Auteur Topic: JK  (gelezen 29289 keer)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
JK
« Gepost op: 17-02-2004, 20:30:06 »
In dit topic kun je alles kwijt over JK.



Hij had nog niet eerder een topic, zegt dat genoeg over zijn kansen in de finale? Persoonlijk ben ik ook niet zo van hem onder de indruk, maar het publiek blijkbaar wel aangezien ze, na Robin, hem als favoriet kozen. Wat vind jij van JK?
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: JK
« Reactie #1 Gepost op: 17-02-2004, 22:10:22 »
Ik vind JK eerlijk gezegd helemaal niet zo geweldig. Hij zong gewoon best slecht en ik ben ook niet bepaald onder de indruk van z'n uiterlijk. Ik hou er gewoon niet zo van. En bovendien vind ik 'm ook nog 'ns onsympathiek, omdat hij dingen heeft gezegd als: "over 10 jaar heb ik 7 albums gemaakt en 5 platina hits gescoord!" Die is te zelfverzekerd en dat staat me tegen.  :(

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: JK
« Reactie #2 Gepost op: 29-02-2004, 10:31:20 »
rick vindt hem goed, maar dat komt waarschijnlijk door zijn attitude, 'cool' he dat spreekt rick wel aan denk ik...
always look on the bright side of life

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: JK
« Reactie #3 Gepost op: 21-03-2004, 10:47:36 »
Dit topic hoort niet op de tweede pagina te staan  >:(

Ik vond JK altijd al leuk om naar te kijken en luisteren. Raak de laatste weken steeds meer onder de indruk van hem!! Ik zie het hem niet winnen, en dat hoeft voor mij ook niet. Maar ik vind wel dat hij keer op keer een goede performance neerzet! Die clip vond ik ook fantastisch  :D Gaaf om te zien hoeveel ritmegevoel iemand kan hebben. Wat ook duidelijk te zien was in zijn optreden van vanavond. Je merkt aan de zaal ook dat hij veel fans heeft dus zie hem nog wel een paar weken meegaan. Op voorhand had ik telkens zoiets van, die gaat door de mand vallen maar tot op heden doet hij het fantastisch!  ::ok::
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: JK
« Reactie #4 Gepost op: 21-03-2004, 11:31:30 »
mjah ben gewoon niet zo'n JK fan, ik moet toegeven, hij doet het goed, maar zijn houding spreekt mij dus niet aan.
always look on the bright side of life

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: JK
« Reactie #5 Gepost op: 21-03-2004, 12:18:42 »
De clip was grappig idd, persoonlijk vind ik hem ook niet zo leuk. Maar als ik zo keek naar dat meisje dat na zijn optreden helemaal hysterisch was, geef ik hem best nog wel een kans. Ik denk dat heel veel negers een verbondenheid met hem voelen en hem echt als een idool zien. (en dat bedoel ik absoluut niet lullig)

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: JK
« Reactie #6 Gepost op: 22-03-2004, 20:28:54 »
maar zijn houding spreekt mij dus niet aan.
Vind ik wel meevallen en trouwens hij komt er wel mee weg, ik weet niet waarom maar ik denk gewoon omdat hij 'cool' is.
Ben niet echt een fan van hem ofzo maar ik hoop dat hij ver komt. Hij kan best goed zingen en hij maakt er een hele show van, een echte artiest dus ::jaja::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: JK
« Reactie #7 Gepost op: 23-03-2004, 07:54:22 »
Ik denk dat hij niet de beste zanger is van deze idols,maar hij zet wel iedere keer een perfecte performance neer.En uiteindelijk wordt je daar op afgerekend.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: JK
« Reactie #8 Gepost op: 4-04-2004, 17:12:50 »
Ik vond het verrassend goed alleen vond ik dat gehobbel wat minder ;D

Ik had ook ff een brok in m'n keel toen zijn moeder en broertje op de video stonden. Echt leuk voor hem! ::jaja:: ::ok::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline lerheya

  • Forumlid
Re: JK
« Reactie #9 Gepost op: 11-04-2004, 15:15:46 »
JK mi ta stima bo jij bent de beste ::ok:: en ik hoop dat je idols gaat winnen dushi kusjes ::bravo:: lerheya

