Auteur Topic: Liveshow 4  (gelezen 6127 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Liveshow 4
« Gepost op: 27-03-2004, 22:16:02 »
In dit topic kun je alles kwijt over de 4de liveshow met 't thema disco!  :D

Offline Rick-19-nl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 4
« Reactie #1 Gepost op: 27-03-2004, 22:41:52 »
Maud - Vond ik wel redelijk.
Alice - Slecht :P
Boris - Kon beter, maar was wel goed.
Marlies - Ok, ik ben tegen haar, maar ze was nu goed.
JK - Nadat hij gezongen had verbaasde ik me over dat commentaar. Ik vond hem wel erg goed.
Eric - Zong weer niet goed, maar zijn optreden was wel ok.
Irma - Vond ik het beste zingen en optreden was ook ok :)

Op de krukken: Alice, Eric en euh (aub geen Maud) dus dan maar JK. Ook al vond ik hem goed vanavond  ;D

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 4
« Reactie #2 Gepost op: 27-03-2004, 23:21:13 »
Ik vond vooral Boris en Marlies geweldig vandaag! Zij blijven echt m'n 2 favorieten!  :D

Verder vond ik Irma nu weer 'n stuk beter, dus dat gaat ook de goede kant op! Ik vind echt dat 't moet gaan tussen Boris, Marlies en Irma, want zij blijven toch echt de beste deelnemers.  :)

Alice en Eric waren weer ronduit slecht zoals ik tot nu toe nog altijd vond. Ook JK vond ik niet denderend vanavond, maar 't kon er mee door. Maud's optreden vond ik weer niet zoveel bijzonders.  :-\\

Ik gok op Eric, Alice en Maud op de krukken. En ik hoop dat Alice er nu dan ook echt uitvliegt, maar met Eric heb ik ook vrede. Ik had trouwens wel 't idee dat ze bij Alice nou extra niet zo heel negatief waren om die sympathiestemmen te voorkomen. (Henkjan mocht ook niet aan 't woord...) Bij Eric daarentegen waren ze juist wel best hard vond ik. Maar dit is allemaal tactiek om Alice eruit te krijgen heb ik zo 't idee.

Trouwens erg leuk thema vanavond!  ::ok::

Oh ja, zagen jullie ook net in de aftershow die grafiekjes bij 't stemmen vorige week. De eerste en de enerlaatste sprongen er echt uit. Dat waren dus JK en Boris! Weten we dat ook weer! ;)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 4
« Reactie #3 Gepost op: 27-03-2004, 23:57:45 »
Het is eindelijk gebeurd! Alice is vertrokken!  :D

Sorry voor de Alice-fans, maar ik ben nu toch wel heel erg opgelucht. Ze hoorde gewoon niet bij die laatste 7, want daarvoor presteerde ze gewoon niet goed genoeg.  ::niet-ok::

Wel vreemd weer dat Eric niet op de krukken hoefde. Maar dat is gewoon die tactiek die de jury toegepast heeft. Bij Alice wat minder negatief en bij Eric wat negatiever. Gevolg: Eric krijgt de sympathiestemmen en niet Alice. Ik vond 't wel 'n beetje onterecht dat daardoor JK er bijna uitvloog, maar gelukkig is 't voor hem goed afgelopen.  :)

Offline Rick-19-nl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 4
« Reactie #4 Gepost op: 28-03-2004, 00:01:30 »
goed afgelopen? haha :) Kon dat beter niet over Alice gaan voor haar is het echt goed afgelopen :P

Offline Steef

  • Forumlid
Re: Liveshow 4
« Reactie #5 Gepost op: 28-03-2004, 00:37:47 »
GERECHTIGHEID  :P


daaaaag Alce  ::zwaai::
zat me al zo lang aan haar te ergeren! ik vond trouwens wel dat ze een stuk beter was dan vorige week en eric.... dat leek helemaaaaaal nergens op....
vind wel dat Irma idd een stuk beter is en er ook veel leuker uitziet!

 ::bravo::

Offline japlo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Liveshow 4
« Reactie #6 Gepost op: 28-03-2004, 08:25:52 »
Natuurlijk zat het er aan te komen: Exit Alice.
Volgende week zal het wel stand in comedian Eric (Dibeb)zijn die de show zal gaan verlaten.
Voor JK is het oppassen geblazen, het leek wel of ie crèpe papier of zijn hoofd had. Het is te hopen voor hem dat het thema Nederlands niet aan de orde komt, dan zie ik echt problemen voor hem(en haar).
Maud vind ik te langdradig, je weet wat er komt.
De rest vind ik goed tot zeer goed en met name Boris is mijn favo.
Marlies kan ook goed zingen vooral als ze een "rauw" nummer zingt dan vliegt het dak eraf.
Irma vind ik dè outsider, ze kan veel beter. Pas als ze haar zenuwen onder controle heeft zien we waarschijnlijk de echte Irma zangeres.
Verder vind ik de shows fantastisch. Ik blijf er speciaal voor thuis. ::bravo::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Liveshow 4
« Reactie #7 Gepost op: 28-03-2004, 12:13:58 »
Wat een beroerd thema  :-\\ Ik vond niemand (behalve Boris) echt uit de verf komen.

In Backstage zag je trouwens die notaris en nog zo'n man de stemmen bellen. Het kolommetje van Boris stak er echt vet bovenuit, het kan niet anders dan dat hij de winnaar gaat worden (Marlies was tweede, daarna stonden JK, Maud, Irma en Eric ongeveer gelijk en Alice en Ron heel erg laag) Conclusie: Finale: Marlies en Boris?

