Poll

Welke deelnemer vond jij 't beste?

Kostian
3 (6.8%)
Megan
3 (6.8%)
Nick
7 (15.9%)
Lianne
3 (6.8%)
Merel
4 (9.1%)
Robin
13 (29.5%)
Hedwig
3 (6.8%)
JK
4 (9.1%)
Meike
4 (9.1%)

Totaal aantal stemmen: 17

Auteur Topic: Workshop 2: wie was 't beste?  (gelezen 6866 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Workshop 2: wie was 't beste?
« Gepost op: 7-02-2004, 22:08:23 »
Wie vond jij 't beste? Welke 3 moeten er door? En wie komt in aanmerking voor de wildcard?
« Laatst bewerkt op: 7-02-2004, 22:14:22 door Han13 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 2: wie waren 't beste?
« Reactie #1 Gepost op: 7-02-2004, 22:13:04 »
De kwaliteit van de optredens vond ik vanavond over 't algemeen 'n stuk hoger dan vorige keer! Er waren meer deelnemers die wel goed waren en dus is 't moeilijk te voorspellen wie er nu uiteindelijk door zullen gaan.

Ik vond Nick 't allerbeste. Leuke jongen en echt goed gezongen. Verder vond ik Megan en Robin ook heel goed. Voor de wildcard zou ik Merel en Meike willen nomineren. Merel heeft me echt positief verrast!  :)

Ik was 't weer vaak niet eens met 't jurycommentaar trouwens. Ik vond JK eik helemaal niet goed. Bovendien hou ik er niet zo van als je van te voren al gaat verkondigen dat je heel goed bent en ver zult komen.  :(

Kostian en Lianne vielen me erg tegen. Echt slecht gezongen allebei. Ik was 't wel roerend eens met HenkJan dat ze te kwaad keek bij 't nummer!

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Workshop 2: wie waren 't beste?
« Reactie #2 Gepost op: 7-02-2004, 22:15:21 »
(heb even de poll gefixt)
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 2: wie waren 't beste?
« Reactie #3 Gepost op: 7-02-2004, 22:16:40 »
Persoonlijk zeg ik: Nick, Robin en Meike door en Megan en Merel wildcard.

Jk vond ik ook niet goed pcies, zoals Han zegt. En ik vond de jury vanavond wel terechte opmerkingen maken. Ook idd over dat kwaad kijken.

Ben zeer benieuwd wie er uiteindelijk door zullen gaan, het is niet zo makkelijk deze keer  :-\\
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Workshop 2: wie was 't beste?
« Reactie #4 Gepost op: 7-02-2004, 22:22:35 »
Ik vond Hedwig dit keer ook erug goed.
Ze heeft echt een eigen steil en een dijk van een stem.
GO HEDWIG  ::tandpastasmiley:: !!!!!!!!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Workshop 2: wie was 't beste?
« Reactie #5 Gepost op: 7-02-2004, 22:24:09 »
ok voorspelling van deze week..  ;D



op 1. robin
   2. nick
   3. meike

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Workshop 2: wie was 't beste?
« Reactie #6 Gepost op: 7-02-2004, 22:42:10 »
Op zich vanavond een trieste performance ten opzichte van vorige keer. Veel valse noten, weinig uitstraling, x-factor moest met vergrootglas gevonden worden. Na nummer vier dacht ik dat het helemaal nix meer zou worden, maar gelukkig werden de beste tot het laatst bewaard.

De beste was naar mijn mening was Hedwig. Heeft (nog?) niet het onderste van de kan laten zien, maar wel de enige met x-factor (naar mijn mening). Bovendien heeft ze van Foolish games een echte eigen interpretatie gemaakt die goed klonk. Veel variatie in de stem, ook positief.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Workshop 2: wie was 't beste?
« Reactie #7 Gepost op: 7-02-2004, 22:43:32 »
ok voorspelling van deze week..  ;D
op 1. robin
   2. nick
   3. meike
En je mening?

toch niet overeenkomend met je voorspelling? :o
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Workshop 2: wie was 't beste?
« Reactie #8 Gepost op: 7-02-2004, 22:45:34 »
En je mening?

toch niet overeenkomend met je voorspelling? :o

nee mijn mening is:

robin
hedwig
megan

maar die worden het niet  :-\\

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 2: wie was 't beste?
« Reactie #9 Gepost op: 7-02-2004, 22:51:56 »
Op zich vanavond een trieste performance ten opzichte van vorige keer. Veel valse noten, weinig uitstraling, x-factor moest met vergrootglas gevonden worden. Na nummer vier dacht ik dat het helemaal nix meer zou worden, maar gelukkig werden de beste tot het laatst bewaard.


ik ben het hier idd helemaal mee eens, ik was eik van niemand heel erg onder de indruk.

ik vond robin en hedwig wel goed, maar niet zo spetterend als bijvoorbeeld Maud en Marlies vorige week
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 2: wie was 't beste?
« Reactie #10 Gepost op: 7-02-2004, 23:30:48 »
Robin, JK en Meike dus door! Ik moet zeggen dat ik 't echt verbazend vond dat Nick niet meer stemmen heeft gekregen en niet bij deze 3 zit. Echt ongelooflijk.  :o

Gelukkig krijgt hij wel nog 'n herkansing in de wildcardronde. Ik verwacht eik wel dat hij 'n goede kans gaat maken om die te gaan winnen.  :D

En Merel is ook door naar de wildcardronde! Echt leuk voor haar vind ik dat! Ze komt hier dus uit de buurt en ze zit bij m'n vader op school (hij is docent). De vader van Merel is ook docent op die school. Ik heb m'n vader nog nooit zo actief Idols zien volgen als nu.  ;D

Al met al toch wel verassende uitslag! 

