Auteur Topic: Liveshow 7  (gelezen 9438 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Liveshow 7
« Gepost op: 17-04-2004, 21:20:43 »
In dit topic kun je alles kwijt over liveshow 7 met 't geweldige thema Big Band.  :)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 7
« Reactie #1 Gepost op: 17-04-2004, 21:35:11 »
Ben het aan het opnemen, maar eh is het wat? Vertel, vertel...
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 7
« Reactie #2 Gepost op: 17-04-2004, 21:51:36 »
't is echt geweldig!  :D ::jaja::

Ik ben zo aan 't genieten!  ::jaja::

Boris was weer echt subliem met z'n uitvoering van 'I've got you under my skin' van Frank Sinatra. Ik had gehoopt dat hij dat zou gaan doen en 't was ook nog zo!  :D

De rest doet 't ook allemaal erg leuk en er wordt echt goed gezongen vanavond. Misschien JK wat minder, maar hij gooide 't weer op koorts. Vorige week ook al.  :-\\

Maar de sfeer is iig helemaal geweldig! Ik hoop dat die sfeer ook nog blijft hangen dadelijk met die eigentijdse nummers.

En ze spelen trouwens idd weer op emoties vanavond. JK ging in zijn filmpje niet als alle anderen vertellen over z'n jeugd, maar z'n moeder en broertje van Schiphol halen. 't was 'n emotioneel weerzien. Tooske dikte 't nog wat aan door te zeggen dat JK z'n nummer opdroeg aan z'n moeder. 't is dus wel zeker dat ze hem niet graag weg willen hebben vanavond.

Maar ik ga weer verder kijken...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 7
« Reactie #3 Gepost op: 17-04-2004, 22:20:01 »
Ohhh, dit is dus echt wel de leukste liveshow ooit!  :D ::ok::

Boris' tweede nummer was wederom subliem!  :D

En Maud en Marlies deden 't ook weer erg goed. Nu JK dadelijk nog.

't gaat vanavond iig heel erg spannend worden wie er zal moeten vertrekken. Ik zou echt geen voorspelling meer kunnen doen, want iedereen is gewoon goed. Ik begin langzamerhand wel echt voor Boris te vrezen.  :-[

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 7
« Reactie #4 Gepost op: 17-04-2004, 22:23:07 »
Ik bedenk me net dat Conga nog niet geweest is! Zou JK dat dan gaan doen?  :-\\

Maar goed, ik wilde nog effe kwijt dat er wel erg vaak gezegd wordt dat JK koorts heeft en dus eik ziek is. Ik begin te geloven dat hij echt niet weg mag vandaag.,

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Liveshow 7
« Reactie #5 Gepost op: 17-04-2004, 22:35:50 »
Beste van vanavond: Maud en Boris. Marlies en JK waren ook goed maar die 2 waren gewoon top.

Maud: Prachtige Comeback
Boris: Tsja, geen commentaar nodig toch?
Marlies: Moet veel beter kunnen
JK: MIsschien Koorts, we zien wel

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Liveshow 7
« Reactie #6 Gepost op: 17-04-2004, 22:51:38 »
Boris was op z'n best vanavond. Dit is helemaal zijn genre. Maud was voor de afwisseling niet onaardig. Marlies was niet erg bijzonder en inderdaad op momenten vals. Jk maakte er een potje van.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Liveshow 7
« Reactie #7 Gepost op: 17-04-2004, 22:53:51 »
Wat een geweldige aflevering dit! Boris en Maud helemaal toppie en Marlies balen want dat snelle hoorde ik ook en JK met zijn broek hahahaha. Ik zag wel meteen dat ie koorts had, want ik dacht eerst dattie had gehuild, toch knap dat je dan kan zingen. Nog steeds niet mijn favo die JK, maar vrees dat ie wel veel sympathie stemmen gaat halen. Denk dat het spannend word tussen de twee dames en JK...
always look on the bright side of life