Behalve Maud was het een terechte bank, wel ironisch dat Alice nu ze eens wat beter zong en niet zo'n negatief jurycommentaar kreeg eruit moest. (De jury had gewoon afgesproken dat ze niet zo negatief zouden zijn, zodat Alice geen symphatie-stemmen meer kreeg)  >:D

JK was daarna de slechtste, maar ik vind steeds meer dat hij zo'n grappig karakter heeft.  ;D Ik kan ook niet wachten op een show waarin Nederlandse nummers centraal staan.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 4
« Reactie #8 Gepost op: 28-03-2004, 14:37:06 »
Boris en Marlies de finale, dat kan niet anders, want de rest kon mij gisteravond echt niet boeien. Over Alice en Eric zal ik het maar niet hebben, bij Maud val ik in slaap, Irma zong goed maar te geforceerd en JK viel erg tegen t.o.v. de afgelopen 2 weken.

Offline Jorien

  • Forumlid
Re: Liveshow 4
« Reactie #9 Gepost op: 28-03-2004, 16:19:34 »
alice, jk en eric waren heel slecht
maud was goed ::jaja:: ze zong en danste leuk, en ze zag dr weer es leuk uit in tegenstelling tot met name de 2e liveshow.
boris was goed, irma was wel aaridg, maar marlies kan veel beter. ::ohno::

trouwens, het thema is volgende week denk ik Nederlandstalig, want alice zei dat tegen JK: 'ook al is het nederlandstalig'




Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 4
« Reactie #10 Gepost op: 28-03-2004, 16:27:15 »
In Backstage zag je trouwens die notaris en nog zo'n man de stemmen bellen. Het kolommetje van Boris stak er echt vet bovenuit, het kan niet anders dan dat hij de winnaar gaat worden (Marlies was tweede, daarna stonden JK, Maud, Irma en Eric ongeveer gelijk en Alice en Ron heel erg laag) Conclusie: Finale: Marlies en Boris?

Ik meende juist dat de eerste en de enerlaatste kolom 't hoogste waren. Dat waren JK en Boris. De allerlaatste kolom was daarna 't hoogste (Marlies) en de rest lag ongeveer gelijk. Maar 't kan zijn dat ik 't net verkeerd gezien heb. Straks nog maar 'ns de video terugspoelen.  ;)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 4
« Reactie #11 Gepost op: 28-03-2004, 19:48:15 »
Eindelijk gerechtigheid  >:D :-X

Het wordt weer leuk om idols te kijken  ;D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Promiss

  • Forumlid
Re: Liveshow 4
« Reactie #12 Gepost op: 28-03-2004, 21:23:59 »
Het beste vond ik: Irma (spetterende performance)
en daarna Boris (kan alles wel, vind alleen persoon niet leuk)

Maud en JK vielen erg tegen.
Alice en Eric waren gewoon superslecht!

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Liveshow 4
« Reactie #13 Gepost op: 29-03-2004, 12:43:17 »
ik heb niet gekeken maar via internet geluisterd en ik denk dat ik geen gevoel voor muziek heb als ik iedereen hier zo hoor...(nee ik vond alice niet goed)
always look on the bright side of life

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Liveshow 4
« Reactie #14 Gepost op: 29-03-2004, 12:52:36 »
ik denk dat ik geen gevoel voor muziek heb als ik iedereen hier zo hoor...

Je bent toch ook Jamai-fan  :P (grapje hoor)

Offline Idols4ever

  • Forumlid
Re: Liveshow 4
« Reactie #15 Gepost op: 29-03-2004, 19:35:19 »
 ::trots:: Dit vond ik van liveshow 4  ::bravo::

Maud: Leuk nummer gezongen en wordt ook steeds beter,kortom goed optreden.
Beoordeling Maud:  :)

Alice:Helaas is het voor jou afgelopen Alice..Het zat er al aan te komen als ik de berichten lees hier op het forum.
Beoordeling Alice: ::ohno::   ::niet-ok::

Boris: Je blijft toch nog altijd een natuurtalent.Volgens Jerney die helemaal fan van je is en ook volgens je fans,de meeste mensen hier op dit forum.
Beoordeling Boris: ::ok::

Marlies:Weer goed gezongen zoals altijd. ::ok:: ;D
Beoordeling Marlies: ::ok:: 8)

JK:Je zong goed en het verbaasde me eigenlijk ook toen je op 1 van de 3 krukken moest plaatsnemen.
Beoordeling JK:  :) :)

Eric: Niet zo fresh..je zang was niet goed en dit was een slecht optreden.
Toch hoefde je niet op de exit-kruk,en vond het publiek (je fans) het blijkbaar goed genoeg.
Beoordeling Eric:  :-\\ :o :-\\

Irma:Stoer nummer..goed gezongen,toch geloof ik niet in je.
Beoordeling Irma: :)







Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Liveshow 4
« Reactie #16 Gepost op: 30-03-2004, 11:19:11 »


Je bent toch ook Jamai-fan  :P (grapje hoor)

ja lekker grapje weer hoor 8)
jamai zingt niet slecht en in de musicals komt ie helemaal goed uit de verf dus ik hoop (ookal is het onbetaalbaar voor mij) dat hij daar in verder gaat want jamai is een  ::ok:: topmusicalster! ::ok::
always look on the bright side of life