Auteur Topic: Liveshow 7  (gelezen 9435 keer)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 7
« Reactie #20 Gepost op: 18-04-2004, 17:22:52 »
Wat een heerlijk thema is big-band toch....heb echt genoten van de uitzending gisteren. Op een paar uitglijders van JK en Marlies na was het echt top!  ;D

Zonde en onterecht dat Marlies eruit is, zij is een veel betere zangeres dan JK. Die gisteren ronduit slecht was en er zo'n zooitje van maakte. :-\\

Boris deed toch 'Kiss'.....en goed!!  ;D

Op naar de finale!! Ik kan niet wachten  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 18-04-2004, 18:16:19 door Grace »
That's all

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 7
« Reactie #21 Gepost op: 18-04-2004, 18:55:34 »
Net eindelijk de uitzending gekeken en ja het was leuk! Toen ik vantevoren hoorde dat Marlies eruit was, was ik toch wel erg verbaasd. Maar ze viel idd wel beetje tegen. Alhoewel ik JK echt gewoon slecht vond bij het 2e nummer. Direct komt hij met Boris in de finale en gaat hij nog winnen ook (ik zie het al helemaal voor me  ::ohno:: )

Ik vond Marlies beetje raar bij haar 'afscheidswoordje', idd echt een trap na, zo van 'nu kan ik eindelijk doen wat ik zelf lekker wil, lekker puh'. Aan de ene kant bewijst het wel denk ik dat je toch een beetje gekneed wordt als idol, maar als je het er niet mee eens bent, had je eruit moeten stappen of gewoon niet meemoeten doen. Beetje slechte verliezer, degene die met haar evt. zouden moeten gaan werken als ze gewonnen zou hebben zijn blij dat dat nu niet meer hoeft denk ik  :-\\


Overigens is doordat Marlies eruit is mijn hele pool een puinhoop  >:( Ik dacht laat ik Boris nou niet de winnaar maken, dat zullen er wel veel meer doen, dus heb ik destijds voor Marlies gekozen. Stom stom stom  ;)
« Laatst bewerkt op: 18-04-2004, 19:02:42 door n@ncy »
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 7
« Reactie #22 Gepost op: 18-04-2004, 20:21:52 »
Alhoewel ik JK echt gewoon slecht vond bij het 2e nummer. Direct komt hij met Boris in de finale en gaat hij nog winnen ook (ik zie het al helemaal voor me  ::ohno:: )

Tja, ik begin er ook 'n beetje voor te vrezen zo langzamerhand. Ze hoeven in de finale dan nog maar 'n filmpje over JK met 't weerzien van z'n vader ofzo uit te zenden of 'n paar keer te roepen dat JK koorts heeft en 't is echt gedaan met Boris. Echt triest mocht dit gebeuren.  ::niet-ok:: >:(

Citaat
Ik vond Marlies beetje raar bij haar 'afscheidswoordje', idd echt een trap na, zo van 'nu kan ik eindelijk doen wat ik zelf lekker wil, lekker puh'. Aan de ene kant bewijst het wel denk ik dat je toch een beetje gekneed wordt als idol, maar als je het er niet mee eens bent, had je eruit moeten stappen of gewoon niet meemoeten doen. Beetje slechte verliezer, degene die met haar evt. zouden moeten gaan werken als ze gewonnen zou hebben zijn blij dat dat nu niet meer hoeft denk ik  :-\\

Ik vond 't ook 'n beetje raar wat ze allemaal zei. Ik kreeg tijdens de hele avond gisteren 'n beetje 't idee dat ze 't allemaal niet meer zo leuk vond en dat ze 't niet erg zou vinden om te moeten vertrekken. Dit heeft ze ook al meerdere keren in de Backstage-show geroepen. Net alsof er gewoon deze week iets gebeurd is, waardoor bij haar 't besef is gekomen dat ze zich niet meer zo prettig voelde bij Idols. Wellicht dat dit ook te maken heeft met 't feit dat haar maatje Irma er niet meer bij was.  :-\\

Overigens is doordat Marlies eruit is mijn hele pool een puinhoop  >:( Ik dacht laat ik Boris nou niet de winnaar maken, dat zullen er wel veel meer doen, dus heb ik destijds voor Marlies gekozen. Stom stom stom  ;)

Ik heb haar dan niet als winnaar, maar wel al 7 liveshows al runner-up ingevuld. Ook mijn pool is dus eik 'n beetje 'n verloren zaak na haar afvallen.  :-\\ ::niet-ok::