Auteur Topic: Wie gaan er vandaag (8 feb) Kaarten voor de Liveshow halen?  (gelezen 2996 keer)

Offline Rick-19-nl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Kaarten voor de Liveshow

De liveshows gaan vanaf 6 maart van start. En bij deze spetterende live-uitzendingen kun jij als publiek aanwezig zijn! Ben je minimaal 12 jaar dan mag jij één van deze shows live bijwonen. Mits je op tijd een kaartje koopt! ...lees verder

De kaarten zijn vanaf zondag 8 februari 10.00 uur uitsluitend verkrijgbaar bij de Free Record Shop. Wil jij weten welke vestingen geopend zijn op zondag, klik hier (http://www.rtl.nl/shows/idols/nieuws/free_record_shop.xml). De kaarten voor de liveshows kosten 16 euro inclusief reserveringskosten. Dus haast je naar de Free Record Shop op zondag, want het aantal kaarten is beperkt.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie gaan er vandaag (8 feb) Kaarten voor de Liveshow halen?
« Reactie #1 Gepost op: 8-02-2004, 10:42:11 »
Ik had op zich best naar 'n liveshow willen gaan (gewoon om 't 'n keer mee te maken...), maar ik kon natuurlijk niemand vinden die met me mee wil.  :(  Bovendien vind ik 't echt jammer dat er maar 'n zo beperkt aantal verkoopadressen zijn. Dat betekent gewoon dat ik 'n heel stuk moet reizen om aan kaartjes te komen. Ik vraag me af waarom ze de verkooop niet gewoon net als vorig jaar via internet laten verlopen.  :-\\

Ga jij zelf wel Rick-19-nl?

Offline Rick-19-nl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie gaan er vandaag (8 feb) Kaarten voor de Liveshow halen?
« Reactie #2 Gepost op: 8-02-2004, 17:37:18 »
Jah als je de kaarten via internet kon kopen dan had me dat ook heel wat moeite bespaart  ;D Gelukkig is bij ons de FRS maar 1 kilometertje fietsen. Ik kreeg om 3 uur een smsje dat er wel iemand mee wou gaan, dat werd dan met z'n 4en. Ik ging dus meteen FRS bellen om te bellen of ze nog kaarten hadden. Tot mijn verbazing waren er nog kaarten dus ik nog ff bellen naar degene die mee wilden gaan over hoe en wat.

Toen dat geregeld was ging ik snel op de fiets, want de verkoper zei dat het elk moment uitverkocht kon zijn. Omdat ik mijn portemonnee niet zo snel kon vinden nam ik alleen mijn pinpas mee. Daar stond toch wel genoeg op dacht ik  :o Kwam ik aan in de winkel, met pinpas betalen, staat er maximum bereikt  >:( Betaalde toen maar 3 kaartjes en weer snel terug naar huis fietsen. Ik kwam onderweg iemand tegen die ik kon, maar die had geen 16 euro om uit lenen. Hij moest snel een trein halen en had verder ook geen geld mee.

Thuis keek ik hoeveel ik tekortkwam, want ik dacht toch echt dat ik genoeg had. Bleek dat ik die stagemap gekocht had voor 25 euro voor school en nog een spel  ::ohno::

Ik dus nog bellen naar de FRS om te vragen of ze tot 5 uur open waren (was toen alweer 4 uur). Gelukkig was dat zo en hopend dat ze nog 1 kaartje hadden ging ik weer naar de FRS toe, deze keer wel met portemonnee. Die lag op een zwarte trui dus die zag ik niet zo snel. Begon toen toch de hagelen en ik had tegenwind. Dat kwam dus hard aan  :-\\

Uiteindelijk toch nog de 4 kaartjes dus ik ben er 6 maart bij :)
« Laatst bewerkt op: 8-02-2004, 17:40:26 door Rick-19-nl »