eens. Heb het idee dat de jury ernstig z'n best heeft gedaan om er koste wat het kost nog enkele jongens de finale in te slepen, maar over het algemeen zie ik er nog geen Robbie Wiliams'en tussen zitten...
Nee, ik ook niet. Dit jaar krijgen we echt een vrouwelijke winnares...
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 1: wie was 't beste?
« Reactie #34 Gepost op: 2-02-2004, 15:24:39 »
Ik vind zowiezo de jongens niet echt geweldig dit jaar.

Helemaal mee eens. Heb het idee dat de jury ernstig z'n best heeft gedaan om er koste wat het kost nog enkele jongens de finale in te slepen, maar over het algemeen zie ik er nog geen Robbie Wiliams'en tussen zitten...

Nee, ik ook niet. Dit jaar krijgen we echt een vrouwelijke winnares...

Ik ben 't op zich wel met jullie eens (de jongens zijn ook niet veel soeps, ik heb 't idee dat de meesten meer op hun uiterlijk dan op hun zangkwaliteiten zijn gekozen...), maar ik vind Boris toch echt wel goed hoor. Ik geef hem ook wel kans om ver te komen. Hij heeft veruit de beste stem (iig van de jongens) en ik hoop dat dat toch wel gewaardeerd gaat worden door sms-end Nederland.  :)

(En voor als jullie nog niet overtuigd zijn van de zangkwaliteiten van Boris, luister dan 'ns de nummers op zijn website. Dan hoor je pas hoeveel soul die jongen heeft.  :) )

Ik ben halverwege binnengevallen, dus ik heb het niet helemaal gezien. Maar die Ron vind ik persoonlijk een engerd van de bovenste plank. Maar dat vond ik van Joel ook, en die doet het momenteel ook niet slecht, dus wat dat betreft..

Ik begrijp precies wat je bedoeld als je die vergelijking tussen Joel en Ron trekt. Joel vond ik ook echt 'n engerd en bij Ron krijg ik ook 'n beetje 'n ongemakkelijk gevoel. Maar hij zingt wel goed vind ik dus dat maakt weer 'n hoop goed. (ik was niet zo kapot van Joel's zangkwaliteiten vorig jaar)