Auteur Topic: Welke liedje door welke deelnemer?  (gelezen 5132 keer)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welke liedje door welke deelnemer?
« Gepost op: 3-03-2004, 12:08:20 »
Vorig jaar kwam al snel het verzoek dat Dewi eens 'Beautiful' van Christina Aquilera zou kunnen/moeten zingen, omdat zij daar wel de stem voor had.

Zijn er dit jaar weer deelnemers waarvan jij denkt: goh die zou echt eens dit liedje moeten zingen?

Dido vind ik zelf wel bij Maud passen, maar dat heeft ze ook al eens laten horen. En ik zou Irma ook nog wel eens 'nobody's wife' van Anouk willen horen zingen.
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Welke liedje door welke deelnemer?
« Reactie #1 Gepost op: 3-03-2004, 15:23:55 »
Irma- Skunk Anansie

en ik hoop dat alle kandidaten nog een keer een Nederlandstalig liedje moeten zingen.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke liedje door welke deelnemer?
« Reactie #2 Gepost op: 3-03-2004, 15:31:50 »
en ik hoop dat alle kandidaten nog een keer een Nederlandstalig liedje moeten zingen.

’n Nederlandstalige liveshow zit er denk ik wel weer in dit jaar.

Ik hoop heel erg dat ze bij ons ook ’n liveshow gaan doen met ’n Big Band met allemaal swing-nummers van Frank Sinatra enzo. Dat vond ik echt zo leuk bij Deutschland sucht den superstar en Idool in Belgie. Ik zou ze dus allemaal graag zo’n liedjes horen zingen. Gewoon om te kijken hoe ze zich redden met zo’n heel ander genre als de popmuziek.  :)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke liedje door welke deelnemer?
« Reactie #3 Gepost op: 4-03-2004, 10:58:42 »
Ik hoorde gisteren in aflevering 13 - the story so far, dat de jury erg enthousiast was over Maud en haar performance in het theater van het liedje ´a thousand miles´ van Vanessa Carlton. Helaas kreeg je maar een klein stukje te zien, dus ik zou haar dit liedje eik nog wel een keer helemaal willen horen zingen  :D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke liedje door welke deelnemer?
« Reactie #4 Gepost op: 5-03-2004, 16:12:33 »
Ik vind het eigelijk wel leuk als ze nummers gaan zingen die je helemaal niet bij hun verwacht...zo zie je meteen of ze zich ook echt staande kunnen houden als ze in een ander genre zingen.
That's all

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke liedje door welke deelnemer?
« Reactie #5 Gepost op: 5-03-2004, 17:22:16 »
Ik vind het eigelijk wel leuk als ze nummers gaan zingen die je helemaal niet bij hun verwacht...zo zie je meteen of ze zich ook echt staande kunnen houden als ze in een ander genre zingen.

Dat is ook leuk ja! En idd kun je dan goed zien of ze ook wat anders dan 't popgenre kunnen zingen.  :)

Bij 'Deutschland sucht den superstar', de Duitse Idols, hebben de juryleden ook in 1 liveshow de nummers uitgezocht. Dat vond ik ook wel grappig.

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke liedje door welke deelnemer?
« Reactie #6 Gepost op: 6-03-2004, 17:22:31 »
Ik luisterde gisteren Sky Radio ja dat luister ik om in slaap te vallen  ;D En er kwam een nummer voorbij van Sasha - If you believe. Ik kreeg een visioen van Robin die dat nummer zong! Of ik nou half sliep,half droomde of half wakker was (of combinatie van die drie  ;)) ....tis wel echt een nummer wat bij hem past!  ::jaja:: Qua zang , qua image, qua alles  ::tandpastasmiley::
That's all

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke liedje door welke deelnemer?
« Reactie #7 Gepost op: 23-03-2004, 22:34:29 »
Ook dit jaar komt er 'n thema 'keuze van de kijker'!  :D

Vanaf nu kun je per finalist 'n ballad en 'n up-tempo nummer opgeven:

De liveshows zijn in volle gang en zoals je gemerkt hebt heeft iedere show een eigen thema. Ook dit jaar komt er een show waarin jij het voor het zeggen hebt. Welke nummers wil jij de finalisten horen zingen? Kies per kandidaat een up-tempo nummer en een ballad en zend ons je keuzes! ... >>>lees verder

Welke nummers ga jij doorgeven?

Ik ga denk ik 'She would' opgeven voor Boris. Dat is de ballad waarmee hij meedeed aan 't Songfestival vorig jaar. Up-tempo nummer moet ik nog effe over nadenken. En voor de anderen deelnemers trouwens ook.  :)

Edit: oh ja, natuurlijk 'My Immortal' van Evenescence voor Irma.  :)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke liedje door welke deelnemer?
« Reactie #8 Gepost op: 24-03-2004, 11:48:23 »
Ik had het in dit topic al eerder gezegd en vond het ook leuk dat Irma dat als videoclip uitzocht: nobody´s wife van Anouk. Verder weet ik het zo gauw ff niet  :-\\
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline jacq

  • Forumlid
Re: Welke liedje door welke deelnemer?
« Reactie #9 Gepost op: 24-03-2004, 12:05:18 »
ain't no sunshine (bill withers geloof ik) en  sexual healing (marvin gay) door boris,

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Welke liedje door welke deelnemer?
« Reactie #10 Gepost op: 24-03-2004, 12:29:50 »
We're too young to die van Jamiroquai door Boris
we're back :(

Offline e.p.

  • Forumlid
Re: Welke liedje door welke deelnemer?
« Reactie #11 Gepost op: 26-03-2004, 22:04:56 »
Voor Irma   
Ellen foley - We belong to the night

maar ook my immortal van Evenescence lijkt me een goede keuze.

en als ballad: Roxette - It must have been love
« Laatst bewerkt op: 26-03-2004, 22:17:46 door e.p. »