Auteur Topic: Heeft de wildcarddeelnemer een kans?  (gelezen 6768 keer)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Heeft de wildcarddeelnemer een kans?
« Gepost op: 3-02-2004, 16:01:52 »
De nrs 4 en 5 uit elke workshop strijden in de uitzending van 21 februari, onderling nog om die 10e plaats voor de liveshow. Denken jullie dat zo iemand nog een kans maakt om het idool van 2004 te worden?

Persoonlijk denk ik van niet. Wat mij betreft is het een combinatie van looks en goed zingen. Hier kun je wel iets aan doen, maar als je nu al niet populair genoeg bent bij het publiek, zal dat binnen een paar weken niet gauw veranderen. Ok, Joël werd vorig jaar niet als 1e weggestemd, maar het was duidelijk dat hij ook nooit als winnaar uit de bus zou komen. Als 10e deelnemer ben je echt opvulling, net zoals de wildcarduitzending...
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heeft de wildcarddeelnemer een kans?
« Reactie #1 Gepost op: 3-02-2004, 16:07:27 »
Why not? Ryan Malcolm uit Canada kreeg de Wilcard v/d jury en won uiteindelijk zelfs! Ik vermoed dat workshop 2 en 3 vrij close gaan worden. Als degene die uiteindelijk via de wilcardronde zich plaatst, in de live-show nog net dat tandje extra weet bij te schakelen zou het best kunnen.

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heeft de wildcarddeelnemer een kans?
« Reactie #2 Gepost op: 3-02-2004, 16:13:41 »
Why not? Ryan Malcolm uit Canada kreeg de Wilcard v/d jury en won uiteindelijk zelfs! Ik vermoed dat workshop 2 en 3 vrij close gaan worden. Als degene die uiteindelijk via de wilcardronde zich plaatst, in de live-show nog net dat tandje extra weet bij te schakelen zou het best kunnen.
Wist ik helemaal niet over die Ryan   :o ::schaam::
Op zich heb je wel een punt, maar als ik iig kijk naar de 1e workshop, kan ik me niet voorstellen dat Frank of Sharon alsnog het idool van 2004 zullen worden  ::ohno::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Rick-19-nl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Heeft de wildcarddeelnemer een kans?
« Reactie #3 Gepost op: 3-02-2004, 20:45:03 »
Haha kan ik me ook niet voorstellen  ;)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Heeft de wildcarddeelnemer een kans?
« Reactie #4 Gepost op: 3-02-2004, 21:19:04 »
er zijn mensen die 'groeien' in een toernooi..  ;D

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heeft de wildcarddeelnemer een kans?
« Reactie #5 Gepost op: 3-02-2004, 22:15:27 »
Vorig jaar wist ik idd al dat Joel eik geen kans maakte op de overwinning. Ik had vorig jaar echt 't idee dat er maar zo'n 9 goede deelnemers (na 't afvallen van Roger) in de workshops zaten. Joel was naar mijn idee dus duidelijk minder goed dan de anderen, maar toch gekozen om maar op dat mooie ronde getal van 10 te komen.

Dit jaar zie ik de wildcard eik meer om 'n goede deelnemer, die misschien net maar 'n paar stemmen minder heeft dan 'n ander, toch nog 'n kans te geven om 't idool van 2004 te worden. Dit komt doordat er dit jaar naar mijn idee gewoon veel meer talenten in de workshops zitten en 't daarom eik jammer is dat er maar 9 in eerste instantie doormogen. In de derde workshop zou ik er zo 5 kunnen aanwijzen, die 't verdienen om verder te komen dan de workshops. Maar er gaan er toch maar 3 door.  :-\\

Hierdoor denk ik dus dat degene die dit jaar de wildcard krijgt wel degelijk nog 'n goede kans maakt om ver te komen. Nu in de workshops wordt men beoordeeld op basis van 1 enkel optreden van 2 minuten en straks bij die liveshows krijgen de deelnemers veel meer kansen om zich te bewijzen. 't kan dus denk ik ook goed zijn dat we, naarmate de liveshows vorderen, 'n heel ander idee van de deelnemers krijgen als dat we nu in de workshops hebben. En daarom kan iemand met minder stemmen in de workshops 't denk ik in de liveshows toch goed doen.  :)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Heeft de wildcarddeelnemer een kans?
« Reactie #6 Gepost op: 4-02-2004, 16:31:40 »
Ja, ik denk van wel.

Redenen:
1. Zoals Daisy ook al zei: Kijk maar naar Ryan Malcolm.
2. De kandidaten moeten zich in 1 á 2 minuten neerzetten, wat erg lastig is. Je ziet maar een klein gedeelte van hun echte kunnen. Als Jim vorig jaar in de workshops 'Under the bridge' of 'Against all odds' had gezongen, was het ook  ::zwaai:: geweest.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heeft de wildcarddeelnemer een kans?
« Reactie #7 Gepost op: 22-02-2004, 18:20:38 »
De wilcardkandidate is bekend ... Alice! :)

Ik zie haar misschien wel 1 of 2 ronden overleven (Meike moet ze iig kunnen verslaan), maar verder zie ik haar niet komen. Wat is jullie mening?

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Heeft de wildcarddeelnemer een kans?
« Reactie #8 Gepost op: 23-02-2004, 11:18:37 »
Mijn mening is: Ik kan zelfs Meike verslaan.  ::tandpastasmiley::


en voor de rest zeg ik niks, ik moet aan de pool denken he?  ;)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heeft de wildcarddeelnemer een kans?
« Reactie #9 Gepost op: 23-02-2004, 12:57:13 »
Oké eerder werd het voorbeeld Ryan genoemd uit Canada, die werd vanuit de wildcard alsnog de winnaar van idols. Maar ik blijf er toch bij dat ik me niet voor kan stellen dat Alice de winnaar van idols zal worden, er zijn teveel goeie concurrenten. Dus daarvoor moet ze wel heeeeeeel erg ´groeien´  ;D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heeft de wildcarddeelnemer een kans?
« Reactie #10 Gepost op: 23-02-2004, 13:09:33 »
Ik ben 't er helemaal mee eens! Op zich heeft de wildcardkandidaat wel 'n kans, maar ik denk ook niet dat Alice zo ver zal gaan komen. Als ik haar vergelijk met de andere negen kandidaten vind ik haar toch wel een van de minderen. Ze zou idd heel erg moeten groeien (of de anderen moeten heel slecht gaan presteren, maar dat lijkt me niet) willen mijn gedachten daarover veranderen.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Heeft de wildcarddeelnemer een kans?
« Reactie #11 Gepost op: 23-02-2004, 16:13:50 »
Natuurlijk heeft ze een kans. Iedereen heeft káns, of die kans nou heel groot is is een 2e... :P ;)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Heeft de wildcarddeelnemer een kans?
« Reactie #12 Gepost op: 24-02-2004, 11:17:33 »
heej wat goed zeg dat jullie dat weten van ryan!
Ik ben al 'fan' van ryan sinds ik hem ontmoet heb bij worldidols en had niet gedachtd at meer mensen dit zouden weten in nederland :-[ 8) anyway ik dahct laat ik eens fijn vertellen dat de wildcard van canada wel gewonnen heeft, maar hij heeft ook wel eens bij de laatsten gezeten en in canada stemden mensen gratis dus dan is het ook anders denk ik...
always look on the bright side of life