Auteur Topic: Liveshow 3  (gelezen 10150 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Liveshow 3
« Gepost op: 20-03-2004, 22:19:24 »
In dit topic kun je alles kwijt over de 3de liveshow.  :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 3
« Reactie #1 Gepost op: 20-03-2004, 22:41:52 »
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niveau lager vond dan te afgelopen 2 live-shows. Het was erg teleurstellend ::ohno:: . Eerlijk gezegd kon alleen Ron (op die ene valse noot na) me echt boeien.

Ron >>> Absoluut de beste van de avond. Die ene valse noot ben ik al vergeten. Ken verder het hele nummer niet, maar dat is misschien maar goed ook.
Irma >>> Vond het stukken beter dan de afgelopen 2x. Was nog steeds niet helemaal super, maar iig ruim voldoende voor de volgende rond
Boris >>> Was minder dan de vorige 2 weken, maar het nummer lag 'm niet. Maakte er nog het beste van en deed dat helemaal niet onaardig.
JK >>> Vind 'm in z'n genre het uitstekend doen. Dan rap was geen succes, maar het rustige gedeelte vond ik prima gezongen.
Marlies >>> Ja, echt jammer, haar stem was niet goed, dat hoorde je zo. Maar gaat wel door denk ik.
Alice >>> Viel me erg mee vandaag, was niet helemaal zuiver gezongen, maar niet dat harde geschreeuw van de afgelopen 2 weken. Nog beter dan Maud vond ik.
Maud >>> Tsja, ik weet 't niet, ik was het totaal niet met de jury eens, ik vond helemaal niks.
Eric >>> Was veruit de slechste van de avond. Ik denk dat het vanavond voor hem toch echt ophoud.

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Liveshow 3
« Reactie #2 Gepost op: 20-03-2004, 22:46:47 »
JK

Joël werd op een rapnummer afgerekent vorig seizoen. Dus gewaagd, je hebt het erg goed gedaan maar vorige week deed je het beter

Alice

Volgens mij waren zelfs de achtergrondzangeressen vals, de muziek vals en dan met jou er nog bij, qua zang dan, was verschrikkelijk. Je uiterlijk maakt niet veel goed. Hoe hebben ze jou door kunnen laten.

Boris

Tja, je zang was nog steeds top, maar je hebt totaal het verkeerde nummer gekozen voor jou stem. Je hoeft nummers niet helemaal de songs te imiteren en het is juist goed als je er een eigen draai aan geeft, maar dit nummer hoort te rocken maar jou versie rockte niet. Je wordt er niet op afgerekent, dat weet ik zeker. Maar het kan beter

Eric

Elke keer dat ik op de stoel/bank naar jou zit te kijken denk ik: Deze jongen kan het hebben. Maar als je begint te zingen zou ik geen hond willen zijn die alles 3 keer harder hoort of zo. Het wil gewoon niet. Je hebt een hele school achter je, maar dat hoeft niet genoeg te zijn.

Irma

Geen Commentaar, jij hoorde de laatste weken niet op die krukken. Hopelijk denkt het Nederlands Volk er hetzelfde over en ga jij lachend naar de volgende ronde

Marlies

Kzeg het recht voor zijn raap, jij kan beter, stukken! Beter. Jij had veel beter met Boris kunnen ruilen. Jij had The Rasmus moeten zingen, een nummer dat bij jou stem past. Oh, nog over Britney Spears. Please, doe dat nooit meer. Dank je!

Maud

Kga niet zoveel over jou zeggen, want uhhmm. Ik weet niet veel over het nummer dat je zong en dat zegt wel wat. In de Workshops had ik dat met Alice, maar ja, daar is het ook goed mee gekomen(Tenminste.....) Jij gaat het wel redden

Ron

Voor Ron---> Zie hierboven.

LC
« Laatst bewerkt op: 20-03-2004, 22:55:39 door LC »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 3
« Reactie #3 Gepost op: 20-03-2004, 22:52:02 »
Ron was helemaal geweldig vanavond! Vanaf nu ben ik ook Ron-fan.  8)

Ik vond Boris ondanks dat nummer eik nog wel heel goed. Ik was echt bang dat 't niks zou worden, maar ik vond 't eik wel heel goed klinken. Ik begrijp dat gemekker van de jury dan ook niet echt. Oke 't nummer past niet zo goed bij 'm, maar hij heeft 't er toch goed vanaf gebracht.  :)

Verder vond ik Eric en Alice weer ontzettend slecht. Als er nu niet een van die twee gaat afvallen, dan weet ik 't ook niet meer. Dan ga ik me schamen voor 't Nederlandse publiek.  >:(

