Auteur Topic: Liveshow 1  (gelezen 11492 keer)

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Liveshow 1
« Reactie #20 Gepost op: 8-03-2004, 13:18:22 »
Ik had ook voorspeld dat Alice en Meike op de kruk zouden komen. Nummer 3 vond ik moeilijk, maar ik had eerder eric of Robin verwacht, Irma niet.

Misschien is dit al lang eens aan de orde geweest hoor, ik lees hier lang niet alles, maar ik heb zo het gevoel dat het voor dames erg moeilijk wordt om te winnen, omdat de jongens er op grond van uiterlijk altijd wel doorheen komen. (3 meisjes op de kruk, terwijl er 2 jongens het echt slechter deden dan Irma, nl Robin en Eric) Het zijn waarschijnlijk voornamelijk meisjes die stemmen. Ik voorspel dan ook dat de winnaar uit een van de jongens komt.

En ik hoop dat Ron er heel snel uitvliegt. Wat een engerd vind ik dat.....
we're back :(

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 1
« Reactie #21 Gepost op: 8-03-2004, 22:58:40 »
Vonden jullie 't ook niet irritant dat die muziek weer veel te hard stond en de finalisten dus bijna niet te horen waren? Ik heb me daar weer enorm aan geirriteerd.  :( ::niet-ok::

Bij de filmpjes op de officiele site van de optredens zijn de finalisten trouwens 'n stuk beter te horen.  ::ok::

Maar door die muziek dacht Meike zelfs (dat zei ze in de 'the day after'-show) dat ze te zacht gezongen had. Ik denk toch echt dat dat meer aan die muziek lag, want er waren wel meerdere mensen slecht te verstaan.  :-\\

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 1
« Reactie #22 Gepost op: 9-03-2004, 21:46:16 »
Muziek stond idd veel te hard...maar dat viel niet bij iedereen op omdat sommigen nogal een luide stem hebben. Bij Meike en Boris merkte ik het, maar het werd bij hem nog enigszins recht getrokken doordat ze de muziek wat zachter draaide, maar bij Meike bleef ie maar zo hard. (of Meike heeft gewoon een zachte stem)
That's all

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 1
« Reactie #23 Gepost op: 10-03-2004, 12:23:06 »
(of Meike heeft gewoon een zachte stem)
Dat ook wel een beetje, maar ik vond haar tijdens ´I´ve got the music in me´ toch best overtuigend en sterk zingen eik.
Zoals ze zelf ´the day after´ ook al zei, is het voor haar idd miss beter om met meerdere mensen op te treden. Volgens mij heeft ze dan ook niet zo´n last van zenuwen, want die spelen echt een grote rol bij haar.
Aan Alice heb ik me echt geergerd. Hopelijk gaat zij gauw naar huis toe ::blehsmiley::
Irma was niet zo slecht om op die kruk te zitten, maar totaal verkeerde liedje speelde denk ik wel mee. Jammer, publiek heeft miss ook toch een andere smaak. Maar zij komt er toch wel, mocht zij idols niet winnen.

Al met al vond ik het een leuke uitzending, ook the day after was wel ff leuk (jeetje wat een keet heeft die Meike zeg!)
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Liveshow 1
« Reactie #24 Gepost op: 10-03-2004, 13:37:53 »
Tsja, ik heb deze liveshow de live-band gemist. De jury kan wel gaan zeuren over dat de timing niet klopt, maar het is toch geen Soundmixshow? Een zanger(es) in Idols moet zelf de mogelijkheid hebben om een eigen richting aan een liedje te geven en dus de timing door het liedje heen te kunnen bepalen. Dat kan alleen maar als je de muziek ondergeschikt maakt aan de zang. Dat lukt je gewoon simpelweg niet als je een casettebandje opzet en eroverheen gaat zingen.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 1
« Reactie #25 Gepost op: 10-03-2004, 13:50:14 »
Aan Alice heb ik me echt geergerd. Hopelijk gaat zij gauw naar huis toe ::blehsmiley::

Haha! Ik ook hoor! Ik kan haar gewoon echt niet leuk vinden. Ze irriteert me gewoon ontzettend bij alles wat ze doet en zegt.  :-\\

Citaat
Al met al vond ik het een leuke uitzending, ook the day after was wel ff leuk (jeetje wat een keet heeft die Meike zeg!)

The day after was idd wel leuk om te zien! Die aflevering zorgt toch voor 'n beter afscheid van de afgevallen kandidaat. Vorig jaar waren ze pats boem ineens verdwenen en hoorde je pas weer wat van ze nadat de finale was geweest. Vooral bij de kandidaten die op 't laatst afvielen (die we dus al zoveel weken meegemaakt hadden...) vond ik dat erg jammer. Daarom is die uitzending op zondagavond perfect!  :D

Tsja, ik heb deze liveshow de live-band gemist. De jury kan wel gaan zeuren over dat de timing niet klopt, maar het is toch geen Soundmixshow? Een zanger(es) in Idols moet zelf de mogelijkheid hebben om een eigen richting aan een liedje te geven en dus de timing door het liedje heen te kunnen bepalen. Dat kan alleen maar als je de muziek ondergeschikt maakt aan de zang. Dat lukt je gewoon simpelweg niet als je een casettebandje opzet en eroverheen gaat zingen.

Daarom hoop ik ook dat we nog 'n aflevering gaan krijgen met 'n Big Band. Dat geeft toch 'n hele andere sfeer. En daar kunnen de kandidaten denk ik pas echt laten zien wat ze waard zijn.  :)