Auteur Topic: Ron  (gelezen 12809 keer)

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ron
« Gepost op: 10-02-2004, 12:46:47 »
Hier kun je alles lezen en ook alles kwijt over Ron.

Hij is tijdens de eerste work-shop door de jury gekozen voor de eind-ronde.
Ron is 25 jaar en woont in Nijmegen. Hij verdient zijn ged met zingen op bruiloften en partijtjes.

Enkele weetjes:

Lengte: 188 cm
Loves: zingen, dansen, Miami, Absolutely Fabulous, Tina Turner
Hates: stof, zuurkool, bietjes, zwart, Jerry Springer
Levensmotto: Nee heb je, ja kun je krijgen

Als Ron iets belangrijks te doen heeft, krijgt hij een geluks-euro van een vriendin.

Als Idols niets wordt voor Ron wil hij graag entertainer op een cruiseschip worden. Het zingen, reizen en mensen ontmoeten lijkt hem geweldig.


Ik ben het er helemaal mee eens dat hij in de eindronde zit. Hij kan goed zingen en heeft een leuke uitstraling  ::ok:: ::ok::
« Laatst bewerkt op: 22-03-2004, 21:54:50 door Robin »
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ron
« Reactie #1 Gepost op: 26-02-2004, 17:09:12 »
Ik zag gisteren bij shownieuws op sbs 6 dat Ron naakt had geposeerd voor reclame voor een sauna ofzoiets in een homoblad ::oink:: Had k niet verwacht van hem, hij zag er zo braaf uit.

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Ron
« Reactie #2 Gepost op: 26-02-2004, 20:00:51 »
Ik zag gisteren bij shownieuws op sbs 6 dat Ron naakt had geposeerd voor reclame voor een sauna ofzoiets in een homoblad ::oink:: Had k niet verwacht van hem, hij zag er zo braaf uit.

agos wat lief hahahahaha LOL
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ron
« Reactie #3 Gepost op: 26-02-2004, 20:21:19 »
Van onze Kort Nieuws-pagina:

Met de billen bloot

Ook dit jaar weten Idols-kandidaten het nieuws te halen met andere kwaliteiten dan hun muzikale. Lag vorig jaar Sunny nog met haar blote boobs in de Foxy, dit jaar zijn het Ron en Marlies over wie pikant fotomateriaal opduikt. Ron blijkt ooit reclame te hebben gemaakt voor een sauna waar vooral gemikt wordt op de doelgroep 'ben je gay, doe gezellig mee'. Nu is Ron met naakte jongens in een zwembad vrij onschuldig, maar spannender blijken de foto's van Marlies, die met een onbekende man een toilet onveilig maakt na een concert.

(Bron: RTL Boulevard)
« Laatst bewerkt op: 26-02-2004, 20:23:53 door Han13 »

Offline Marismai

  • Forumlid
Re: Ron
« Reactie #4 Gepost op: 26-02-2004, 21:03:53 »
Vind Ron toch wel de leukste van alle 10 hoor wat een lekker ding  ::love::


Nick was ook wel leuk maar die is er al uit



 ::ok::foto zegt genoeg he  ::trots::

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Ron
« Reactie #5 Gepost op: 15-03-2004, 13:38:21 »
Van onze Kort Nieuws-pagina:

Met de billen bloot

Ron blijkt ooit reclame te hebben gemaakt voor een sauna waar vooral gemikt wordt op de doelgroep 'ben je gay, doe gezellig mee'. (Bron: RTL Boulevard)

Zijn daar nog ergens foto's van op te sporen?? Ben wel heel benieuwd hoe Ron er naakt uitziet  ::love:: :-[ :-X
I got that tunnel vision going through my  head

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Ron
« Reactie #6 Gepost op: 15-03-2004, 20:14:33 »
Hij is wel Homo dus.....

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ron
« Reactie #7 Gepost op: 15-03-2004, 20:56:13 »
So..... :-\\
That's all

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Ron
« Reactie #8 Gepost op: 16-03-2004, 09:18:39 »
Hij is wel Homo dus.....

Ik kan het me niet voorstellen, je hoeft toch geen homo te zijn om een fotoshoot te maken wat m.n. gericht is op een homoblad? Maar mocht hij het wel zijn, so what???? Neemt niet weg dat hij een lekker bekkie en een goed lijf heeft  :-*
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ron
« Reactie #9 Gepost op: 16-03-2004, 09:58:06 »
Ik kan het me niet voorstellen, je hoeft toch geen homo te zijn om een fotoshoot te maken wat m.n. gericht is op een homoblad?

