Poll

hoe lang kijk jij al idols

vanaf afgelopen zaterdag
0 (0%)
vanaf 2 weken terug
0 (0%)
vanaf 3 weken terug
0 (0%)
vanaf 4 weken terug
0 (0%)
vanaf 5 weken terug
1 (5.6%)
al vanaf vorig jaar ergens...
17 (94.4%)

Totaal aantal stemmen: 18

Poll gesloten: 2-05-2004, 08:40:53

Auteur Topic: liveshow 5  (gelezen 6501 keer)

Offline joentje

  • Forumlid
liveshow 5
« Gepost op: 3-04-2004, 20:38:21 »
geef hier je reactie over de liveshow 5...
ERIC IS ERUIT!!!
« Laatst bewerkt op: 4-04-2004, 08:40:53 door joentje »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: liveshow 5
« Reactie #1 Gepost op: 3-04-2004, 21:54:30 »
Nou ik weet niet wat jullie ervan vonden, maar ik zal echt met kippevel op de bank net bij Boris. Ik had gedacht dat dit thema 'n ramp voor 'm zou worden, maar hij heeft 't echt nog subliemer gedaan dan al zijn andere optredens tot nu toe!  ::bravo::

Marlies was wel aardig, Eric weer erg vals, maar Nederlandstalig ligt hem wel.  :)

Nu snel de rest kijken. Ik ben benieuwd wat die er nog van gaan maken.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: liveshow 5
« Reactie #2 Gepost op: 3-04-2004, 22:23:13 »
Nou Irma was ook goed. Maar ik blijf haar geluid heel erg eentonig vinden. Ik weet niet wat dat is, maar ik vind haar niet meer zo bijzonder als dat ik haar eerst vond. (sorry Irma-fans!  :-[ ) Ik vond haar er vanavond wel heel leuk uitzien met die groene jurk en haar haar opgestoken!  ::ok::

Om JK heb ik vooral heel hard moeten lachen. Idd niet echt 'n lied waar je heel goed voor hoeft te kunnen zingen, maar hij bracht 't natuurlijk wel leuk. Weet iemand waar Jerney 't over had toen ze zei dat hij de mist in ging?  :-\\

Verder vond ik 't 'n beetje raar dat die moeder en dat broertje van JK voorbij kwamen. 't is natuurlijk heel leuk voor hem, maar doe zoiets dan in de backstage show! Dit vind ik echt 'n soort van voortrekkerij, want door die emo-tv krijgt hij natuurlijk 'n hoop meer stemmen. En 't moet toch meer gaan om 't optreden lijkt me.  :-\\

Ben benieuwd wat Maud nog gaat brengen. 't wordt denk ik vanavond echt 'n loterij wie er zal moeten vertrekken.

Offline Rick-19-nl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: liveshow 5
« Reactie #3 Gepost op: 3-04-2004, 22:46:30 »
Ahh ik ben echt bang dat Maud eruit gaat  ::ohno:: Dat mag nog niet gebeuren hoor  >:(
« Laatst bewerkt op: 3-04-2004, 22:49:13 door Rick-19-nl »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: liveshow 5
« Reactie #4 Gepost op: 3-04-2004, 22:54:01 »
Ja, Maud was gewoon slecht vanavond. Juist 'n thema dat haar goed ligt, maar ze zong gewoon niet goed. En die emoties van 't filmpje voor JK zullen wel meegespeeld hebben, maar ze gaf net zelf ook al toe dat ze niet zeker wist of dat de oorzaak van haar slechte prestatie was.

Ik denk dat 't vanavond alle kanten kan uitgaan, maar ik zou 't terecht vinden als Eric en Maud op de krukken zouden belanden. Maar wie weet gebeurt er weer iets heel onverwachts.  :-\\

Ik heb trouwens net echt 'n kwartier lang moeten proberen voordat ik kon stemmen op Boris. Steeds in gesprek. Als dat bij iedereen die wil stemmen op hem zo is, dan kan hij ook nog op de kruk belanden of zelfs weg moeten. >:(

Offline Rick-19-nl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: liveshow 5
« Reactie #5 Gepost op: 3-04-2004, 22:58:20 »
In gesprek dan belt iedereen toch voor Boris? :P Dus dat moet wel weer goed komen hoor.