Offline Rick-19-nl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Workshop 2: wie was 't beste?
« Reactie #11 Gepost op: 7-02-2004, 23:36:51 »
Haha ik sluit me ook aan bij de mening dat er bij deze show minder kwaliteit was dan bij de vorige. Dan wordt de concurrentie natuurlijk ook groter als er niet een paar uitblinken :) Als ik zo naar de jury luisterde kon ik er wel achter komen dat Robin, JK en Meike doorgingen.

Nadat ik trouwens Meike hoorde zingen vond ik dat dus echt slecht hoor. En dan hoor ik de jury zeggen dat ze een spetterend optreden gaf ofzo :s Nou vergeleken Marieke vorig jaar was ze toch helemaal niks? Dat Let's Dance spoorde ook niet echt aan om te gaan dancen. Of ben ik de enige die dat denkt  :P

Moet ook toegeven dat het slechte Engels deze show ook erg opviel. Hedwig vond ik ook slecht en daar was de jury ook nog wel enthausiast over dacht ik. Nee, mijn top 3 was JK (alhoewel die ook niet echt goed zong), Robin en Nick. Ik vond niet echt dat er een vrouw tussen zat die mooi kon zingen of er echt leuk uitzach :) Kostian was ook slecht, maar dat verwachtte ik al een beetje. Megan viel trouwens ook wel tegen kwa zingen.

Nick en Merel zijn wel terecht door naar de wildcard-show, als je denkt dat Robin, JK en Meike door zijn.
Nu is het wachten op de 3e workshop waar de kwaliteit weer hoger gaat liggen volgens mij.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2004, 23:42:49 door Rick-19-nl »

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 2: wie was 't beste?
« Reactie #12 Gepost op: 7-02-2004, 23:44:04 »
Citaat
Moet ook toegeven dat het slechte Engels deze show ook erg opviel.

ja idd!!! en als ik iets erg vind is het dat wel.

engels is echt een prachtige taal en daar blijft niets van over op deze manier  >:(
« Laatst bewerkt op: 8-02-2004, 00:02:06 door Dorine »
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Workshop 2: wie was 't beste?
« Reactie #13 Gepost op: 7-02-2004, 23:56:00 »
Jammer, SMS'end Nederland heeft vanavond naar mijn bescheiden mening geen kwaliteit gekozen. Robin was nog wel aardig, maar JK die zong echt vals. Meike zong dan wel wat minder vals, maar ze had naar mijn mening zeker geen x-factor, hoogstens een hese stem...

En Hedwig mocht dan wel es af en toe een nootje vals ertussen hebben, ze was technisch het hoogtepunt van de avond. ::bravo::

Nouja, volgende week beter zal ik dan maar zeggen. Dan moet Irma namelijk optreden en die veegt de vloer aan met alle finalisten tot nu toe ::tandpastasmiley::
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 2: wie was 't beste?
« Reactie #14 Gepost op: 8-02-2004, 11:35:35 »
Ik kan me dus wel redelijk vinden in bellend & sms-ent Nederland, maar ik snap dus echt helemaal niks van Henkjan en co. Meike door?? Ja, die meid heeft een prima uitstraling en haar performance was ook prima, maar ze zong gewoon vals op sommige punten ::ohno::, echt onbegrijpelijk. Robin vond ik by far de beste gisteravond, ook terecht door en JK vond ik ook leuk. Van mij had Merel door gemogen, ik vond haar echt 20x beter dan Meike. Nick viel me tegen, maar daar verwacht ik wel wat van in de wilcardronde. Sharon en Frank acht ik met de komst van Nick en Merel in die ronde kansloos voor een finaleplaats.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Workshop 2: wie was 't beste?
« Reactie #15 Gepost op: 8-02-2004, 11:41:19 »
Idol zijn is niet alleen goed kunnen zingen, JK heeft gewoon de beste uitstraling van de 9 en weet daardoor zijn zangtalent te 'verbergen'. 

Meike vond ik eigenlijk niet bijzonder, qua stem niet, qua uitstraling niet, qua performance niet. Ze begon heel goed, maar dat was alles.

Robin vond ik de beste van allemaal en tegenstelling tot Ron vorige week, zie ik in hem wel een kansvolle 'Will Young van Nederland'

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 2: wie was 't beste?
« Reactie #16 Gepost op: 8-02-2004, 14:32:54 »
Ik kan me dus wel redelijk vinden in bellend & sms-ent Nederland, maar ik snap dus echt helemaal niks van Henkjan en co. Meike door??

Dat snapte ik dus ook niet echt. Ik vraag me best af hoe hun oordelen. Miss vonden ze Robin het beste, maar ja die was al door. Of miss Nick, maar dan waren er 3 mannelijke deelnemers geweest, miss speelt dat ook mee bij hun  ???

Persoonlijk vond ik het heel verrassend dat Nick niet meteen doormocht naar de liveshows, maar hij is vooralsnog dan wel een grote kanshebben voor de wildcard wat mij betreft.
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...