Nee tuurlijk niet. Maar ik denk dat er meer gedoeld wordt op 't feit dat Ron al 'n aantal keren openlijk heeft toegegeven dat hij homo is.

Offline 1337

  • Forumlid
  • In de pocket!
Re: Ron
« Reactie #10 Gepost op: 16-03-2004, 10:01:35 »
Ik dacht al dat ie homo was voordat ik van die reclame hoorde... Hijs gewoon fag, face it... ::trots:: (niets mis mee natuurlijk)

Hoop voor de vrouwen/mannen die de foto's te zien krijgen, het minder kotsmateriaal is dan dat van Marlies...
Alice Hoes = 1337

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Ron
« Reactie #11 Gepost op: 16-03-2004, 10:07:59 »


Nee tuurlijk niet. Maar ik denk dat er meer gedoeld wordt op 't feit dat Ron al 'n aantal keren openlijk heeft toegegeven dat hij homo is.

Is dat zo??? Haha... dat had ik helemaal niet meegekregen  :-[ Ik dacht dat echt dat hij hetero was. Nouja, dan kan hij iig een leuke jongen blijmaken (al vind ik een meisje leuker bij hem staan).

Ik ben nu helemaal in shock, hahaha. Meen je het nou echt????
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ron
« Reactie #12 Gepost op: 16-03-2004, 10:23:35 »
Ja sorry maar ik kan er niks anders van maken. Hij heeft 't echt 'n paar keer gezegd al in interviews en ook bij de videochat op vrijdagavond.  :-\\

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Ron
« Reactie #13 Gepost op: 16-03-2004, 10:34:12 »
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor  ;) Jij kan er toch ook niets aan doen, haha. Ik vind het alleen zonde, zo'n lekker ding en dan niets voor de meisjes voelen (niet dat ik iets met hem zou willen hoor, ik ben een gelukkig getrouwde moeder). Maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds in shock ben, hihi.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ron
« Reactie #14 Gepost op: 21-03-2004, 00:11:48 »
Na vanavond wilde ik Ron op de nummer 2 van m'n lijstje gaan zetten, maar helaas moet ik 'm nu gedwongen toch schrappen.  :\'( :\'( :\'(

Hij was zo goed vanavond, dat ik er echt in ging geloven dat hij nog wel 'ns in de finale zou kunnen belanden. Echt onbegrijpelijk hoe Nederland gestemd heeft.  ::niet-ok:: ::ohno::

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Ron
« Reactie #15 Gepost op: 21-03-2004, 00:13:45 »
volgens mij stond ie bij mij al op nummer 2 :-\\
maar die jongen komt er wel mark my words...
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ron
« Reactie #16 Gepost op: 21-03-2004, 00:16:02 »
Ja ik denk ook wel dat hij er gaat komen! Ik hoop 't iig van harte, want hij is gewoon echt ontzettend goed!  ::ok::

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Ron
« Reactie #17 Gepost op: 21-03-2004, 08:58:55 »
hij komt er wel en heeft echt idols niet nodig.Onbegrijpelijk dat hij eruit is gestemt. ::ohno::

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ron
« Reactie #18 Gepost op: 21-03-2004, 10:25:24 »
Wat is er in godsnaam met Nederland aan de hand...??  :o  :o Ik begrijp hier werkelijk helemaal niets meer van. Moet ook zeggen dat ik het steeds minder leuk ga vinden op deze manier. Er zitten gewoon nog steeds twee mensen in die niet goed kunnen zingen. Hoe leuk ik Eric ook vind, het mag toch niet zo zijn dat hij nog steeds meedoet terwijl een talent als Ron naar huis gestuurd wordt. En Alice, daar is ondertussen genoeg over gezegd...  ::ohno:: Diep en diep triest dat zij er nog in zit!!!!!!
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Ron
« Reactie #19 Gepost op: 21-03-2004, 12:06:18 »
Mijn theorie is dat er 2 soorten stemmers zijn. Die-hard Idolsstemmers die op oa Boris en JK stemmen en mensen die wel weten dat anderen beter zijn, maar stemmen op degenen die een steuntje in de rug nodig hebben. (Eric en Alice).

Ik vond Ron ook goed, zelfs na Maud en Irma de beste, maar ik zou dus op Irma gestemd hebben. Ik denk dat veel mensen Ron goed vonden, maar een ander net iets beter vonden/stemden op iemand die een steuntje in de rug kon gebruiken.