Auteur Topic: Marlies  (gelezen 27443 keer)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Marlies
« Gepost op: 1-02-2004, 14:24:16 »
Ook Marlies is door naar de finale. In mijn ogen is dit terecht. Wat vinden jullie?







edit: naam topic veranderd Marlies ipv Marieke: N@ncy

edit: ook maar Marieke in Marlies veranderd in de post ;) , ik ben zo goed in namen: Annuh
« Laatst bewerkt op: 2-02-2004, 14:09:28 door Annuh »

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Marlies
« Reactie #1 Gepost op: 1-02-2004, 22:01:08 »
Absoluut terecht. Ze heeft een volledig eigen interpretatie van Ironic neergezet en dat klonk zeker niet verkeerd.  ::jaja::
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marlies
« Reactie #2 Gepost op: 1-02-2004, 23:54:56 »
ik vond haar onwijs goed!! echt een gave stem heeft ze

was/ben het helemaal eens met haar finaleplaats
Mijn prinsje is chriz!!

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marlies
« Reactie #3 Gepost op: 2-02-2004, 14:48:06 »
Ik vond Marlies eerlijk gezegd niet zo geweldig  :-[
Ze heeft idd een eigen interpretatie van Ironic neergezet, maar ze heeft mij helaas nog niet overtuigd dat zij het idool van 2004 zou moeten zijn  :-\\
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Groenenman

  • Gast
Re: Marlies
« Reactie #4 Gepost op: 2-02-2004, 18:42:37 »
Ik vind Marlies steengoed maar dat komt misschien wel omdat ze een beetje in de buurt woont  ::)

Offline marlieslover

  • Forumlid
Re: Marlies
« Reactie #5 Gepost op: 8-02-2004, 09:41:13 »
Sij is het idool iedereen tnxz die op haar gestemt heeft ::bravo::

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: Marlies
« Reactie #6 Gepost op: 25-02-2004, 20:22:27 »

Idol Marlies betrapt

Dat de huidige jaargang van Idols wel een ander kaliber heeft dan de brave jochies van vorig jaar, blijkt uit foto's die deze week door het weekblad Aktueel zijn gepubliceerd. Hierop is een duidelijk aan haar tattoo herkenbare Marlies te zien tijdens een wilde vrijpartij. Zullen de Idols-producenten nog steeds blij zijn met de blauwharige zangeres, of zal dit tegen haar gaan werken?


bron: mediawatchers

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marlies
« Reactie #7 Gepost op: 25-02-2004, 23:02:04 »
Zou 't echt om Marlies gaan?  :o :o :o  Ik kan 't bijna niet geloven.  :-\\

Geen idee of dit tegen haar zal gaan werken. Ze krijgt nu natuurlijk wel wat extra aandacht in de media en wellicht dat dat alleen maar positief werkt. Men is haar misschien weer 'n beetje vergeten ('t is ook al lang geleden dat we haar voor 't laatst zagen en hoorden zingen...) en nu komt ze natuurlijk weer volop onder de aandacht.

Maarre wat mij niet duidelijk is: wist de Aktueel dat Marlies op die foto's stond en hebben ze ze daarom gepubliceerd? Of is 't toeval? Vreemde zaak is dit vind ik.  :-\\

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Marlies
« Reactie #8 Gepost op: 26-02-2004, 10:50:24 »
en gaat dit ten koste van marlies haar zangkwaliteiten? dachtut nie hahaha
always look on the bright side of life

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marlies
« Reactie #9 Gepost op: 26-02-2004, 13:16:09 »
Maarre wat mij niet duidelijk is: wist de Aktueel dat Marlies op die foto's stond en hebben ze ze daarom gepubliceerd? Of is 't toeval? Vreemde zaak is dit vind ik.  :-\\
Wat ik begrepen heb zou haar ex die fotos doorverkocht hebben ofzoiets. Ik zie niet echt waarom dit tegen haar zou werken (voor zover ze het is want volgens mij is alleen de tattoo herkenbaar)
Ach, dit is net zoals met Meike, het programma ´idols´ is weer in het nieuws. Negatief of positief, maakt niet uit, nieuws is nieuws...
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marlies
« Reactie #10 Gepost op: 26-02-2004, 20:22:59 »
Van onze Kort Nieuws-pagina:

Met de billen bloot

26 februari 2004 - De Aktueel heeft een bijzonder pikante reportage met daarin de blote billen van Idols finaliste Marlies. En dát zorgt voor nogal wat opschudding. 

Toilet
Ook dit jaar weten Idols-kandidaten het nieuws te halen met andere kwaliteiten dan hun muzikale. Lag vorig jaar Sunny nog met haar blote boobs in de Foxy, dit jaar zijn het Ron en Marlies over wie pikant fotomateriaal opduikt. Ron blijkt ooit reclame te hebben gemaakt voor een sauna waar vooral gemikt wordt op de doelgroep 'ben je gay, doe gezellig mee'. Nu is Ron met naakte jongens in een zwembad vrij onschuldig, maar spannender blijken de foto's van Marlies, die met een onbekende man een toilet onveilig maakt na een concert.

