Auteur Topic: Henk Jan:''Geen zin in contract met Alice''.  (gelezen 7307 keer)

Offline 1337

  • Forumlid
  • In de pocket!
Henk Jan:''Geen zin in contract met Alice''.
« Gepost op: 16-03-2004, 10:38:27 »
De winnaar van Idols verdient een platencontract en mag in ieder geval 1 album uitbrengen.
Henk Jan heeft echter te kennen gegeven geen zin in een contract met Alice. Dit wijst er dus op dat er meer speelt dan dat hij haar alleen slecht vind zingen. Hij heeft immers ook platen gemaakt met Jim als ik me niet vergis.

Alice, ik kan je maar 1 advies geven mocht je dit lezen:

Hou de eer aan jezelf en stap uit dat programma. Ze behandelen je niet als de rest en je hebt het in mijn ogen totaal niet verdient. Ga gewoon lekker bij een andere platenmaatschappij je muziek uitbrengen, ik zal het zeker van je downloaden ;).

Alice Hoes = 1337

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Henk Jan:''Geen zin in contract met Alice''.
« Reactie #1 Gepost op: 16-03-2004, 11:02:45 »
Dat Henk-Jan niets met Alice heeft is al een tijd duidelijk, maar om haar dan, mocht ze winnen, (maar dat gebeurt toch NIET  ::ohno::) geen contract te geven is belachelijk. Alle 10 de kandi's hebben een contract moeten tekenen en daarin staat ook dat ze een platencontract krijgen als ze winnen. Dus Henk-Jan kan dan op zijn kop gaan staan, dat contract MOET ze dan krijgen.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Henk Jan:''Geen zin in contract met Alice''.
« Reactie #2 Gepost op: 16-03-2004, 12:35:50 »
Of hij moet opstappen net zoals dat Engelse jurylid heeft gedaan. Die was 't er niet mee eens dat 'n meisje won, dat in zijn ogen geen popidool kon zijn omdat ze niet zo knap en dik was. Die heeft 't volgens mij echt geweigerd om met haar te gaan werken en is toen opgestapt.  :-\\

Maar ik denk niet dat dit hier aan de orde zal zijn, want ik geloof er echt niet in dat Alice gaat winnen.  ::ohno::

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Henk Jan:''Geen zin in contract met Alice''.
« Reactie #3 Gepost op: 16-03-2004, 14:47:21 »
Dit wijst er dus op dat er meer speelt dan dat hij haar alleen slecht vind zingen.

Ik denk dat er sowieso meer speelt. Volgens mij zijn er achter de schermen meer dingen gebeurt. Ook de opmerking van Alice over het downloaden werd totaal niet gewaardeerd bijv. en miss zijn er nog meer dingen die Alice heeft gezegd of gedaan en niet in goede aarde vielen.
En gisteren bij RTL Boulevard hoorde ik HenkJan zelfs zeggen dat we niet bang hoeven te zijn, want Alice vliegt er echt wel uit (iets in die woorden). Alhoewel hij wel gelijk heeft, kreeg ik toen helemaal het idee dat er veel meer speelt....
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Henk Jan:''Geen zin in contract met Alice''.
« Reactie #4 Gepost op: 16-03-2004, 14:58:32 »


Ik denk dat er sowieso meer speelt. Volgens mij zijn er achter de schermen meer dingen gebeurt. Ook de opmerking van Alice over het downloaden werd totaal niet gewaardeerd bijv. en miss zijn er nog meer dingen die Alice heeft gezegd of gedaan en niet in goede aarde vielen.
En gisteren bij RTL Boulevard hoorde ik HenkJan zelfs zeggen dat we niet bang hoeven te zijn, want Alice vliegt er echt wel uit (iets in die woorden). Alhoewel hij wel gelijk heeft, kreeg ik toen helemaal het idee dat er veel meer speelt....

Ja, dat van het downloaden werd totaal niet op prijs gesteld. Henk Jan zei: 'ik zal je er niet op afrekenen'... nee nee, hahaha... hij was denk ik nog harder met zijn oordeel als daarvoor.

En dat van RTL-Boulevard heb ik ook gezien. Hij zei idd letterlijk dat we niet bang hoeven te zijn omdat ze er echt nog wel een keer uitvliegt. Toen ik dat hoorde moest ik op zich wel hard lachen, maar ik denk dat het voor Alice en/of familie/vrienden niet leuk is om te horen. Misschien dat het voor haar verstandig is om eruit te stappen. Ik weet niet of dat mag, maar mocht ze het doen, dan is dat wel de stunt van de eeuw.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Toodlesnot1

  • Forumlid
Re: Henk Jan:''Geen zin in contract met Alice''.
« Reactie #5 Gepost op: 16-03-2004, 15:57:07 »
Het is eigenlijk wel ontzettend jammer dat die kandidaten niet mogen praten, want ik zou graag een keer e-mailcontact hebben met Alice en dan eens even horen hoe het er nu echt voorstaat met die Henk-jan...
Ik wacht met spanning zaterdag af. Ik vrees met grote vrees dat Alice haar plaats niet zeker meer is. Als heeft Irma ook weinig fans...

