Poll

Welke 3 vond jij 't beste?

Fardoe
4 (6%)
Boris
22 (32.8%)
Irma
23 (34.3%)
Martijn
1 (1.5%)
Alice
4 (6%)
Daniel
0 (0%)
Elisaar
1 (1.5%)
Erik
6 (9%)
Tialda
6 (9%)

Totaal aantal stemmen: 25

Auteur Topic: Workshop 3: wie waren 't beste?  (gelezen 16386 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Workshop 3: wie waren 't beste?
« Gepost op: 14-02-2004, 22:02:35 »
En wat vonden we ervan vanavond?  :)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 3: wie waren 't beste?
« Reactie #1 Gepost op: 14-02-2004, 22:05:32 »
Boris en Irma sprongen er echt uit !! (Of zij zijn heel goed, of de rest was zo slecht, beide denk ik in dit geval  ;D )
En de 3e...pfff Eric gok ik en dan Alice en Fardoe naar de wildcard  ???

je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Workshop 3: wie waren 't beste?
« Reactie #2 Gepost op: 14-02-2004, 22:05:40 »
Het niveau lag (zoals verwacht) stukken hoger. En Irma heeft mij geen seconde teleurgesteld  ::bravo::
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 3: wie waren 't beste?
« Reactie #3 Gepost op: 14-02-2004, 22:06:24 »
Ik vond er maar 2 mensen ontzettend goed vanavond en dat waren Boris en Irma! Jemig wat kon die Irma mooi zingen! Dat had ik eerlijk gezegd niet helemaal verwacht. En over Boris was ik al heel enthousiast, maar na vanavond nog veel meer. Wat heeft die jongen 'n geweldige stem!  :D

Irma en Boris mogen van mij zo rechtstreeks naar de finale! Ik vind ze echt 'n ontzettend niveau beter dan de rest van de afgelopen weken.  :)

Verder vielen velen me erg tegen, waaronder Elisaar, Fardoe, Tialda en Alice eigenlijk ook. Daar had ik stuk voor stuk meer van verwacht. Ik vond 't ook terecht dat de jury bij iedereen erg gematigd was vanavond. 't was ook gewoon niet goed.  :(

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Workshop 3: wie waren 't beste?
« Reactie #4 Gepost op: 14-02-2004, 22:07:15 »
hehe compu: ::ok:: ik ben overtuigd!

voorderest sluit ik me volledig bij nancy aan...  :)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Workshop 3: wie waren 't beste?
« Reactie #5 Gepost op: 14-02-2004, 22:14:14 »
Helemaal mee eens Han, die twee moeten gewoon naar de Idols Champions Leage. Kunnen die anderen mooi in de eerste divisie om de titel Idol 2004 strijden ;D
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Rick-19-nl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Workshop 3: wie waren 't beste?
« Reactie #6 Gepost op: 14-02-2004, 22:18:43 »
Irma en Boris waren natuurlijkde beste, maar wie wordt er derde? Ik vond Tialda dan het beste. Ze zong een deel best indrukwekkend vond ik. Maarja ik vind Kelly Clarkson ook goed :P dus als je een liedje van haar doet heb je ook al een streepje voor. Wat vonden jullie van Tialda?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 3: wie waren 't beste?
« Reactie #7 Gepost op: 14-02-2004, 22:20:31 »
Nou ik weet 't eik niet. Ik ben nog nooit echt weg geweest van haar stem en vond 't nu ook niet zo geweldig. Maar omdat de rest (behalve Irma en Boris dan) slecht waren, viel haar performance toch wel weer mee. Maar ik ga dan toch liever voor Alice of Fardoe als 3de om door te gaan naar de liveshows. Tialda mag van mij dan wel door naar de wildcard-ronde!  ::ok::

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 3: wie waren 't beste?
« Reactie #8 Gepost op: 14-02-2004, 22:21:20 »
Irma heeft mij echt idd ook positief verrast, naar mijn mening hebben we eerder echt te weinig van haar gezien. Weet iemand trouwens hoe het lied precies heet wat ze zong (hier werd er gezapt in de reclame en te laat weer teruggezapt  >:( >:( )

En Boris was ik eerder nog niet zo heel erg onder de indruk, maar oke, ben om:
 Go Boris Go

Tialda vond ik wat tegenvallen, ze had echt een paar valse noten er tussen.
Hoe vinden jullie het geluid trouwens? Hier is de band veels te overheersend en hoor ik soms niet eens hoe goed (of slecht) ze nou zingen  :(
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 3: wie waren 't beste?
« Reactie #9 Gepost op: 14-02-2004, 22:25:19 »
En Boris was ik eerder nog niet zo heel erg onder de indruk, maar oke, ben om:
 Go Boris Go

Goedzo meid!  ::ok:: ;D

Citaat
Hoe vinden jullie het geluid trouwens? Hier is de band veels te overheersend en hoor ik soms niet eens hoe goed (of slecht) ze nou zingen  :(

Ja klopt! Vooral bij Fardoe vond ik dat zo opvallen! Die hoorde ik bijna niet zingen.  :-\\

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Workshop 3: wie waren 't beste?
« Reactie #10 Gepost op: 14-02-2004, 22:38:47 »


Fardoe: Tsja, Wat moet ik over je zeggen. Je was als eerste en ben je al vergeten. Misschien is dat omdat jij als eerste was en ik snel vergeet. Of het is omdat je gewoon niet iemand is die zo goed is dat je in mijn hoofd blijft hangen



Boris: Jongen, wat heb jij een lekker ritme. Ik heb me geen moment verveeld terwijl ik je eigenlijk in het begin een beetje uitslover vond. Maar dat heb je nu helemaal weg-gezongen



Irma: ........... Sprakeloos. Wat heb jij een prachtige stem. Het doet me denken aan Hind van vorig jaar. Die heeft misschien niet de finale gehaald. Maar ik durf mijn geld erop in te zetten dat jij dat wel komt.