Marlies viel idd ook tegen en de rest vond ik allemaal ook niet echt bijzonder.  :-\\

Ik ben echt benieuwd wie op de krukken moet zitten straks. Ik hoop Eric, Alice en JK. Maar ik vrees eik dat Boris of Marlies er ook wel 'ns op kunnen belanden.  ::niet-ok::

Offline Rick-19-nl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 3
« Reactie #4 Gepost op: 20-03-2004, 22:55:33 »
Maud - Beste van vanavond  ;D
Ron - Een goede tweede :)

JK - Vond ik niet zo goed vandaag, maar komt volgens mij niet op een kruk.
Eric - Kon weer niet zingen, maar toch vond ik hem beter zingen dan vorige week. Ook niet op een kruk denk ik.
Irma - Vond ik wel weer slecht. Vrees dat ze alweer op een kruk gaat en misschien gaat ze er wel deze keer uit  :-\\ Snapte trouwens niet waarom de jury weg van haar was.
Alice - Ook weer een beetje tegengevallen, maar toch wel redelijk. Ze komt denk ik ook op een kruk en ik hoop eigelijk wel dat zij dan afvalt. Ik vind Irma toch beter.
Boris - Viel best wel tegen. Het leek wel of hij tijdens het optreden ook al het gevoel had dat het niet lekker ging. Maar Boris op een kruk is onmogelijk! Het was gewoon niet het goede liedje.
Marlies - Zong vals en ik hoop van haar het meest dat zij op de kruk komt en eruit gaat. Heb gewoon beetje iets tegen haar :)

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 3
« Reactie #5 Gepost op: 20-03-2004, 23:22:31 »
Na Ron natuurlijk was JK echt het beste! ik vond hem echt vet leuk. Hij kon best goed rappen toch? Hijs echt leuk nu! Alleen z'n kleren vind ik niet echt geweldig eigenlijk. Hij ontwerpt ze zeker nog steeds zelf.
Alice vond ik heel slecht...t leek net of ze elke keer een beetje te laat begon. Slechte timing dus. Ik vond t gewoon niet lekker om naar te luisteren. Dus ik hoop dat ze er nu dan echt uitgaat.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Liveshow 3
« Reactie #6 Gepost op: 20-03-2004, 23:30:08 »
Alice: Gewoon slecht. Ze was amper verstaanbaar (misschien maar goed ook ;D) en als ze dan toch boven de achtergrondzangeressen uitkwam denk ik (hoop ik ::)) dat ze vandaag dan toch EINDELIJK moet vertrekken.

JK: Goed. Niet perfect maar goed. Was ook wel een moeilijk nummer en ik vind dat hij wel geslaagd was. Ik vind hem wel ok en ik weet zeker dat hij er komt want hij maakt er een hele show van ::jaja:: Go JK! ::bravo::

Boris: Op zich wel goed. Het paste idd niet bij hem maar op zich heeft hij we goed gezongen.

Maud: Mwa. Ik vond haar in het begin erg goed maar het lijkt wel of ze steeds minder word (of worden de anderen steeds beter ??? ::))

Eric:  ::rofl::
Van mij mag hij nog wel een weekje blijven ::trots::

Ron: Prima gezongen ::ok::

Irma: Ik vond haar ook goed. Snap niet waarom ze steeds op de kruk moet :-X

Marlies: Was vanavond slecht. Zou idd wel komen door de airco. 
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 3
« Reactie #7 Gepost op: 20-03-2004, 23:56:53 »
 >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 3
« Reactie #8 Gepost op: 20-03-2004, 23:57:58 »
Nederland is echt gek geworden!  :o >:(

De beste van vanavond moet er gewoon uit! Echt ongelooflijk dat Ron nog minder stemmen kreeg als Alice.  ::ohno::

Die Alice gaat nog iedereen eruit werken ook. Ik vrees dat volgende week zelfs Boris zal moeten vertrekken en zij nog steeds mag blijven.  ::niet-ok:: >:(
« Laatst bewerkt op: 21-03-2004, 00:01:08 door Han13 »

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 3
« Reactie #9 Gepost op: 21-03-2004, 00:00:40 »
ja idd  >:(   Ik vraag me nu toch echt af wat voor mensen stemmen...in ieder geval hebben ze geen smaak. Eerst Robin en nu Ron..hoe kan dit nou? Hij had t zelf ook niet verwacht.

Offline Rick-19-nl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 3
« Reactie #10 Gepost op: 21-03-2004, 00:01:14 »
Euhm dit geloof ik dus echt niet   ::ohno::
Die Nederlanders kunnen echt niet stemmen.
Waarom Ron ???

