Auteur Topic: Weer samen?  (gelezen 4401 keer)

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Weer samen?
« Gepost op: 11-03-2004, 11:18:42 »
Weet iemand of de idols deze liveshwo weer een nummer samen zingen? Dat lijkt me wel heel leuk!
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Weer samen?
« Reactie #1 Gepost op: 11-03-2004, 12:44:35 »
Ik heb er nog niks over gehoord of gelezen.  :-\\

Ik denk 't eik niet, maar ik zou 't wel heel leuk vinden! Hun optreden samen zaterdag was 't leukste optreden dat ik gezien heb de hele avond!  ;D

Wellicht dat als 't thema zich er voor leent, ze nog wel 'ns 'n liedje gaan zingen met z'n allen bij hun opkomst. (zoals vorig jaar met 'wake me up before you go go' van Wham!)   :)

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Weer samen?
« Reactie #2 Gepost op: 11-03-2004, 12:50:48 »
Wellicht dat als 't thema zich er voor leent, ze nog wel 'ns 'n liedje gaan zingen met z'n allen bij hun opkomst. (zoals vorig jaar met 'wake me up before you go go' van Wham!)   :)

op de site van idols staat dat het thema motown is...
always look on the bright side of life

Offline Rick-19-nl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Weer samen?
« Reactie #3 Gepost op: 11-03-2004, 20:02:11 »
Misschien weer een keertje I've got the music in me?  ::)

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Weer samen?
« Reactie #4 Gepost op: 11-03-2004, 21:10:36 »
Misschien weer een keertje I've got the music in me?  ::)

ja of de clip hahaha misschien hebben ze vorige week wel de clip in elkaar gedraaid?
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Weer samen?
« Reactie #5 Gepost op: 11-03-2004, 22:05:13 »

ja of de clip hahaha misschien hebben ze vorige week wel de clip in elkaar gedraaid?

Ja dat zou wel 'ns kunnen!  :D  Ze moeten immers 'n clip hebben als 't nummer in de hitlijsten komt. Of ze gebruiken gewoon hun optreden van vorige week als clip.  :-\\

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Weer samen?
« Reactie #6 Gepost op: 12-03-2004, 09:22:28 »

Ja dat zou wel 'ns kunnen!  :D  Ze moeten immers 'n clip hebben als 't nummer in de hitlijsten komt. Of ze gebruiken gewoon hun optreden van vorige week als clip.  :-\\

ze hebben wel het publiek gefilmd (en mij ook) toen en helemaal niks is uitgezonden maar wel echte beelden gemaakt weet je wel dus ik denk dat daar wel een gedeelte van in de clip komt...Owjee als ze mijn achterlijke hoofd maar niet gebruiken hahaha
always look on the bright side of life