Auteur Topic: Boris: Winnaar Idols 2004!  (gelezen 160148 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Boris: Winnaar Idols 2004!
« Gepost op: 25-01-2004, 22:08:44 »
In dit topic kun je alles kwijt over Boris.  :)



Boris is vanaf 't begin eik al m'n favoriet. Naast 't feit dat hij fantastisch kan zingen, komt hij ook nog 'ns uit dezelfde stad als mij en dat schept toch wel 'n beetje 'n band.  ;)  Bovendien volgde ik al 'n tijdje wat hij allemaal deed, omdat ik 'm vorig jaar tijdens de voorrondes van 't Songfestival al geweldig vond zingen.  :)

En nu heb ik iets gehoord, waardoor ik 'm nog leuker vind: hij woont namelijk samen en heeft al 'n kindje met 'n meisje dat ik ken! Dat meisje heeft bij mij in de klas gezeten op de basisschool en ik heb haar tot voor 'n paar jaar geleden nog wel regelmatig gesproken. Ik wist wel dat ze vorig jaar zwanger was en dat ze inmiddels 'n kindje zou moeten hebben, maar nu blijkt dus dat 't van Boris is! Ik wist ook niet dat Boris haar vriend was, dus ik was echt enorm verbaasd. (ik keek echt zo  :o  toen ik 't hoorde   ;D )  Maar erg leuk dat ze zo gelukkig zijn samen. :)

Ik hoop dat Boris ver komt en misschien wel kan uitgroeien tot 'n (inter)nationaal idool.  :D
« Laatst bewerkt op: 2-05-2004, 00:53:29 door Han13 »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #1 Gepost op: 26-01-2004, 17:29:48 »
Boris is absoluut een favoriet voor de overwinning. Ik vind hem ook hardstikke goed, hij heeft de looks mee en kan ook goed zingen. Ik kan me niet voorstellen dat hij niet bij de laatste 5 zit, deze voorspelling durf ik wel aan!

Offline bami

  • Forumlid
Re: Boris
« Reactie #2 Gepost op: 10-02-2004, 19:41:08 »
weet iemand van jullie hier welk liedje hiij heeft gezongu tijdens de auditie????/
 heb een weddenshap afgesloten k denk dat van aint noo sunschine klop dat?
greets han
ben nieuw hier

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Boris
« Reactie #3 Gepost op: 10-02-2004, 21:45:37 »
weet iemand van jullie hier welk liedje hiij heeft gezongu tijdens de auditie????/
 heb een weddenshap afgesloten k denk dat van aint noo sunschine klop dat?
greets han
ben nieuw hier


hoi bami, welkom. kijk eens bij de filmjes:)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #4 Gepost op: 10-02-2004, 21:57:43 »
Welkom bami!  :D


hoi bami, welkom. kijk eens bij de filmjes:)

Maar daar staat bij de audities natuurlijk niet bij welk liedje dat 't is.  ;D ;)

Dus voor de volledigheid: Boris zong 'Kiss' van Prince bij zijn auditie. 'Ain't no sunshine' van Bill Withers heeft hij ook gezongen, maar dat was bij de chorusline in 't theater.  :)

Offline Lotte19

  • Forumlid
fanboek boris titulaer
« Reactie #5 Gepost op: 12-02-2004, 12:00:33 »
hallo allemaal,
ik ben bezig met het maken van een fanboek voor Boris.
het zou natuurlijk hartstikke leuk zijn als er veel fans aan
meedoen! ik ga proberen om het persoonlijk aan hem te overhandigen
(dit gaat waarschijnlijk wel lukken).
wil je mee doen, stuur me dan een mailtje op:
loveandpeace81@hotmail.com
LET'S SHOW BORIS SOME LOVE!!!  ::bravo:: ::love::

wat je ook wilt maken, het mag allemaal!!! wat jij leuk vind om aan
boris te willen laten zien.
een foto van jezelf met een brief, een gedicht, een knutselwerk, wat
jij wilt!
dingen die niet per mail kunnen mogen ook per post opgestuurd worden
zouden jullie mee willen doen?! hoe meer hoe beter!

Liefs Lotte

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #6 Gepost op: 14-02-2004, 22:18:09 »
En wat vonden we van Boris? Ik vond z'n performance dus echt helemaal geweldig vanavond! Echt 'n hele klasse beter dan alles wat we tot nu toe gezien hadden in de vorige 2 workshops! Wat heeft die jongen 'n dijk van 'n stem!

Ik weet alleen nog niet of ik zo blij ben met z'n andere kapsel. Los is op zich wel leuk, maar 't zat niet zo leuk vond ik vandaag. Volgens mij is hij ook zwaar onder druk gezet door de stylisten die vonden dat hij zo meer 'n popidol-uitstraling zou krijgen.  ;D

Verder heb ik zijn vriendin zien zitten in 't publiek! Zij was dus echt 'n jeugdvriendinnetje van me, maar ik heb haar inmiddels al 'n paar jaar niet meer gezien. Ze zag er goed uit moet ik zeggen! Echt leuk om haar nu ineens op tv te zien!  :D

Offline Rick-19-nl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Boris
« Reactie #7 Gepost op: 14-02-2004, 22:20:00 »
Haha waarom deed dat jeugdvriendinnetje niet mee met idols dan :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #8 Gepost op: 14-02-2004, 22:22:22 »
Haha waarom deed dat jeugdvriendinnetje niet mee met idols dan :)

Omdat ze waarschijnlijk niet kan zingen en omdat ze al 'n vriend heeft die straks de kost kan gaan verdienen met zingen.  ;D

Offline The_Boris_Girl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Angel from Hell
Re: Boris
« Reactie #9 Gepost op: 15-02-2004, 18:57:45 »
En ik weet ook 100% cker dat mijn Idol (Boris dus...duh!  :P gaat winnen, hij is echt super! Enne, als er iemand goed kan zingen en er lekker uitziet is hij het wel, toch? :)
Is it so hard to believe the hearts are made to be broken...