Fansite
Het gerucht gaat dat een ex-vriendje van Marlies deze foto's aan Aktueel heeft verkocht. Het blad heeft er vervolgens een foto naast geplaatst om te bewijzen dat het hier echt om Marlies gaat, het meisje is namelijk alleen van de achter- en zijkant te zien. En daar is de volgende rel uit voortgevloeid. Deze 'vergelijkingsfoto' is namelijk van Marlies' fansite geplukt en daar is de beheerder van deze site, tevens goede vriend van Marlies, bijzonder kwaad over.

Tatoeage
Beheerder Jaap beweert overigens ook op zijn site dat het meisje op de foto's in de Aktueel niet Marlies is, maar daar slaat hij de plank toch echt mis. Gezien de bijzondere tatoeage die Marlies op haar linkerbovenarm heeft, kan het niet missen dat de sexy stoeipoes die op de foto staat te vozen, ook écht de Idols finaliste is. De beheerder van de fansite heeft gemeld dat hij stappen wil ondernemen tegen Aktueel voor het plaatsen van zijn foto zonder toestemming.
 
(Bron: RTL Boulevard)

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: Marlies
« Reactie #11 Gepost op: 27-02-2004, 12:55:06 »
Voor wie helemaal niet nieuwsgierig is: www.mokkels.nl
           

waarschuwing: bevat schokkende beelden! ::pinokkio:: ::rofl::
           
« Laatst bewerkt op: 27-02-2004, 14:22:30 door katja* »

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Marlies
« Reactie #12 Gepost op: 27-02-2004, 14:48:08 »
Ben ook niet nieuwsgierig geweest  ::pinokkio::
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marlies
« Reactie #13 Gepost op: 29-02-2004, 11:48:33 »
And the story continues....


Do you like Beef?

29 februari 2004 - Op één of andere manier is de Nederlandse ska/pretpop-band 'Beef!' opeens verbonden aan de Idols-hype. Bassist Koen Lommerse (ex Gotcha, City Pig Unit en Eboman) is herkenbaar op de sex-foto's die de Aktueel publiceerde van finaliste Marlies Schuitemaker. De beruchte scene speelde zich een dik jaar geleden af in de wc's van het jongerencentrum R17 te Bovenkarspel. De foto's zijn waarschijnlijk verkocht door het ex-vriendje van Marlies. Getuige de titel van de laatste single heeft de band nu echter een andere Idol op de korrel: 'Alice (I want you just for me)'!

(Bron: Mediawatchers)

Offline Idolsfan

  • Forumlid
Re: Marlies
« Reactie #14 Gepost op: 3-03-2004, 17:59:51 »
Ik vond het terecht dat Marlies in de finale zit want ze heeft een kei goeie stem. Vind ik dan he ;D
Toen de jury zei dat ze de X-factor had stond ik niet echt vanne  ::oink:: Ik wist sowieso eigenlijk da ze door zou gaan
Anastacia - - - Mary-Kate and Ashley Fan For ever!! =D

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marlies
« Reactie #15 Gepost op: 13-04-2004, 21:38:30 »
Op onze Idols in de media-pagina staat nu ook 'n artikel over Marlies!  :D

Eeek!
Portret van de band Eeek!, waar Marlies lange tijd de zangeres van was.
9 juli 2000, Onwijsfestival

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Marlies
« Reactie #16 Gepost op: 16-04-2004, 12:37:39 »
Ik vond het echt geinig hoe marlies het deed met haar 'ojee' LOL vind marlies ook wel heel goed hoor ookal vind ik boris iets beter
always look on the bright side of life

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Marlies
« Reactie #17 Gepost op: 16-04-2004, 17:10:46 »
vind marlies ook wel heel goed hoor ookal vind ik boris iets beter
::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
Ben ik het helemaal mee eens.  ::ok::
Smiling isn't a crime..

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Marlies
« Reactie #18 Gepost op: 18-04-2004, 11:26:58 »
grrrr  >:( Marlies eruit!!! grrrr  >:(
Ik weet dat ze deze keer niet zo goed was en zo, maar ze heeft toch veel fans en zo?  ???
Maud was deze keer wel een beetje goed ja  :o, maar ik vind haar geen idol en hartstikke nep!!! grrrr  >:(
Gelukkig zit Boris er nog wel in...  ::trots::

Owja, Marlies, me  ::bravo:: you
Je was geweldig in Idols.  ::jaja::
En Maud moet er de volgende keer uit!!!  :-X
Smiling isn't a crime..

Offline Idolsfan

  • Forumlid
Re: Marlies
« Reactie #19 Gepost op: 18-04-2004, 13:03:51 »
grrrr  >:( Marlies eruit!!! grrrr  >:(
Ik weet dat ze deze keer niet zo goed was en zo, maar ze heeft toch veel fans en zo?  ???
Maud was deze keer wel een beetje goed ja  :o, maar ik vind haar geen idol en hartstikke nep!!! grrrr  >:(
Gelukkig zit Boris er nog wel in...  ::trots::

Owja, Marlies, me  ::bravo:: you
Je was geweldig in Idols.  ::jaja::
En Maud moet er de volgende keer uit!!!  :-X

Ik ben er helemaal mee eens en Maud moest er zelfs voor Irma uit want die was ook heeeeel erg goed  ::jaja:: en Boris natuurlijk ook die komt de finale zeker in  ;D maar dit gaat over marlies en ik dacht marlies haald de finale wel maar blijkbaar niet  :\'(
Anastacia - - - Mary-Kate and Ashley Fan For ever!! =D