Auteur Topic: Alice  (gelezen 6498 keer)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Alice
« Gepost op: 22-02-2004, 12:59:18 »
Hier kun je alles kwijt over Alice.




Alice is de 10e deelnemer, gekozen uit de wildcardronde. Nieuwe ronde, nieuwe kansen? Wat vind jij van Alice?
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alice
« Reactie #1 Gepost op: 22-02-2004, 13:23:59 »
Mijn favoriet was ze niet gisteren en vind haar ook eik niet bij de laatste 10 horen. Maar dat heb ik bij meerdere finalisten, dus daar zal ik me maar gewoon bij neerleggen.  ;)

Ik vind Alice echt 'n beetje 'phoney', zoals HenkJan haar in de workshop vorige week ook al noemde. In haar optredens heb ik 't idee dat ze meer bezig is met acteren dan met zingen.  ::niet-ok::

Bovendien vond ik haar gisteren ook nog 'ns irritant, omdat er niet veel zinnigs uitkwam als Tooske haar iets vroeg. Ze zat de hele tijd maar 'n beetje stom te giechelen.  :-\\

Maar ze heeft op zich best 'n mooie stem. Dus ik zou zeggen: meid, laat dat geacteer (en gegiechel) achterwegen en ben gewoon jezelf! Dan zou 't misschien nog wat kunnen worden!  ::ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alice
« Reactie #2 Gepost op: 22-02-2004, 18:19:12 »
Ik vond haar best goed gister, dus terecht door. Ze heeft ook een leuke uitstraling.  :)Of ze ver gaat komen betwijfel ik, want ik vind het niveau vrij hoog, hoger dan vorig jaar.  ::ok::Hooguit laatste 8 denk ik. Maar dat irritante gegiechel moet idd weg. ::ohno::

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Alice
« Reactie #3 Gepost op: 24-02-2004, 20:32:44 »
ik mag het best wel als je onzeker bent, dat je je laat zien bij dit programma, dat maakt het duidelijk dat het om mensen gaat en niet om dingen, dus daar alleen om al gunde ik het haar om door te gaan...hoewel ik liever had gehad dat nick wat beter was gister...maja next year better
always look on the bright side of life

Offline Linda79

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Alice
« Reactie #4 Gepost op: 22-03-2004, 14:01:23 »
Alice kan niet zingen, dat is mijn mening.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Alice
« Reactie #5 Gepost op: 22-03-2004, 14:26:01 »
En daar ben ik het helemaal mee eens. Als het aan mij lag had ze niet eens bij de laatste 10 gezeten, maar juist door het keuze van het liedje (nelly furtado) kreeg ze veel stemmen. Iets anders zou ik niet kunnen bedenken. Maar... ze valt nog wel een keertje af. Die meid is geen idol en zal het nooit worden ook.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Alice
« Reactie #6 Gepost op: 22-03-2004, 15:53:54 »
Voor mannelijk stemmend Nederland is de keus makkelijk: vind je zangkwaliteit belangrijk dan stem je Irma (of in noodgevallen Marlies), vind je looks belangrijk dan stem je Alice  ::rofl::
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Alice
« Reactie #7 Gepost op: 22-03-2004, 20:32:26 »
Wanneer word ze er nou eens een keer uitgetrapt? Ik heb nog niemand gehoord die Alice geweldig vind en ze vinden het ook allemaal schandalig dat Robin en Ron eruit zijn gegaan ipv dat stuk vreten ::)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alice
« Reactie #8 Gepost op: 13-04-2004, 19:35:44 »
Op onze Idols in de media-pagina staan nu ook artikelen over Alice online!  :D

Vals zingend 'nepidool' uit Idols
Alice heeft zaterdag Idols moeten verlaten.
Algemeen Dagblad, 29 maart 2004

Idols: Alice mag naar huis en douchen
Verslag van liveshow 4, waarin Alice de minste stemmen kreeg. Inclusief beoordeling van de 6 optredens en een kort interview met Alice.
Algemeen Dagblad, 28 maart 2004

Alice: "Als je niet tegen de harde jury kan, moet je gewoon niet meedoen!"
Alice over haar Idols-avontuur.
Weekend, 18 maart 2004
« Laatst bewerkt op: 13-04-2004, 19:38:11 door Han13 »

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Alice
« Reactie #9 Gepost op: 18-04-2004, 11:35:34 »
Alice kan niet zingen, dat is mijn mening.

Helemaal mee eens.  ::jaja::
Ze is er alleen zo lang in gebleven omdat ze zielig was en omdat ze er goed uitzag.  ::niet-ok::
Gelukkig zagen de stemmers een paar weken geleden eindelijk in dat Alice superslecht was, en ging ze eruit.  ::tandpastasmiley::
Maar ze heeft wel Ron gekost, en dat is niet leuk  ::ohno::, want van mij had ie 2e mogen worden...  ::jaja::

Owja, ik was ::oink:: dat ze er zo lang inbleef!!
Smiling isn't a crime..

Offline jk_fan1993

  • Forumlid
Alice en Jk
« Reactie #10 Gepost op: 20-04-2004, 20:37:13 »
Alice je bent samen met JK de BESTE!!!!!http://