Alice: Je hebt best goed gezongen, maar ik heb het gevoel dat je beter kan. misschien kan je dit laten zien in de Wildcard-ronde



Martijn: Je hebt me niet echt kunnen boeien dus houd ik het kort. Je hebt een beetje kinderlijk gezongen. Dit is het enige wat ik over je kan zeggen.



Daniel: Ook jij hebt me niet echt kunnen boeien. Je zong, tja. Wel goed, Je hebt het zelfde soort muziek uitgekozen als JK vorige week. Alleen deed hij het goed en jij.. niet zo.



Elisaar: Ik heb vanaf de audities van je genoten. Je mooie uiterlijk en je stem was ook mooi. Misschien het verkeerde liedje gekozen, maar misschien heb ik niet zo goed op je stem gelet bij de audities en de theater doordat ik verbluft was door je uiterlijk. Misschien kan je me weer overtuigen bij de Wildcard-Ronde, want jij hebt dat zeker verdient.



Eric: Ik heb het idee dat jij je niet voluit hebt gegeven. Ook was je uitspraak goed tot ronduit slecht waardoor ik het gevoel kreeg dat ik naar een rap zat te luisteren. Dit omdat het leek alsof je de tekst voorlas.



Tialda: Ik ben heel hard over je. Je kon gewoon niet zingen. Ik heb je bijna geen zuivere toon horen zingen. De meeste mensen gaan hoog zingen en komen daardoo boven de zuivere toon. Dus vals. Bij jou is het omgekeerde het geval. Jij zong wat lager en dat was ook eronder, ook vals.

Door: Boris, Irma en (LC twijfelt nu) misschien toch Elisaar, ik kan niemand anders verzinnen.

Wildcard: Eric en Alice.

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 3: wie waren 't beste?
« Reactie #11 Gepost op: 14-02-2004, 23:25:44 »
Hé Cora, bedankt voor het lenen van je glazen bol  ;D

Boris met 36%, Irma 23% en dan ineens 7% voor de wildcardkandidaten....dit verschil zegt genoeg....
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Rick-19-nl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Workshop 3: wie waren 't beste?
« Reactie #12 Gepost op: 14-02-2004, 23:29:12 »
Tialda had wel goede stukjes ertussen zitten hoor.. De band vond ik idd bij Fardoe en Elisaar niet klinken. Als je die band wegdacht dan konden die 2 wel iets beter zingen jah.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 3: wie waren 't beste?
« Reactie #13 Gepost op: 14-02-2004, 23:29:59 »
Boris met 36%, Irma 23% en dan ineens 7% voor de wildcardkandidaten....dit verschil zegt genoeg....

Ja precies! Ik ben blij dat 't Nederlandse publiek (en de jury!) nu echt 'ns voor de beste zangers gekozen hebben!  :D

En met Eric als 3de kan ik ook wel vrede hebben.  :)

Wildcard gaat denk ik naar Nick toe. Die vind ik tot nu toe de beste van de deelnemers die we daar terug gaan zien volgende week.  :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 3: wie waren 't beste?
« Reactie #14 Gepost op: 15-02-2004, 11:48:31 »
Niet misschien echt origineel, maar Boris en Irma staken er met kop en schouders bovenuit, dus van mij 100% terecht door. Dan valt er een groot gat. De rest was niet echt slecht, maar ook niet goed, ik had echt geen idee wie er 3e kon worde. Ik heb zelf op Alice gestemd, omdat ik vind dat ze een leuke uitstraling heeft, maar met Eric heb ik ook vrede.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 3: wie waren 't beste?
« Reactie #15 Gepost op: 15-02-2004, 15:30:41 »
Aangezien ik gister met een heel volleybalteam een poging heb gedaan tot het kijken van de Idols-aflevering, heb ik niet echt veel gehoord van wat de kandi's zongen, maar we waren het er met z'n allen mee eens dat Boris en Irma door mogen en Eric vonden we ook wel heel leuk. Eerst vonden we nog dat het sikje eraf moest, maar later vonden we dat het toch mocht blijven staan. Een teamgenoot heeft ook nog 90 cent uitgegeven aan een SMS-je ( ::) ) voor Eric , en het heeft geholpen!

Offline The_Boris_Girl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Angel from Hell
Re: Workshop 3: wie waren 't beste?
« Reactie #16 Gepost op: 15-02-2004, 18:59:36 »
Boris en Irma, zonder twijfel!
Boris --->  ::oink::
Irma  --->  ::oink::

Zegt dat genoeg? :D
Is it so hard to believe the hearts are made to be broken...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 3: wie waren 't beste?
« Reactie #17 Gepost op: 15-02-2004, 21:38:46 »
Een teamgenoot heeft ook nog 90 cent uitgegeven aan een SMS-je ( ::) ) voor Eric , en het heeft geholpen!

De jury koos Eric, het publiek ging voor Boris en Irma ::) ;D

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 3: wie waren 't beste?
« Reactie #18 Gepost op: 17-02-2004, 19:07:35 »

De jury koos Eric, het publiek ging voor Boris en Irma ::) ;D

Ssssssssssssssst!!!  :-X :o .

Maar hij is door, dus het heeft geholpen ;) .

Offline whgeraards

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 3: wie waren 't beste?
« Reactie #19 Gepost op: 1-12-2004, 15:39:52 »
boris en irma hadden fianle moeten staan! top-niveau qua zang was dat geweest\!!!
groetjes wilma