Auteur Topic: chatten met de idols  (gelezen 5881 keer)

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
chatten met de idols
« Gepost op: 12-03-2004, 19:43:35 »
ik heb net gechat en ik lag helemaal dubbel, ik stelde twee belachelijke vragen weet niet eens meer welke vragen hahaha owja eentje was of eric een knappe vrijgezelle tweelingbroer heeft hahaha en hij zei nee ik heb twee zussen LOL hij ging er nog op in ook  ::ok:: ::rofl::
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: chatten met de idols
« Reactie #1 Gepost op: 13-03-2004, 19:22:57 »
Ik was ook aanwezig op de videochat gisteren! Ik kon alleen geen vraag intikken, want 't werkte niet helemaal goed.  >:(

Ik vond dat sommige chatters echt met belachelijke opmerkingen kwamen, zoals iemand die riep dat ze 'n kind van Boris wilde. En Boris wist natuurlijk helemaal niet wat hij daarop moest zeggen en toen kwam er zoiets uit als 'ik vind 't 'n hele eer, maar ik ken je niet...'.  ;D

maapie

  • Gast
Re: chatten met de idols
« Reactie #2 Gepost op: 13-03-2004, 19:48:53 »
Ik vond dat sommige chatters echt met belachelijke opmerkingen kwamen, zoals iemand die riep dat ze 'n kind van Boris wilde. En Boris wist natuurlijk helemaal niet wat hij daarop moest zeggen en toen kwam er zoiets uit als 'ik vind 't 'n hele eer, maar ik ken je niet...'.  ;D

Wat schattig   ::trots::

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: chatten met de idols
« Reactie #3 Gepost op: 13-03-2004, 23:44:05 »
Ik was ook aanwezig op de videochat gisteren! Ik kon alleen geen vraag intikken, want 't werkte niet helemaal goed.  >:(

Ik vond dat sommige chatters echt met belachelijke opmerkingen kwamen, zoals iemand die riep dat ze 'n kind van Boris wilde. En Boris wist natuurlijk helemaal niet wat hij daarop moest zeggen en toen kwam er zoiets uit als 'ik vind 't 'n hele eer, maar ik ken je niet...'.  ;D
hahaha ja ik had ook belachelijke vragen, maar ik kon niks bedenken hahaha kwam die vraag nog door ook!
always look on the bright side of life

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: chatten met de idols
« Reactie #4 Gepost op: 20-03-2004, 14:41:33 »
HAHAHHA ik heb grote lol hier dit lees ik op idols.nl:

Zingen
Ondanks de vele vragen over de show van morgen, vertellen de kandidaten nog niet welk nummer ze gaan zingen; dat is geheim! Voor 'Juliarig' willen ze best wel Happy Birthday zingen, en ook het Bob de Bouwer-lied komt uit volle borst voorbij. Of JK even kan beatboxen. Nee? Dan doet Boris het wel. JK zegt dat hij zo stil is omdat hij een massage nodig heeft.


hahahahahahaha dat is een stukje over de wekelijkse chat

drie maal raden wie juliarig was LOL
always look on the bright side of life

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: chatten met de idols
« Reactie #5 Gepost op: 20-03-2004, 15:38:06 »
HAHAHHA ik heb grote lol hier dit lees ik op idols.nl:

Zingen
Ondanks de vele vragen over de show van morgen, vertellen de kandidaten nog niet welk nummer ze gaan zingen; dat is geheim! Voor 'Juliarig' willen ze best wel Happy Birthday zingen, en ook het Bob de Bouwer-lied komt uit volle borst voorbij. Of JK even kan beatboxen. Nee? Dan doet Boris het wel. JK zegt dat hij zo stil is omdat hij een massage nodig heeft.


hahahahahahaha dat is een stukje over de wekelijkse chat

drie maal raden wie juliarig was LOL

gaan ze dat op tv voor jou zingen?
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: chatten met de idols
« Reactie #6 Gepost op: 20-03-2004, 19:45:05 »
nee, er was een idolschat en daar heb ik in gevraagd goh willen jullie een liedje voor me zingen want ik ben jarig hahaha en toen deden ze dat LOL
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: chatten met de idols
« Reactie #7 Gepost op: 20-03-2004, 20:09:46 »
Wat leuk zeg juul!  :D

Ik heb wel weer de videochat gevolgd, maar dat niet meegekregen helaas.  :-\\

Ik kan trouwens nog steeds geen vraag intikken, want dat chatscherm werkt iedere keer niet bij mij.  :(

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: chatten met de idols
« Reactie #8 Gepost op: 21-03-2004, 00:11:41 »
Ik kan trouwens nog steeds geen vraag intikken, want dat chatscherm werkt iedere keer niet bij mij.  :(

je kan pas wat intikken als je aan de beurt bent anders zegt ie dat deze toepassing niet mogelijk is...
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: chatten met de idols
« Reactie #9 Gepost op: 21-03-2004, 00:19:47 »


je kan pas wat intikken als je aan de beurt bent anders zegt ie dat deze toepassing niet mogelijk is...

Ik heb gewoon helemaal geen chatscherm. Er staat steeds dat dat nog aan 't laden is, maar 't is dus nooit klaar met laden.  :-\\

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: chatten met de idols
« Reactie #10 Gepost op: 21-03-2004, 00:22:00 »


Ik heb gewoon helemaal geen chatscherm. Er staat steeds dat dat nog aan 't laden is, maar 't is dus nooit klaar met laden.  :-\\
hmmz das k*t, maar je kan wel het schermpje zien?
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: chatten met de idols
« Reactie #11 Gepost op: 21-03-2004, 00:25:55 »

hmmz das k*t, maar je kan wel het schermpje zien?

Ik kan steeds alleen 't videoscherm zien ja. Ik ben blij dat dat 't nog doet (en dat ik dus wel alles kan volgen), maar ik zou toch ook wel graag zelf 'ns 'n vraag stellen.  :-\\

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: chatten met de idols
« Reactie #12 Gepost op: 21-03-2004, 00:28:01 »


Ik kan steeds alleen 't videoscherm zien ja. Ik ben blij dat dat 't nog doet (en dat ik dus wel alles kan volgen), maar ik zou toch ook wel graag zelf 'ns 'n vraag stellen.  :-\\
misschien kan je dat iemand anders laten doen en dan erbij zeggen dat je alleen het videoscherm ziet...ik kan aanstaande vrijdag niet want an zit ik in disney hahaha ik zeg steeds ik baal ervan dat ik niet kan kijken maar disney is natuurlijk ook TOP en vorige keer hadden ze rtl4 dus kan wel de uitslag zien...
always look on the bright side of life