Auteur Topic: Liveshow 1  (gelezen 11493 keer)

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Liveshow 1
« Gepost op: 6-03-2004, 11:37:40 »
Wat verwachten jullie? Wat vonden jullie ervan?
Heeft iemand mij gezien? Ik heb allemaal vlechtjeshahaha

veel kijkplezier allemaal!
always look on the bright side of life

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Liveshow 1
« Reactie #1 Gepost op: 6-03-2004, 11:46:34 »
Nee, ik heb je niet gezien. Eigenlijk heb ik de show nog helemaal niet gezien ;) :P

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Liveshow 1
« Reactie #2 Gepost op: 6-03-2004, 12:13:21 »
Nee, ik heb je niet gezien. Eigenlijk heb ik de show nog helemaal niet gezien ;) :P

:p
always look on the bright side of life

Offline Marije18

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 1
« Reactie #3 Gepost op: 6-03-2004, 15:48:07 »
Er zijn mensen die heel erg mee gaan vallen, maar ook die heel erg tegen gaan vallen. Gister bij de repetieties... Ik zal geen namen noemen, anders is het niet meer spannend vanavond.  :-X

Offline Marismai

  • Forumlid
Re: Liveshow 1
« Reactie #4 Gepost op: 6-03-2004, 16:30:23 »

ik ga ook vanavond! ::ok::

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Liveshow 1
« Reactie #5 Gepost op: 6-03-2004, 16:31:40 »
Er zijn mensen die heel erg mee gaan vallen, maar ook die heel erg tegen gaan vallen. Gister bij de repetieties... Ik zal geen namen noemen, anders is het niet meer spannend vanavond.  :-X

was je bij de repetities dan? hahaha ben nu bij marismai we gaan zo naar idols joehoe we gaan even patat eten nouwja we zien wel waar we gaan zitten denk niet dat we echt gunstig zullen zitten maja tzijzo ::zwaai::
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 1
« Reactie #6 Gepost op: 6-03-2004, 18:43:47 »
Er zijn mensen die heel erg mee gaan vallen, maar ook die heel erg tegen gaan vallen. Gister bij de repetieties... Ik zal geen namen noemen, anders is het niet meer spannend vanavond.  :-X

Ben je bij de repetities geweest?  :o  Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?  ???  Wel leuk hoor!  :D

Ik ga goed opletten of ik jullie zie zitten juul en marismai!  ::ok::

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Liveshow 1
« Reactie #7 Gepost op: 6-03-2004, 23:10:31 »
Niemand die nog reageert ::ohno::

Kga kort zijn, Diegene die voor mij op de bank moeten. Eric, Alice en Meike. En dan het liefst Meike eruit

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 1
« Reactie #8 Gepost op: 6-03-2004, 23:15:33 »
Ohhhhh, 't is leuk leuk leuk! Ik zit echt al vanaf 21.00 uur te genieten.  :D

't begon al gelijk geweldig met dat fantastische optreden van de 10 samen! Echt kei leuk gewoon!  :D

Kga kort zijn, Diegene die voor mij op de bank moeten. Eric, Alice en Meike. En dan het liefst Meike eruit

Ik ben 't helemaal met je eens wat betrefd Alice en Meike. Over de derde ben ik nog niet helemaal uit, maar Eric was ook een van de minderen vond ik. Ik hoop dat Meike eruit gaat, want haar vond ik toch nog 'n tikje slechter dan Alice. Ik ben nooit zo kapot geweest van Meike en haar optreden van vanavond heeft m'n gedachten over haar niet veranderd, eerder bevestigd. :-\\

Boris was natuurlijk weer top vanavond! Ik vond 't nummer niet zo leuk, maar hij bracht 't wel weer mooi! En geweldig jurycommentaar natuurlijk!  ::ok::

Voor de rest vond ik Irma, Maud en Marlies ook wel goed.  :)

Ik heb juul en marismai nog niet voorbij zien komen trouwens.  :-\\

En nu ga ik weer snel verder kijken....

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Liveshow 1
« Reactie #9 Gepost op: 6-03-2004, 23:20:54 »
Hopelijk komt Robin niet op de stoel komt want hij heeft gewoon het verkeerde liedje gekozen.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 1
« Reactie #10 Gepost op: 6-03-2004, 23:51:54 »
Jammer voor Meike, ik heb verder de optredens niet gezien, maar ik neem aan dat het wel terecht was. Ik had eigenlijk wel zoiets verwacht, of Alice. Ik snap alleen niet waarom Irma op de kruk moest zitten, was die slecht dan vanavond??