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: JK
« Reactie #10 Gepost op: 11-04-2004, 17:54:40 »
En toch snap ik nog steeds niet waarom JK zo ver is gekomen dat ie nu al bij de laatste 4 zit....ik vind hem niet een bijster goede zanger en 'heel belangrijk' ik vind hem gewoon geen idool.
That's all

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: JK
« Reactie #11 Gepost op: 16-04-2004, 17:22:14 »
JK kan niet als beste zingen, maar hij is wel grappig.  ;) Ik hoop echt dat hij morgen in idols blijft. Hij hoeft niet te winnen hoor, Boris is beter, maar 2e of 3e mag hij van mij wel worden.  ::jaja::
Owja, ik vind dat Maud er morgen echt uit moet hoor. Ik vind haar nep en ze kan nou niet echt goed zingen of zo.  ::ohno:: Voor mij afgekeurd dus!!  ::jaja::

JK is  ::ok::
Smiling isn't a crime..

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: JK
« Reactie #12 Gepost op: 17-04-2004, 22:45:12 »
Hij is elke week ziek geloof ik  :-\\ Vorige week ook al...

Maar hij had nu alvast zijn pyjama aangedaan onder dat met klittenband in elkaar geflansde achterlijke pak...Heehehe wat heb ik gelachen toen dat kruis steeds lager zakte van die broek en hij stond te hijsen  ;D ;D ::rofl:: ::rofl::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: JK
« Reactie #13 Gepost op: 17-04-2004, 22:57:13 »
Hij is elke week ziek geloof ik  :-\\ Vorige week ook al...

Maar hij had nu alvast zijn pyjama aangedaan onder dat met klittenband in elkaar geflansde achterlijke pak...Heehehe wat heb ik gelachen toen dat kruis steeds lager zakte van die broek en hij stond te hijsen  ;D ;D ::rofl:: ::rofl::

hahaha ja ik dacht is die broek nou zo laag of zakt ie af en toen zijn hand naar die broek ging dacht ik whaaaah die zakt af hahahaha
always look on the bright side of life

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: JK
« Reactie #14 Gepost op: 17-04-2004, 23:01:24 »
 ::rofl:: het moet eigenlijk bij grappige momenten.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline japlo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: JK
« Reactie #15 Gepost op: 18-04-2004, 08:58:13 »
Ook nu weer blijkt maar eens dat je redelijk kan zingen en daarbij gek gaat doen vele fans (meisjes????) voor je vallen.
Het zou voor mij een sof zijn als JK idols 2004 zou gaan winnen om maar te zwijgen over zijn deelname aan World Idol 2004. ???

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: JK
« Reactie #16 Gepost op: 18-04-2004, 11:16:02 »
Als JK naar World Idols zou gaan, dan zou hetzelfde gebeuren als met Jamai. De jury van idols schaamt zich rot  ::schaam::, want we worden waarschijnlijk dan weer laatste (Srry JK-fans)De hele wereld denkt dan dat we niet kunnen zingen of zo.
Maar van mij mag hij wel 2e worden bij idols. ::jaja:: (Maud vind ik helemaal niks  ::ohno::)
Smiling isn't a crime..

Offline JOX

  • Forumlid
  • whatever
Re: JK
« Reactie #17 Gepost op: 19-04-2004, 13:58:22 »
Maar van mij mag hij wel 2e worden bij idols. ::jaja:: (Maud vind ik helemaal niks  ::ohno::)
alsjeblieft niet! JK tweede.  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
wat een afschuwelijke imitatie van Gloria Estefan gaf hij daar ten gehore zeg!!! Dan idd liever Maud als runner up (bij gebrek aan Marlies helaas). Maud vind ik toch echt wel enorm gegroeid sinds de 'grijze muis' die ze eerst was.

Maar goed.. wie ben ik  ::)


ciao, jox


Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: JK
« Reactie #19 Gepost op: 24-04-2004, 20:47:09 »
JK heeft het voor mij nou echt af gedaan. Het schijnt dus dat hij toen hij vorige week bij dat amerikaanse liedje een stukje in het spaans zong, gezongen heeft: " Nu voor alle Latino's hier. Ik voel me vandaag niet zo lekker, maar ik ga ervoor, en stem allemaal op mij, dus stem op JK."

Bron: Kopspijkers
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."