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: liveshow 5
« Reactie #6 Gepost op: 3-04-2004, 23:15:13 »
Ik vond boris ook best goed dit keer! Irma's stem vind ik niet echt super, maar ze zong t wel goed. En Marlies vond k ook goed! Aan JK ergerde ik me beetje. Ik weet niet wat t is, maar ik vind hem niet leuk meer  ::ohno:: 
Trouwens Boris sprak de hele tijd 'kan' heel raar uit! maar hij deed t wel heel goed  ::ok::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: liveshow 5
« Reactie #7 Gepost op: 4-04-2004, 00:10:37 »
Zo Eric is ook eindelijk naar huis. Terecht ook vond ik. Hij had 't nog aardig lang volgehouden met z'n leuke koppie, maar nu was 't echt tijd dat hij ging. Z'n muzikale kwaliteiten bleven gewoon ver achter op de andere finalisten. Maar hij blijft toch 'n schatje!  ;)

Verder vond ik 't niet terecht dat Irma op de krukken kwam en 't verbaasde me ook erg. Maar wellicht dat er voor Maud meer gebeld was, omdat men vreesde dat ze zou moeten vertrekken omdat ze 't niet goed gedaan had.  :-\\

Offline Rick-19-nl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: liveshow 5
« Reactie #8 Gepost op: 4-04-2004, 00:16:47 »
Mooi toch dat Maud niet eruit ging :) Ik vond Eric trouwens wel goed hoor vandaag   :-\\

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: liveshow 5
« Reactie #9 Gepost op: 4-04-2004, 00:25:11 »
Mooi toch dat Maud niet eruit ging :) Ik vond Eric trouwens wel goed hoor vandaag   :-\\

Nou op zich misschien wat minder slecht als anders, maar dat kwam ook omdat dit echt zijn genre is. Bovendien had hij 'n goed nummer voor zijn stem gekozen nu. Maar ik vond 'm nog steeds gewoon niet goed genoeg zingen. En daarbij optellend zijn prestaties in de andere liveshows, vind ik 't toch wel terecht dat hij moest vertrekken. Hoe leuk en schattig ik 'm ook vind. :-\\

Offline japlo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: liveshow 5
« Reactie #10 Gepost op: 4-04-2004, 09:18:14 »
Nou dat was weer show 5.
Eric ligt er terecht uit.
Marlies zong goed.
Boris zong echt goed.
Irma zong heel echt goed. Ongelofelijk dat zij op de kruk terecht kwam. Het gaat er toch om de zangkwaliteiten?????
JK draaide zijn eigen draai en zong goed.
Maud zong niet goed en moet zich zorgen maken over volgende week.
Wat ik wel kwijt wil is dat die Family reunion van die moeder en broertje van JK hier niet in de show hoort. Nu zijn er waarschijnlijk stemmen van "zwevers" naar JK gegaan als medeleven. Een lelijke misstap van de programmamakers maar dat is dan wel de enige smet op het programma ::vergroot::

Offline Idols4ever

  • Forumlid
Re: liveshow 5
« Reactie #11 Gepost op: 4-04-2004, 10:47:50 »
Jammer Eric.
Je was mijn idool maar nu lig je eruit.  :\'(
Dat van JK was wel emotioneel maar hij verdiende er wel meer stemmen mee denk ik wat eigenlijk niet kan.Het gaat om het optreden.
Ik moest ook een beetje lachen om JK,want het thema paste niet bij z'n stem maar toch had ie het heel geinig gezongen  8)
Maud was niet zo goed vandaag en had ook wel verwacht dat ze op de kruk zou zitten..niet dus ::oink::
Boris was goed maar vond hem wel iets minder als de vorige keren maar dat licht ook aan het thema.
Irma vond ik goed zingen en snapte eigenlijk niet waarom ze op de kruk zat.
Marlies weer eens goed.
Eric..helaas zoals ik al zei..maar je blijft mijn idool. ::ok::
« Laatst bewerkt op: 4-04-2004, 10:50:22 door Idols4ever »