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #10 Gepost op: 15-02-2004, 19:04:44 »
Boris als je dit leest.......doe je haarbandje weer in.....met haarbandje ben je zooooooo ::love::

Verder zette hij een uitstekende performance neer, je kon gewoon zien dat ie al zoveel meer ervaring heeft dan de andere kandidaten, op Irma na dan. Wat heeft die een dijk van een stem zeg.
Maar om het even "ontopic" te houden.....Boris is een terechte finalist!

En wat een heerlijke stem heeft die jongen....... ::bravo::
That's all

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #11 Gepost op: 16-02-2004, 22:45:44 »
Ik heb effe 'n mooi artikel over Boris uit de regionale krant hier online gezet!  :D

Zelfs Jerney Kaagman is fan van Boris   
Muziek - Boris Titulaer uit Venlo is topfavoriet voor de eindzege van Idols 2. Zaterdag drong hij alvast overtuigend door tot de tien finalerondes. Portret van een verlegen supertalent.
Op internet bestaat er al weken geen twijfel meer over: Boris Titulaer uit Venlo wordt de opvolger van Jamai Loman. De 23-jarige zanger wordt...
Lees verder...

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #12 Gepost op: 17-02-2004, 09:04:56 »
Leuk om te lezen! Hij is zelfs al papa  :o
Moet wel eerlijk zeggen dat ik van dit regeltje:

'Immers: uit het verleden blijkt dat Boris niet veel op heeft met contracten.'

toch niet zo sta te kijken  :-[ Volgens mij heb ik ergens al eerder gezegd dat ik bang ben dat het hem (miss net zoals Roger vorig jaar) om de bekendheid te doen is...ben benieuwd.
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #13 Gepost op: 17-02-2004, 09:14:52 »
Leuk om te lezen! Hij is zelfs al papa  :o

Ja leuk he! En de moeder van z'n kindje (en zijn vriendin dus!) was op de basisschool 'n goede vriendin van mij.  :D

Citaat
Moet wel eerlijk zeggen dat ik van dit regeltje:'Immers: uit het verleden blijkt dat Boris niet veel op heeft met contracten.'

toch niet zo sta te kijken  :-[ Volgens mij heb ik ergens al eerder gezegd dat ik bang ben dat het hem (miss net zoals Roger vorig jaar) om de bekendheid te doen is...ben benieuwd.

Dat regeltje is alleen gebaseerd op 't voorval met Glenn Corneille na de voorronde van 't Songfestival vorig jaar. En zoals Glenn nu ook zegt kon hij daar zelf eigenlijk niets aan doen. Ik ben er toch wel van overtuigd dat hij nu niet zomaar tegen die contracten in zou gaan. Dat bleek ook gisteren uit 'n interview met z'n zus op de Limburgse zender L1. (hij mag zelf nog niets zeggen) Zij vertelde dat hij echt heel graag ver wil komen, ook al zou dat betekenen dat hij niet z'n eigen muziek zou kunnen maken. Hij wil gewoon boven alles kunnen zingen en hij wil daar dus zelfs z'n eigen muzieksmaak voor aan de kant leggen. Maar ik denk eerlijk gezegd dat hij als hij echt 1ste of 2de gaat worden na 'n tijdje (dus na 'n aantal hits) toch wel inspraak zal gaan krijgen op de muziek die hij gaat maken. En dan komt 't helemaal goed met hem!  ::ok::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Boris
« Reactie #14 Gepost op: 17-02-2004, 14:02:15 »
Ik denk juist dat het slim is om zo'n contract te tekenen. Roger had het vorig jaar gewoon heel slim aangepakt. Let's face it: Wat hebben jullie (Boris-fans) liever? Dat hij straks uitkomt met een echt goed nummer of met een nieuw goedkoop Idol-product?

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #15 Gepost op: 17-02-2004, 15:13:07 »
Laat Boris maar lekker zijn eigen songs doen....
Veel beter dan die Idols-crap...past ook totaal niet bij hem, vind ik!
That's all

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #16 Gepost op: 18-02-2004, 09:54:54 »
Nog meer leuks voor alle Boris-fans en anderen geinteresseerden!  'n leuk filmpje van 'n interview met de zus van Boris dat maandagavond op de Limburgse zender L1 bij het nieuws is uitgezonden!  :D

Bekijk het filmpje (breedband)

Bekijke het filmpje (ISDN)


Leuk detail: ik dacht 'waar ken ik haar nu van?', maar nu weet ik 't ineens weer. Ik heb namelijk van die zus 'n jaar lang dansles (jazzdance) gehad 'n aantal jaren geleden! Ik wist dus niet dat zij de zus van Boris was! Ik vind 't wel grappig dat dit nu zo blijkt te zijn. Blijkt maar weer dat de wereld klein is.  ;)

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Boris
« Reactie #17 Gepost op: 18-02-2004, 22:53:03 »
Je lijkt m'n vriend wel, die kent ook iedereen! ;)

Maar Boris was top! ::ok::
Z'n haar wat minder :-X
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #18 Gepost op: 19-02-2004, 13:30:05 »
volgens mij is Boris een beetje arrogant...

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #19 Gepost op: 19-02-2004, 13:40:37 »
Waarom denk jij dat Boris arrogant is??
That's all