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 1
« Reactie #11 Gepost op: 6-03-2004, 23:57:52 »
Ik snap alleen niet waarom Irma op de kruk moest zitten, was die slecht dan vanavond??

Irma had ernstige stemproblemen deze week en met dat gegeven heeft ze 't niet zo slecht gedaan nee. Maar als je haar performance vergelijkt met haar geweldige performance in de workshop, was 't idd wel wat minder. Maar evengoed had ik haar die plaats op de kruk ook niet gegund nee. Ik denk ook niet dat iemand dat goed heeft bij de Idols-pool, want dat had denk ik niemand van te voren verwacht.  :-\\

Hopelijk komt Robin niet op de stoel komt want hij heeft gewoon het verkeerde liedje gekozen.

Ik vond Robin echt slecht zingen vanavond. En dan kunnen anderen dat wel aan z'n nummerkeuze of hij zelf aan dat snoepje wijten, ik vind 'm gewoon niet goed genoeg.  ::niet-ok::  Hij is trouwens wel de grappigste finalist, want ik heb wel vaak om 'm moeten lachen vanavond.  ;D
« Laatst bewerkt op: 6-03-2004, 23:59:29 door Han13 »

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: Liveshow 1
« Reactie #12 Gepost op: 7-03-2004, 00:02:59 »
Het was idd een leuk avondje idols en terecht dat Meike naar huis moest.
En owwww wat is Eric toch een leukie, jammer dat hij niet zo best bij stem is.

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Liveshow 1
« Reactie #13 Gepost op: 7-03-2004, 00:04:18 »
Ik ben t er niet mee eens dat Irma op de kruk moest, ondanks haar stemproblemen was ze toch goed..
Meike viel inderdaad erg tegen en die snoepjes actie van robin was buitengewoon dom, en daarnaast was hij ook niet goed.. maar ja..

Ik vond de opening wel geweldig met i've got the music in me!  ::ok::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Jorien

  • Forumlid
Re: Liveshow 1
« Reactie #14 Gepost op: 7-03-2004, 00:05:56 »
Jeej maud is door ±:tandpastasmiley:: ::ok::  she´s simply the best!  ::bravo::

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Liveshow 1
« Reactie #15 Gepost op: 7-03-2004, 00:12:38 »
Irma op de stoeltjes, wat moet ik zeggen  ::oink::  :o  ::ohno::  ::niet-ok::  :\'(
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Liveshow 1
« Reactie #16 Gepost op: 7-03-2004, 11:16:39 »
Het probleem met Irma is dat Marlies er ook is. Dat zijn 2 rockbitches die eigenlijk in elkaars vaarwater zitten. Ik denk dat veel Irma-fans vandaag kozen voor Marlies (en terecht  :-X )


Maar Meike dus weg, wat een verrassing  ::)

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Liveshow 1
« Reactie #17 Gepost op: 7-03-2004, 14:03:24 »
het was zo supermegadruk dat we geen kans hadden op een goede plek tenzij je lauwe kaartjes had en nee die had ik dus niet :S anyway ik wil wel weer hoor! Heb me meerdere malen horen whoehoe-en en bleren enzo en het was echt super! Ik wil weer en nu wil ik met lekkere eric op de foto!!!!
always look on the bright side of life

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 1
« Reactie #18 Gepost op: 7-03-2004, 14:27:54 »

Ik vond Robin echt slecht zingen vanavond. En dan kunnen anderen dat wel aan z'n nummerkeuze of hij zelf aan dat snoepje wijten, ik vind 'm gewoon niet goed genoeg.  ::niet-ok:: 

Helemaal mee-eens  ::jaja:: Robin moet gewoon in Goede Tijden gaan spelen ofzo....maar alsjeblieft niet meer zingen!


« Laatst bewerkt op: 7-03-2004, 16:04:46 door Grace »
That's all

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 1
« Reactie #19 Gepost op: 7-03-2004, 21:01:38 »
Meike eruit, wat een verrassing ::oink::, totaal niet verwacht ;) ;D

Alice was idd ook terecht op de kruk. Verder vond ik het niveau erg wisselend. Ik Boris echt briljant en ook Marlies was echt top. Irma was ook goed, maar ik vond het nummer niet bij haar passen, dus misschien dat ze daarom op de bank terecht kwam, ik vond nl. JK, Eric en zelfs Maud minder, Maud was ik niet zo weg van, maar ze krijgt terecht een herkansing.

Meike eruit, ik ben tevreden :D