Offline Sija

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: liveshow 5
« Reactie #12 Gepost op: 4-04-2004, 14:15:51 »
Ik heb zo gelachen om JK zijn optreden. Echt geweldig gedaan!  ::rofl::  ::rofl::
Tis een Kwestie van Geduld

Offline Jorien

  • Forumlid
Re: liveshow 5
« Reactie #13 Gepost op: 4-04-2004, 14:33:44 »
ik vond irma de beste van de avond... ::oink::
nja, maud viel een beetje tegen; niet echt slecht maar in vergelijking met de anderen...

eric is er terecht uit! hij was gewoon de slechtste van de 6

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: liveshow 5
« Reactie #14 Gepost op: 4-04-2004, 17:23:03 »
Ik vond het ook belachelijk dat Irma op de kruk moest. Zij is toch écht wel een van de besten en toch moet ze daar steeds zitten. Onbegrijpelijk ::ohno::
Ik vond Maud zeer slecht en had verwacht dat zij daar moest zitten (was wel terecht geweest) samen met Eric. Hij had het er wel ff moeilijk mee dat hij weg moest maar goed, als je zover bent gekomen is dat natuurlijk wel heel begrijpelijk. Volgende week zal het erom spannen tussen Irma en Maud want ik geloof nooit dat de rest ineens onpopulair zullen worden ::)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: liveshow 5
« Reactie #15 Gepost op: 4-04-2004, 18:27:40 »
Ik vond het in het algemeen een leuke show.  ::regenboog::

Helaas dat Eric eruit is, maar inderdaad wel terecht. ben benieuwd hoe het nu verder gaat lopen met hem. Hij heeft opzich wel een TV kop! ::jaja::

Ik vond Maud idd ook niet goed. Mag er van mij nu ook uit. Ze is voor mij nu de minst goede. ::zwaai::

Ik vond Irma top!!!  ::ok:: ::ok:: raar dat ze op de kruk kwam. Ik hoop dat ze volgende week ook zo zingt en dat ze bij de laatste drie komt.

Boris.....ja zingt gerust goed hoor, maar ik hoor toch liever Blof en kon dat een beetje moeilijk loslaten terwijl Boris het zong. Niet mijn ding dus.  ::ohno::

Marlies, vond ik ook goed. Maar ik krijg het idee dat ze een beetje teveel popie-jopie gaat doen :-\\

JK, ik vond het nummer wel heel leuk gedaan zo  ::ok::
Denk wel dat hij "valse" stemmen heeft gekregen met dat filmpje van z´n moeder, hoewel ik ook wel geraakt was hoor.

Ben benieuwd wat volgende week gaat brengen!
Heb er nu al wel weer zin in.......
Vanavond eerst nog de day after met eric... ::bravo::
stap voor stap

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: liveshow 5
« Reactie #16 Gepost op: 5-04-2004, 12:48:13 »
Ik vond het op zich een leuke show, maar naar mate er minder kandidaten zijn, wordt het geblabla ertussendoor meer en dat vind ik wel jammer.

Maud deed het opzich wel aardig, op die valse ´neeneenee´ na dan. Irma was goed, maar toch was ik niet geheel verbaasd dat het publiek vond dat ze op die kruk moest. Miss door het liedje en haar uiterlijk, wat allebei niet verkeerd was, maar tja weet niet zo goed  :-\\

Verder vond ik Boris verrassend goed, ondanks het nl-talige.  En Jk, tja leuk voor hem dat emotionele filmpje, maar meer iets voor de backstageshow en zeker niet iets voor de liveshow  ::niet-ok::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: liveshow 5
« Reactie #17 Gepost op: 5-04-2004, 22:11:22 »
ik heb de helft niet gezien omdat ik op verjaarsviste was (neefje werd 14  ;D) ,aar heb wel eric gezien en hij deed het zo vrolijk! werd er helemaal happy van hahaha. Ja dat ie eruit ging was wel te verwachten natuurlijk LOL, maar vind het niet leuk ::ohno:: Verder vond ik Boris supergoed! Irma heb ik helaas niet gezien toen waren we odnerweg naar huis. Maud met haar nee nee nee oei wat klonk dat erg zeg maja ken heppen en JK heb ik half gezien die danste zo geinig hahaha is dit alles oewhhoehoehhoeh hahaha
always look on the bright side of life