Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 36911 keer)

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Grappige momenten
« Reactie #20 Gepost op: 17-04-2004, 22:55:34 »
Boris die Django nadoet: dadatata

hahahaha ::rofl::
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #21 Gepost op: 17-04-2004, 23:25:47 »
Ja die was erg leuk!  ;D

En dan ook nog Tooske die zegt met de drummer van de Big Band te gaan praten en vervolgens uitkomt bij helemaal de verkeerde persoon. En dan stom staat te lachen om haar eigen blunder. Dat krijg je ervan als je zelf niet aanwezig bent op de generale repetitie.  ;D

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #22 Gepost op: 18-04-2004, 00:03:36 »
Ik zet 'm er dan ook maar in hier, want hij mag niet ontbreken bij de grappige momenten: JK's broek die afzakt tijdens zijn optreden! Echt geweldig grappig hoe hij tevergeefs z'n broek omhoog probeerde te hijsen en toen maar gelijk die broek van z'n lijf afrukte.  ;D

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Grappige momenten
« Reactie #23 Gepost op: 18-04-2004, 11:28:49 »
Boris die Django nadoet: dadatata

hahahaha ::rofl::
Hahahahaha  ::rofl::
Die was echt zoooo grappig...  ::jaja::

En JK met z'n broek natuurlijk ook  ::rofl::
Smiling isn't a crime..

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Grappige momenten
« Reactie #24 Gepost op: 18-04-2004, 11:35:56 »
Publiek: Arnout!!!
Arnie: Arnie is dood  >:(

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #25 Gepost op: 24-04-2004, 22:38:35 »
- Jk die gaat zingen: Stem op mij (in het spaans)
- JK die zn 2e nummer te horen krijgt, en er nog nooit van gehoord heeft
- Edwin die over het door de jury gekozen nummer zegt: het was wel een heel makkelijk nummer
- Dat er bij Boris over de deurklink geaaid wordt :o
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Grappige momenten
« Reactie #26 Gepost op: 25-04-2004, 12:04:42 »
- Dat er bij Boris over de deurklink geaaid wordt :o
::rofl:: ::rofl:: Die was wel erg grappig ja  ::jaja:: ::jaja:: ::rofl:: ::rofl::
Smiling isn't a crime..

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #27 Gepost op: 2-05-2004, 13:28:17 »
In de finale:
- dat Maud het beeld even vast mocht houden en zei: ´goh mijn naam staat er al in´
- dat Jim tegen Tooske zegt, ´weet je nog vorig jaar, toen we achter de bank lagen´ waarop tooske zegt ´wie weet moeten we dat zometeen ook maar weer doen´ en ze vervolgens gauw het woord geeft aan Reinout  ;D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #28 Gepost op: 2-05-2004, 13:37:40 »
Dat Tooske tijdens de Backstage-uitzending 't de hele tijd had over 'Maud en Moris';D   (maar die is eik gewoon ook vooral dom ipv grappig  ;) )

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #29 Gepost op: 2-05-2004, 14:06:16 »
De ontplofte trui/jurk/ding van Jerney  ::trots::

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #30 Gepost op: 2-05-2004, 14:54:49 »
De ontplofte trui/jurk/ding van Jerney  ::trots::

Jah...ze leek wel een kip die ieder moment eieren kon gaan leggen. Had niemand haar kunnen zeggen dat pasen al voorbij is....
That's all

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #31 Gepost op: 2-05-2004, 19:11:42 »
In backstage lieten ze nog stukje zien van vorige week, waarin Boris klaar stond om het podium op te gaan, toen er nog een vrouw iets aan zijn haar ofzo wilde doen, en dat boris zoiets zei als: nee alsjeblieft nu niet meer aan me gaan friemelen. 
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #32 Gepost op: 2-05-2004, 19:24:21 »
In backstage lieten ze nog stukje zien van vorige week, waarin Boris klaar stond om het podium op te gaan, toen er nog een vrouw iets aan zijn haar ofzo wilde doen, en dat boris zoiets zei als: nee alsjeblieft nu niet meer aan me gaan friemelen. 

Die was idd ook erg grappig.  ;D

't kwam wel 'n beetje onvriendelijk over, maar ik kan me voorstellen dat je gek wordt van die kleding- en visagiemensen die aan je zitten te plukken als je zenuwachtig bent, omdat je bijna moet zingen.

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #33 Gepost op: 2-05-2004, 19:28:44 »
't kwam wel 'n beetje onvriendelijk over, maar ik kan me voorstellen dat je gek wordt van die kleding- en visagiemensen die aan je zitten te plukken als je zenuwachtig bent, omdat je bijna moet zingen.
Ja pcies, eerst had ik ook zoiets van 'nee, niet arrogant gaan doen' maar 2 seconden later kon ik het me helemaal voorstellen idd en moest ik wel lachen  :D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #34 Gepost op: 2-05-2004, 19:46:03 »
In de finale:
- dat Maud het beeld even vast mocht houden en zei: ´goh mijn naam staat er al in´

Ik dacht dat Maud juist zei: Goh jou naam staat erop.... :-\\  Dat was idd wel een grappig moment. Ik hoor nu van verschillende kanten dat ze zich daadwerkelijk versproken zou hebben...het lijkt mij erg sterk en het zal wel niet waar zijn!!