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Liveshow 7
« Reactie #8 Gepost op: 17-04-2004, 23:40:48 »
Ik hoop niet dat marlies afvalt...(of boris maar die is niet genoemd  ;))
always look on the bright side of life

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 7
« Reactie #9 Gepost op: 17-04-2004, 23:56:04 »
Eerst Irma eruit, en nu Marlies.  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

JK is veel slechter hoor. ::ohno::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 7
« Reactie #10 Gepost op: 18-04-2004, 00:00:19 »
Hoewel ik Marlies niet echt de beste vond vanavond, had ik niet verwacht dat ze zou moeten vertrekken. Ik zag haar echt als kanshebber voor de eindoverwinning.  :-\\

JK heeft denk ik weer 'n hoop sympathiestemmen gekregen. Ten eerste door 't emotionele weerzien met z'n moeder en ten tweede omdat hij koorts had. En tja, Maud was goed vanavond, maar heeft misschien niet zoveel fans achter zich staan. Maar dit is ook maar 'n gok.  :-\\

Ik ben echt benieuwd wat er nu nog verder gaat gebeuren. Ik zou zowel Maud als JK niet echt 'n terechte winnaar vinden al zouden ze de komende twee weken nog heel goed presteren. Maar of de rest van Nederland er ook zo over denkt, dat is natuurlijk weer afwachten...

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Liveshow 7
« Reactie #11 Gepost op: 18-04-2004, 00:06:27 »
Jk de meeste of op een na de meeste stemmen en dat met de slechtste performance maar mijn bescheiden mening.  De stem van het publiek is wel heel apart...
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Liveshow 7
« Reactie #12 Gepost op: 18-04-2004, 00:06:32 »
Mee eens Han..Ik denk ook steeds dat JK stemmen krijgt om het emotionele gedoe met zijn moeder en broertje..Ook nu werd daar weer de nadruk op gelegd :-X
Het was 3 x niks wat ie deed.

Boris vond ik in het eerste optreden veel relaxter overkomen dan in zijn 2de hij heeft een goede stem hoor...

Maar bij dat 2de optreden zijn performence ::ohno::

Tis net of ie de hamsterdance deed als een hamster met obstipatie  :-X Zo keek ie
« Laatst bewerkt op: 18-04-2004, 00:08:17 door Anzjie »
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 7
« Reactie #13 Gepost op: 18-04-2004, 00:15:51 »
Jk de meeste of op een na de meeste stemmen en dat met de slechtste performance maar mijn bescheiden mening.  De stem van het publiek is wel heel apart...

't blijkt weer dat 't Nederlandse publiek echt stemt op de zielige, de underdog zeg maar. JK is natuurlijk zielig vanwegen z'n moeder en z'n broertje en dan kwam er ook nog bij dat hij ziek was en dat er iets misging met z'n pak. En dan horen wij Nederlanders blijkbaar ineens niet meer dat iemand slecht zingt. Tja ik vind 't ook onbegrijpelijk, maar 't is toch waar.  :(

Ik vind ook echt dat de makers er heel erg op inspelen hoor. JK moest om de een of andere reden door vanavond. Anders hadden ze wel niet uitgezonden dat JK z'n moeder ging ophalen en hadden ze ook gewoon 'n filmpje over z'n jeugd opgenomen. Trouwens, bij Boris maakte ze er ook geen trala van toen zijn moeder en zus 2 weken geleden uit Spanje terugkwamen om 't Idols-avontuur van haar zoon en haar broertje mee te maken. Dat werd vanavond in de backstage uitzending ineens zijdelings genoemd.

Boris vond ik in het eerste optreden veel relaxter overkomen dan in zijn 2de hij heeft een goede stem hoor...

