Auteur Topic: Liveshow 6  (gelezen 3978 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Liveshow 6
« Gepost op: 10-04-2004, 21:50:44 »
In dit topic kun je alles kwijt over liveshow 6!   :D

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 6
« Reactie #1 Gepost op: 10-04-2004, 21:53:07 »
Ik vind 't tot nu toe wat tegenvallen.  :-\\ ::niet-ok::

Maud was weer slecht en de rest ook niet zo bijzonder. Vond Boris en JK nog 't beste tot nu toe.

Ik ben benieuwd wat de volgende vijf liedjes ons zullen brengen!  :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 6
« Reactie #2 Gepost op: 10-04-2004, 22:57:47 »
De tweede ronde maakte 't toch wel redelijk goed!  ::ok::

Boris was weer werkelijk fantastisch!  ::bravo::

De rest klonk ook wel aardig, maar ik was 't over 't algemeen wel eens met de jury. Ik vond Irma en Maud 't minst goed vanavond en ik zou 't terecht vinden als zij op de krukken zouden belandden. Maar bij Idols weet je 't nooit en er kunnen dadelijk net zo goed JK en Boris zitten. Als er weer veel sympathie-stemmen op de dames worden uitgebracht (zij kregen immers alledrie niet zo'n denderend commentaar bij tenminste 1 van hun nummers), dan kunnen zij 't wel shaken. Ik ben dus echt benieuwd wie er vanavond uit zal vliegen.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 6
« Reactie #3 Gepost op: 11-04-2004, 00:03:44 »
Ik blijf maar op mezelf reageren geloof ik.  ::tandpastasmiley::

Maar goed, Irma er dus uit. Ik vind 't eerlijk gezegd niet zo'n verassing, want ze had wel een van de mindere performances vond ik. Ik had wel verwacht dat Maud nog net ietsjes minder stemmen zou krijgen, maar dat was jammergenoeg niet zo. Niet zo zeer voor Maud, maar nu heb ik de afvaller niet goed voorspeld in m'n pool.  ;)

Maar ik heb nu al ontzettende zin in volgende week! Mannen in pak (Boris!  :-* ), fijne 18-koppige Big Band en ongetwijfeld leuke liedjes! Ik kan haast niet wachten totdat 't weer zaterdag is!  :D

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 6
« Reactie #4 Gepost op: 11-04-2004, 10:29:44 »
Ik heb nog niet alles gezien, ga ik direct nog doen. Maar Irma's 1e nr vond ik al wat minder, ik bleef het vergelijken met het origineel wat beter klonk. Van te voren had ik toch verwacht dat Irma er iig niet uit zou gaan, maar eerder Maud (alhoewel ik persoonlijk haar wel goed vind zingen, maar ze is geen idool zoals het programma bedoelt is). Boris 1e nr (prince) vond ik echt heeeel goed, maar idd hij lijkt nog op zoek qua kleding enzo. Dat vond ik zelf wat minder, maar paste wel weer bij het nr enzo...
Nou, ga direct nog ff verder kijken hoor  :D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Liveshow 6
« Reactie #5 Gepost op: 12-04-2004, 12:19:31 »
Ik vond Maud haar tweede optreden echt super! ::ok::
always look on the bright side of life

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Liveshow 6
« Reactie #6 Gepost op: 13-04-2004, 21:41:16 »
Ten eerste wou k ff zeggen: De uitslag was onterecht!!!! Irma had er echt wel in moeten blijven. Zij is echt  ::ok::

Ik vond Boris echt ontzettend goed deze keer met Rock Your Body. Hij moet winnen!!!!  ::jaja:: ::jaja::
Hij is zooooo geweldig!!
Me  ::love:: Boris

Owja, Marlies was beter met Locomotion en JK vond ik bij allebei de optredens wel goed  ;D
Smiling isn't a crime..

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Liveshow 6
« Reactie #7 Gepost op: 15-04-2004, 13:10:18 »
Wat een stomme saaie nummers, het was voor mij echt geen party. Vooral de meisjes blijken totaal geen gevoel te hebben voor wat het publiek wel. 'Ik vond het zo'n leuk nummer' ZUGT