Auteur Topic: Jurycommentaar  (gelezen 5163 keer)

Offline Jorien

  • Forumlid
Jurycommentaar
« Gepost op: 14-03-2004, 13:05:08 »
weet je wat ik niet snap? Henk-Jan zei tegen Maud dat ze op de details in moest gaan en dat het niet goed was dat ze geen een keer zelf de titel van het nummer zong.. Nou, ik hoorde dr 2x 'Signed, Sealed, Delivered I'm yours' zingen hoor?
Kreeg ik een andere versie te horen of kan henk-jan niet beter luisteren? ???
« Laatst bewerkt op: 14-03-2004, 13:12:06 door Jorien »

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Jurycommentaar
« Reactie #1 Gepost op: 14-03-2004, 13:07:28 »
Dat had ik nou ook Jorien. En over dat strenge Jury-Commentaar. Wees blij dat die gast uit American Idol er niet zat. Die was nog harder geweest

Offline Jorien

  • Forumlid
Re: Jurycommentaar
« Reactie #2 Gepost op: 14-03-2004, 13:13:18 »
ik vond ze streng, maar meestal wel rechtvaardig.. Behalve dat van Maud dan, want ze zong de titel wél.. >:(

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jurycommentaar
« Reactie #3 Gepost op: 14-03-2004, 13:30:40 »
Ik begreep 't ook niet helemaal. En ik begreep al helemaal niet dat Maud er niet tegenin ging. Hij sprak gewoon niet de waarheid wat die titel van 't nummer betrefd.  ::ohno::

Offline Jorien

  • Forumlid
Re: Jurycommentaar
« Reactie #4 Gepost op: 14-03-2004, 15:00:26 »
Ik begreep 't ook niet helemaal. En ik begreep al helemaal niet dat Maud er niet tegenin ging. Hij sprak gewoon niet de waarheid wat die titel van 't nummer betrefd.  ::ohno::

misschien drong t niet tot dr door ofzo? ik zou er persoonlijk tegenin gaan, maarja, ze zou er anders vast een rede voor gehad hebben? :-\\

Offline 1337

  • Forumlid
  • In de pocket!
Re: Jurycommentaar
« Reactie #5 Gepost op: 14-03-2004, 15:22:59 »
Ze hadden commentaar op de verkeerde mensen....
Alice Hoes = 1337

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jurycommentaar
« Reactie #6 Gepost op: 14-03-2004, 15:56:23 »
Ik vond de jury gisteren top!  ::trots:: Gewoon keihard recht voor z'n raap....zouden ze wat mij betreft iedere week mogen doen. Dan schrikken de kandidaten weer even wakker!

Hoogtpunt van de avond (qua jury): de beatbox van Eric van Thijn  ::rofl::
That's all

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jurycommentaar
« Reactie #7 Gepost op: 14-03-2004, 19:36:39 »
Ik vond de jury gisteren top!  ::trots:: Gewoon keihard recht voor z'n raap....zouden ze wat mij betreft iedere week mogen doen. Dan schrikken de kandidaten weer even wakker!

Helemaal mee eens, alleen moet dat niet gaan betekenen dat het sms-end publiek dan maar stemt op degene die het zwaar te voorduren kreeg, alleen maar omdat ze medelijden met die persoon hebben  ::niet-ok::  ::ohno::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline 1337

  • Forumlid
  • In de pocket!
Re: Jurycommentaar
« Reactie #8 Gepost op: 16-03-2004, 10:08:33 »


Helemaal mee eens, alleen moet dat niet gaan betekenen dat het sms-end publiek dan maar stemt op degene die het zwaar te voorduren kreeg, alleen maar omdat ze medelijden met die persoon hebben  ::niet-ok::  ::ohno::

Dat hebben amper mensen gedaan. Alice was gewoon goed en is daarom door, en om geen enkele andere reden!
Alice Hoes = 1337

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Jurycommentaar
« Reactie #9 Gepost op: 16-03-2004, 12:12:10 »
Wel gek dan, dat ik behalve jou niemand, helemaal niemand heb horen zeggen dat ze Alice goed vinden en dat iedereen het belachelijk vindt en dat ze echt niet kan zingen en dat het waarschijnlijk symphatie-stemmen waren. Maar over een half jaartje denk ik dat Alice ongeveer 100 euro voor een optredne per avond vraagt, misschien kun je dan nog eens een privé-optreden regelen.  ;)