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 3
« Reactie #11 Gepost op: 21-03-2004, 00:03:35 »
Hij had t zelf ook niet verwacht.

En terecht! Hij had gewoon hartstikke goed gezongen en Alice was gewoon weer bagger slecht! Ze waren elkaars uiterste! Dan verwacht je toch ook niet dat jij moet vertrekken en zij mag blijven?  :-\\

Ik vrees dat 't werkelijk zo is dat de kijkers 'vergeten' te stemmen op diegenen die goed waren, omdat ze denken dat die er toch wel komen. 'n erg spijtige zaak.  ::niet-ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 3
« Reactie #12 Gepost op: 21-03-2004, 00:05:20 »
Ben ik met je eens Han13. Dan ben ik bang dat Irma het volgende slachtoffer is. :-[

* Daisy is woedend. >:( >:( >:(

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 3
« Reactie #13 Gepost op: 21-03-2004, 00:09:52 »
Ik ben ook woedend, dat ik zelfs 't programma wil gaan boycotten.  >:( >:( >:(

Maar ik wil 't eik toch wel volgende week zien, want ik ben nu wel heel benieuwd: wie wordt 't volgende 'slachtoffer' van Alice? Ik vrees voor Boris, Irma of Marlies.  :-[

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Liveshow 3
« Reactie #14 Gepost op: 21-03-2004, 00:10:17 »
ik weet niet of er hier iemand gestemd heeft, maar ik hoorde ergens dat mensen stemden en geen smsje terugkregen, zou dat ook het geval geweest zijn bij ron? ::oink:: denk dat dan je stem niet telt ofzo kweenie...
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 3
« Reactie #15 Gepost op: 21-03-2004, 00:13:12 »
ik weet niet of er hier iemand gestemd heeft, maar ik hoorde ergens dat mensen stemden en geen smsje terugkregen,

Dat heb ik ook gehad bij Boris vanavond! En toen ik gewoon belde naar dat nummer was dat steeds in gesprek.  >:(

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Liveshow 3
« Reactie #16 Gepost op: 21-03-2004, 10:29:40 »
Ik vrees dat volgende week zelfs Boris zal moeten vertrekken en zij nog steeds mag blijven.  ::niet-ok:: >:(

Ook al moet Boris vertrekken, hij red het net zo als Ron ook wel, Read my Lips

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 3
« Reactie #17 Gepost op: 21-03-2004, 10:43:20 »
Ik heb net al een heel protest tegen het vertrek van Ron gisteravond getikt in andere topic's. Was even vergeten dat ik dat beter in dit topic had kunnen doen  :-[
Maar gelukkig aan de reacties hierboven te zien is niemand het hier eens met de stemming van gisteravond. Ik kan het simpelweg niet geloven dat Ron eruit ligt! Vond het ook super goed van hem dat hij er ronduit voor uitkwam dat hij zelf ook verbijsterd was. Een reactie die Robin vorige week wat mij betreft ook had mogen geven. Het kwam echt totaal onverwachts voor de kijker, laat staan hoe het voor hem moet zijn. Ik was gister na zijn optreden zwaar onder de indruk van zijn prestatie. Begon hem ook iedere week beter te vinden. Duidelijk geval van iemand die enorm groeide, iedere week weer. Ik hoop echt dat hij er komt, hij heeft alles mee en verdient het wat mij betreft dubbel en dwars na alles wat hij heeft laten zien!!!
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Liveshow 3
« Reactie #18 Gepost op: 21-03-2004, 11:24:22 »
Mjah, gebeurd is gebeurd, of je het ermee eens bent of niet, ik was het er ook niet mee 'eens', maar waarschijnlijk zijn er dus een aantal alice fans die heel veel stemmen of een andere factor die meespeeld (stemmen die niet doorkomen, maarja de bellers hebben dus schijnbaar niet genoeg voor ron gestemd, en daar kan geen jurylid of programmamaker iets aan doen...
always look on the bright side of life

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Liveshow 3
« Reactie #19 Gepost op: 21-03-2004, 12:11:30 »
wat ik van alle kandidaten vond, kunnen jullie binnenkort wel lezen in de Idolswebjury.

Ik vond Alice (als Madonna) en Maud (als Madonna) in de videoclips toch een stuk knapper en Maud met krulletjes ziet er ook een stuk knapper en liever uit.

Dat Ron eruit ligt, is misschien onterecht. Toch vond ik dat Henk-Jan Smits wel een punt heeft. Als het publiek niet stemt dan is het gewoon niet het ultieme Idool. Anders zou er heus wel op gestemd worden. C'est ça! (of zoiets)