Wat nog meer grappig was gisteren, nadat Maud en Boris het duet gezongen hadden vroeg Reinout ze of ze dat echt als concurrenten gezongen hadden. Maud volmondig: Nee! Boris moest even nadenken en zei uiteindelijk zoiets van Nee, niet echt....maar zijn gezicht zei duidelijk iets anders  ;D.

En toen Jim en Jamai met Reinout op de krukken zaten, had Reinout het over vorig jaar dat ze een geweldige tijd hebben gehad toen en dat ze genoten hebben van elkaar en dat laatste kwam er nogal knullig uit.....je moest het wel in een andere context zien  >:D. (Vooral na Jamai z'n coming out  :P)
That's all

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #35 Gepost op: 2-05-2004, 19:49:32 »
Ik dacht dat Maud juist zei: Goh jou naam staat erop.... :-\\  Dat was idd wel een grappig moment. Ik hoor nu van verschillende kanten dat ze zich daadwerkelijk versproken zou hebben...het lijkt mij erg sterk en het zal wel niet waar zijn!!
Ik hoorde ook verschillende dingen, ga toch in de herhaling woensdag nog eens opletten of ze nou zei 'goh, mijn naam staat erop' of 'goh, jouw naam staat erop' (nu wil ik het weten ook  ;D )
Lijkt me dus niet dat ze zich versproken zou hebben eik  :-\\
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #36 Gepost op: 2-05-2004, 19:55:16 »
Ik hoorde ook verschillende dingen, ga toch in de herhaling woensdag nog eens opletten of ze nou zei 'goh, mijn naam staat erop' of 'goh, jouw naam staat erop' (nu wil ik het weten ook  ;D )

Ik heb ook 'goh, mijn naam staat erop' verstaan en toen dacht ik nog die is zeker van haar zaak!  ;)

Maar ik ga er vanuit dat 't als grapje bedoeld is. Als 't al doorgestoken kaart zou zijn, waarom zou men dan op zo'n manier riskeren dat 't uit zou komen? Iedereen ziet die troffee toch 's avonds en hij komt zelfs volop in beeld op televisie en ook in kranten, tijdschriften enzo. 't risico zou dan toch veel te groot zijn dat 't iemand zou opvallen dat Boris' naam er al op stond? Dat risico zouden de makers gewoon nooit willen lopen, dus ik ga er vanuit dat 't gewoon 'n leuk bedoeld grapje van Maud was.  :)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #37 Gepost op: 2-05-2004, 19:57:11 »
Het zal van haar uit wel een grapje geweest zijn ( kan me haast niet anders voorstellen).
Maar nu Boris heeft gewonnen is het idd wel grappig dat ze dat heeft gezegd.....Maar ze zullen echt niet van te voren al geweten hebben dat Boris zou gaan winnen en zijn naam er al in gegraveerd hebben. En indien het wel het geval was is het wel een beetje knullig dat dat op zo'n manier bekend is geworden. Tis wel weer goed voor de roddels en speculaties of het programma nu wel of niet doorgestoken kaart is.
Maar ik persoonlijk hou het toch op een grapje van Maud.... ::jaja::



p.s. Dit is het nieuwsbericht wat op Fok.nl staat:

Gisteren heeft Maud zich tijdens de finale van Idols 2004 mogelijk versproken. De twee finalisten mochten aan het begin van de uitzending even de trofee vasthouden. Maud maakte op dat moment wel een heel opmerkelijke uitspraak. Wijzend naar de trofee zegt zij tegen Boris iets wat klonk als: “Je naam staat er al op”. Ook zou er te zien zijn dat er al wat gegraveerd staat op de trofee.

Of het hier gaat om een grapje of een verspreking is niet duidelijk. De persvoorlichter van Idols heeft nog geen commentaar gegeven.


 
« Laatst bewerkt op: 2-05-2004, 20:01:59 door Grace »
That's all

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #38 Gepost op: 3-05-2004, 13:27:31 »
Boris die een snorretje op Maud d'r foto op haar bus tekent  ::rofl::
That's all

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Grappige momenten
« Reactie #39 Gepost op: 3-05-2004, 15:07:18 »
Dat Tooske tijdens de Backstage-uitzending 't de hele tijd had over 'Maud en Moris';D   (maar die is eik gewoon ook vooral dom ipv grappig  ;) )

Volgens mij maakte ze het nog een tikkeltje erger en zei ze: Baud en Moris  ::niet-ok:: ::ohno::
I got that tunnel vision going through my  head