Auteur Topic: Leukste, grappigste en ontroerendste momenten  (gelezen 3938 keer)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Leukste, grappigste en ontroerendste momenten
« Gepost op: 28-02-2004, 19:23:16 »
Post hier je leukste, grappigste en ontroerendste momenten uit de Idols afleveringen die nog gaan komen en al zijn geweest!  :)
That's all

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Leukste, grappigste en ontroerendste momenten
« Reactie #1 Gepost op: 29-02-2004, 10:25:09 »
ik heb laatst bij iemand de idols dvd gezien en toen zagen we die mark weetje wel die alane van wes nadeed. Je zag op die dvd dus een uitgebreider stuk en daar deed ie ook kedeng kedeng van guus meeuwis. Er zitten twee leuke stukjes in

1 hij zingt 'er loopt een juffrouw koffie thee, ik heb wel trek, toch zeg ik nee' en dan zegt hij heel droog erachteraan 'nee' (ja je moet het zien het is echt hilarisch  ;))

2 Hij zingt 'kijk uit het raam' en dan maakt ie een beweging alsof hij echt een raampje open doet van een trein en hij daar zijn hoofd uit steekt...ook weer een moment die je zelf moet zien...

hahahahaha ::tandpastasmiley::
always look on the bright side of life

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leukste, grappigste en ontroerendste momenten
« Reactie #2 Gepost op: 29-02-2004, 15:56:16 »
Ik vond hem ook heel droog toen ie zij nadat ie afgewezen was: Maar gelukkig eten we vanavond friet  ::tandpastasmiley::
That's all

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Leukste, grappigste en ontroerendste momenten
« Reactie #3 Gepost op: 29-02-2004, 17:52:49 »
Ik vond hem ook heel droog toen ie zij nadat ie afgewezen was: Maar gelukkig eten we vanavond friet  ::tandpastasmiley::

ja hij zei yeaaah we eten vanavond friet! Maar ik ben niet door
always look on the bright side of life

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leukste, grappigste en ontroerendste momenten
« Reactie #4 Gepost op: 4-04-2004, 17:43:32 »
Even een schopje omhoog  ;)

Vanwege 2 ontroerende momentjes gisteravond. Namelijk; JK tijdens de videoboodschap van zijn moeder.....zooooo ontroerend. En de uitslag...nadat Irma hoort dat Eric de minste stemmem kreeg. Hartverscheurend gewoon :\'(
That's all

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Leukste, grappigste en ontroerendste momenten
« Reactie #5 Gepost op: 5-04-2004, 00:05:26 »
nou net was het even heel grappig hahaha het is niet op tv geweest maar ik moet het toch even vertellen. In de reclame zeg maar was iedereen naar eric aan het roepen enzo en spandoeken laten zien en blabla. Ik zat met een groepje vrienden en een van hen (ze zat pal naast me) riep met een hele harde en duidelijke stem: ERIC! hahaha eric schrok ervan en
dacht eerst nog dat ik het was hahaha maar ik wees haar aan en gelukkig kon hij er om lachen en wij des te harder! ::rofl::



oke

oke

je had erbij moeten zijn hahaha
always look on the bright side of life

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Leukste, grappigste en ontroerendste momenten
« Reactie #6 Gepost op: 5-04-2004, 10:58:09 »
Ik vond gans GUUS toch echt het allerleukste moment  ::rofl:: Wat geweldig dat die gans zo 'verliefd' op Marlies was! Ik kwam niet meer bij van het lachen en heb dus eigenlijk het halve liedje van Marlies moeten missen...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leukste, grappigste en ontroerendste momenten
« Reactie #7 Gepost op: 5-04-2004, 11:50:56 »
Bij de day after show vraagt Tooske aan Eric: "En Eric, zit zingen bij jullie in de familie?" Waarop Eric Tooske aankijkt zovan hoe kun je dat nou vragen dat is toch wel duidelijk..... ::rofl:: Waarop de moeder van Eric er nog wat van probeerd te maken door te zeggen: "Maar hij is wel heel goed met instrumenten!"  ::rofl::
That's all