Dat ligt heel erg aan 't soort nummer natuurlijk. Dat eerste is gewoon 'n heel relaxed nummer en in dat tweede zit echt pit. Dat kun je moeilijk rustig gaan zingen.  :-\\

Offline japlo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Liveshow 7
« Reactie #14 Gepost op: 18-04-2004, 09:07:06 »
Ik had mijn twijfels over deze BB show maar moet toegeven dat het een fantastische meevaller was.
Boris was subliem: wie kan hem van de titel Idol 2004 afhouden?
Maud was gewoon meer dan goed vanavond: ik denk nummer twee.
Marlies was niet haarzelf: misschien niet haar thema. :o
JK maakte er in het tweede gedeelte Tommy Coopers goochelshow van. Onterecht dat hij verder mag.

Ik moet even kwijt dat ik persoonlijk vind dat ze daar bij die organisatie bezig zijn om JK enorm voor te trekken. Is het niet zijn moeder en broertje laten zien, dan is het ze naar de show halen. Op zich is dit niet zo storend maar alles steeds maar aan dikken is zeer ergerlijk. Dit devalueerd Idols 2004. Ik krijg er gewoon koorts van.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 7
« Reactie #15 Gepost op: 18-04-2004, 10:22:04 »
Tsja, ik zag 't aankomen. Aan boris kan niemand tippen, JK was misschien wel (eigenlijk zeker weten) de slechtste vanavond, maar had natuurlijk veel sympatiestemmen omdat z'n moeder in de zaal zat, Maud steeg boven haarzelf uit en zelfs ik vond d'r goed, beter dan Marlies, die nogal tegenviel, tsja....

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Liveshow 7
« Reactie #16 Gepost op: 18-04-2004, 11:09:52 »
Eerst Irma eruit, en nu Marlies.  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

JK is veel slechter hoor. ::ohno::
Ben ik het helemaal mee eens. Waarom gooien ze Marlies er nou uit???
Deze keer was ze niet zo, maar andere keren is ze  ::ok::
En JK is veeeeeeel slechter.
Het is zooooo stom dat hij alleen door mag omdat ie zielig is...  ::niet-ok::
Smiling isn't a crime..

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Liveshow 7
« Reactie #17 Gepost op: 18-04-2004, 11:14:53 »
Hehe, eindelijk wordt Marlies afgerekend op haar duffe nummerkeuzes. Kan ze wel zeggen: 'Binnenkort zien jullie weer de Marlies van de Wildcardshow/Ironic' maar dat wou ik juist in Idols zien  >:( Geheel aan zichzelf te danken.

JK is een slechte zanger, maar hij weet elke keer weer te verrassen (met een showtje). Ondanks alles is hij meer all-round dan Marlies en Maud. Ik vond hem (zelfs deze keer) beter dan Marlies en daarom terecht dat hij door is.

Al met al zal Boris in z'n vuistje lachen: 'Maud tssss. JK tssss.'

Offline parachute

  • Forumlid
Re: Liveshow 7
« Reactie #18 Gepost op: 18-04-2004, 13:02:08 »
Ik vond het een stijlloze trap na aan Idols van Marlies! Als je niet houdt van zgn. commerciele muziek, moet je niet meedoen aan Idols! Ik vond haar heel goed, maar nu gooit ze het erop dat ze niet optimaal kon presteren, omdat het Idols was.  ???

Maar het blijft onterecht dat zij moest afvallen, terwijl JK door is.

Offline Nivek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Maud is de beste!
Re: Liveshow 7
« Reactie #19 Gepost op: 18-04-2004, 16:36:43 »
Het was echt een heel leuk thema, iedereen deed het wel goed.
Maud was echt subliem en heeft weer eens echt bewezen dat ze ook werkelijke een superster is.
Over Boris was ik normaal niet zo te spreken, maar nu was hij toch ook heel erg goed.
Marlies: het eerste nummer goed, het tweede een beetje saai.
JK: slecht, wel leuke podiumacts!

Nou Maud, Kom op nog ff JK voorbei en dan lekker in de finale verliezen van een goede tegenstander, totaal geen schande.
ik zie het al voor me: Maud nummero 2 van idols 2004, de eeuwige 2e