Ik denk ook dat hij in de knoop zit met z'n gevoelens juul en ik denk dat hij daarom misschien ook wel echt aan Irma heeft verklaard verliefd op haar te zijn. Dat zou dan ook Irma's verwarring verklaren. Deze week heeft ze van Eric gehoord dat hij verliefd op haar is, maar in Life & Cooking hoort ze ineens dat Eric toch verder gaat met Marie-Claire. Daarom natuurlijk dat ze gisterenavond weer iets anders verklaarde in de Day After.
Ik had 't trouwens weer fout neergezet wat Eric in Life & Cooking gezegd had. Carlo vroeg: 'wie is nu je vriendin? Marie-Claire of Irma?' en toen antwoordde Eric: 'Nu? Nu is 't Marie-Claire'. Dat klinkt toch 'n beetje alsof hij toch nog wel erg twijfelt en 't niet uitsluit dat 't over 'n paar dagen weer anders is.
En dan blijf ik 't toch erg zielig vinden voor die Marie-Claire. Die weet onderhand ook niet meer waar ze aan toe is. Ze denkt dat er niks aan de hand is, hoort dan in de liveshow zaterdagavond dat haar vriend 'n nieuwe vriendin heeft en vervolgens verklaard Eric toch weer dat er niks aan de hand is tussen hen tweeen. Hoe zielig 't dan ook is voor Eric dat hij in de knoop zit met z'n gevoelens en dat dit allemaal op televisie wordt uitgezonden, voor haar is dit ook niet echt 'n pretje.