Auteur Topic: Liveshow 3  (gelezen 10151 keer)

Offline Jorien

  • Forumlid
Re: Liveshow 3
« Reactie #20 Gepost op: 21-03-2004, 13:00:50 »
JK
Kon me niet boeien, af en toe vond ik t ook niet echt mooi, maar zeker niet de slechtste die avond

Maud
 ::love:: eindelijk die ballad.. kvond t errug goed,ze zong en zag er beter uit als vorige week; ze voelde zich ook lekkerder denk...

Alice
wanneer rot die toch op? ::niet-ok:: slecht!!

Boris
Niet zn beste prestatie, maar wel goed. hij maakt van een rocknummer een popnummer; opzich ook wel okee als je een POPidool wil worden.

Eric
 ::ohno:: grappig, schattig maar slechte zanger... ik denk dat ie door zn clip veel stemmen heeft gehaald.

Irma
Af en toe niet mooi gezongen, maar beter als de vorige keer. Toch heeft ze dr workshop (nog) niet overtroffen.

Marlies
Tegengevallen, maar ik denk dat dat door die airco... ze kan VEEL beter. maar ze kan me niet echt boeien met die performances

Ron
op die ene noot na helemaal goed, een van de betere die avond. Jammer dat ie eruit is; ksnap er helemaal niks van. ::ohno::

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 3
« Reactie #21 Gepost op: 21-03-2004, 13:24:11 »
Als het publiek niet stemt dan is het gewoon niet het ultieme Idool. Anders zou er heus wel op gestemd worden. C'est ça! (of zoiets)

Voor een gedeelte klopt dat misschien wel, maar een idool moet toch ook kunnen zingen? Hoe kan het dan toch dat Alice iedereen eruit aan het werken is  ::ohno:: Zij heeft blijkbaar zoveel fans die niet snappen dat je ook goed moet kunnen zingen om idols te winnen...
Ik snap er helemaal niks van. Vorig jaar kon je nog best goed voorspellen wie eruit ging, maar dit jaar  ::)
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Steef

  • Forumlid
Re: Liveshow 3
« Reactie #22 Gepost op: 21-03-2004, 14:19:45 »
 ::oink::

tis niet eerlijk!
mijn smsjes voor Ron zijn niet aangekomen.... en ik heb van nog meer mensen gehoord dat ze niks terug kregen.

Dr MOET gewoon wat fout zijn gegaan!
Hij was echt de beste en heeft zelfs Boris overtroffen!
Alice zit dr vedorie nog steeds in!  ::oink:: ::niet-ok::

Eerst Robin en nu Ron!
ik kijk niet meer!
Nederland moet gewoon massaal zn tv uitzetten as zaterdag! (dat zal ze leren hahaha)  >:D

 ::bravo:: ::zwaai::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 3
« Reactie #23 Gepost op: 21-03-2004, 14:34:47 »
Ik troost me maar met de gedachte dat Shakira ook een idool is, en live ontzettend vals zingt. ::ohno::

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Liveshow 3
« Reactie #24 Gepost op: 21-03-2004, 16:07:20 »
Ik denk dat het nog steeds net als vorige jaar is.Allemaal meiskes van 12-16 jaar die stemmen.En wat hebben die deze week gehoord.Ron is gay.Ik kijk alleen al naar de reaktie van mijn eigen dochter van 13.Die zei, nou dan stem ik wel op een ander.Ja dat krijg je dan.En dus gaat Ron(volgens mij geheel onterecht hoor)eruit.
Misschien had hij het toch(net als Jamai)nog even geheim moeten houden.

Offline Jorien

  • Forumlid
Re: Liveshow 3
« Reactie #25 Gepost op: 21-03-2004, 19:52:02 »
::oink::

tis niet eerlijk!
mijn smsjes voor Ron zijn niet aangekomen.... en ik heb van nog meer mensen gehoord dat ze niks terug kregen.

Dr MOET gewoon wat fout zijn gegaan!
Hij was echt de beste en heeft zelfs Boris overtroffen!
Alice zit dr vedorie nog steeds in!  ::oink:: ::niet-ok::

Eerst Robin en nu Ron!
ik kijk niet meer!
Nederland moet gewoon massaal zn tv uitzetten as zaterdag! (dat zal ze leren hahaha)  >:D

 ::bravo:: ::zwaai::

ik heb ook geen reactie op mn smsjes voor maud gehad hoor... misschien kostte t te duur ofzo?

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Liveshow 3
« Reactie #26 Gepost op: 22-03-2004, 09:40:03 »
Is het onder de sms-ers tussen ons niet verstandiger om gewoon met een vaste telefoon te bellen? Ten eerste lijkt mij dat goedkoper (je krijgt ook geen berichtje terug, wat weer een paar euro in totaal kost) en ten tweede weet je gelijk dat je stem is aangekomen.

Maar dat Ron eruit is: ik snap er geen jota van. Alice was echt slecht!!! Het geluid van het achtergrondkoortje was nog beter te horen dan zij...  ::niet-ok::

Hopen dat zij er volgende week dan EIN-DE-LIJK een keer uitvliegt??
I got that tunnel vision going through my  head

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Liveshow 3
« Reactie #27 Gepost op: 24-03-2004, 08:32:16 »
Ik geef toe dat Ron een van de beteren was zaterdag. Maar zijn kop staat me zo tegen dat ik echt ff een rondedansje (lees: rondgaande beweging met de remote - ik lag in bed te kijken) gemaakt heb toen hij afviel.
En nu hij dus 'opgeruimd' :P is, is Alice wat mij betreft de volgende.
we're back :(