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Henk Jan:''Geen zin in contract met Alice''.
« Reactie #6 Gepost op: 16-03-2004, 16:44:31 »
Wanneer Alice eruit ligt gaat ze volgens mij eens flink uit de school klappen....ik kan niet wachten totdat het zover is ::trots::
That's all

Offline Toodlesnot1

  • Forumlid
Re: Henk Jan:''Geen zin in contract met Alice''.
« Reactie #7 Gepost op: 16-03-2004, 18:30:18 »
Volgens mij moeten ze zelfs dan nog flink hun mond dicht houden..... Zijn er btw idolsfinalisten van vorig jaar die uit de school geklapt hebben?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Henk Jan:''Geen zin in contract met Alice''.
« Reactie #8 Gepost op: 16-03-2004, 18:34:15 »
Volgens mij moeten ze zelfs dan nog flink hun mond dicht houden..... Zijn er btw idolsfinalisten van vorig jaar die uit de school geklapt hebben?

Yep, Bas en Joel heel recentelijk nog. Die beweerden dat Idols doorgestoken kaart zou zijn en dat de laatste 5 en daarmee ook de winnaar al vast stonden. Die zijn dus fijn wel aangeklaagd door HMG nu. Dus ik denk dat ze dat bij Alice ook zullen doen als ze uit de school zal klappen.

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Henk Jan:''Geen zin in contract met Alice''.
« Reactie #9 Gepost op: 16-03-2004, 18:57:27 »
Contract of niet...als Alice zogezegt de mol is, wat maakt haar dat contract dan nog uit?
That's all

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Henk Jan:''Geen zin in contract met Alice''.
« Reactie #10 Gepost op: 17-03-2004, 10:00:21 »
het lijkt me niet echt logisch dat alice 'de mol' is (was dat niet een ander programma hahaha) aangezien ze vorig jaar al mee heeft gedaan en daardoor haar kansen om door te dringen kleiner waren, net als JK overigens, die vorig jaar ook al auditie heeft gedaan.
always look on the bright side of life

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Henk Jan:''Geen zin in contract met Alice''.
« Reactie #11 Gepost op: 17-03-2004, 13:48:23 »
Het is toch eigenlijk een vreemde situatie. Die Henk-Jan heeft alle vrijheid om Alice in diverse media af te schilderen als kandidaat die niet zou kunnen zingen, terwijl Alice op geen enkele wijze zich kan en mag verdedigen.  Eigenlijk druist dat tegen alle wetten van objectieve journalistiek in... :-\\
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline jacq

  • Forumlid
Re: Henk Jan:''Geen zin in contract met Alice''.
« Reactie #12 Gepost op: 17-03-2004, 15:21:07 »
ik heb op een ander forum gelezen dat alice een niet erg aardig meisje is (en dan druk ik me netjes uit), ze schijnt op de middelbare school vaak en veel te hebben getreiterd, misschien is dat  tijdens de idolsweken ook duidelijk geworden.
persoonlijk houd ik niet van dat 'in the pocket'  en 'it rocks' taalgebruik. en voor de rest , als er een foto genomen moet worden of iets gefilmd dan staat ze ook direct vooraan. Komt op mij niet sympathiek over iig.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Henk Jan:''Geen zin in contract met Alice''.
« Reactie #13 Gepost op: 17-03-2004, 16:04:11 »
Ik vraag me af hoeveel van de bekende Nederlanders in werkelijkheid een vervelend/irritant/egoïstisch karakter hebben. Dat zouden er nog best wat kunnen zijn...
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Toodlesnot1

  • Forumlid
Re: Henk Jan:''Geen zin in contract met Alice''.
« Reactie #14 Gepost op: 17-03-2004, 16:06:34 »
Hé Jacq, waar heb je dat gelezen? Welk forum?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Henk Jan:''Geen zin in contract met Alice''.
« Reactie #15 Gepost op: 17-03-2004, 18:09:42 »
Hé Jacq, waar heb je dat gelezen? Welk forum?

Ik ben 't ook al op verschillende sites en in verschillende fora tegengekomen. Onder andere in 't idols-forum van FOK!