Auteur Topic: Thema liveshow 8: keuze van de kijker en keuze van de jury!  (gelezen 8846 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Thema liveshow 8: keuze van de kijker en keuze van de jury!
« Gepost op: 18-04-2004, 00:43:23 »
Nou, we krijgen zeker nog 'n keer 'keuze van de kijker', want ze hebben ons niet voor niks liedjes voor de deelnemers laten insturen op www.idols.nl. Omdat ik 't zeer onwaarschijnlijk acht dat ze met dat thema in de finale gaan komen, zal 't er dus volgende week wel aan zitten te komen.

Dus hier kan weer gespeculeerd worden over wie wat gaat zingen.  :)

Ik heb eik geen flauw idee wat kijkers ingestuurd hebben en ik denk dat 't weer echt heel onvoorspelbaar wordt. Al denk ik bij Maud wel iets van Dido. Misschien 'life for rent' wel. Dat heb ik zelf trouwens ook voor haar ingestuurd.  ;D
« Laatst bewerkt op: 23-04-2004, 15:31:18 door Han13 »

Offline parachute

  • Forumlid
Re: Thema liveshow 8: hoogstwaarschijnlijk keuze van de kijker!
« Reactie #1 Gepost op: 19-04-2004, 23:53:55 »
In dat geval voor Boris vast iets van Prince.

En voor JK? Geen idee, ik had bij de Nederlandstalige uitzending wel verwacht dat hij iets van Romeo zou doen, misschien komen mensen daarmee, of met Boyz2Men o.i.d. Iets kwijlerigs in elk geval en met een beetje mazzel vliegt hij er dan eindelijk een keer uit  :D

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Thema liveshow 8: hoogstwaarschijnlijk keuze van de kijker!
« Reactie #2 Gepost op: 20-04-2004, 09:24:56 »
In dat geval voor Boris vast iets van Prince.
::jaja:: Dat zit er dik in.  ::jaja::
Hij zingt dat zooooo vaak en heel goed, dus zal iedereen wel voor zo'n soort liedje kiezen.  ::jaja::
Smiling isn't a crime..

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Thema liveshow 8: hoogstwaarschijnlijk keuze van de kijker!
« Reactie #3 Gepost op: 20-04-2004, 11:43:49 »
En dat zou op zich jammer zijn, want ik vind (persoonlijk) dat hij juist zoveel mogelijk verschillende dingen moet laten horen zodat we echt weten dat hij de nieuwe Idol kan zijn. Maar ja, ook al zingt hij niets en staat hij een beetje raar te oe-en en aa-en, dan gaat hij NOG door naar de volgende ronde, haha.

Wat ik ook raar vind: de ene show zeggen Tooske en Reinout wat het thema wordt voor de volgende show en de andere keer niet! Strange hoor!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Thema liveshow 8: hoogstwaarschijnlijk keuze van de kijker!
« Reactie #4 Gepost op: 20-04-2004, 12:41:28 »
Ook al zouden de kijkers gestemd hebben voor iets van Prince voor Boris, dan nog denk ik niet dat ze 'm nog 'n nummer van Prince laten doen. Dan worden 't er gewoon 'n beetje erg veel. Laten we iig maar hopen dat hij iets krijgt wat bij 'm past en wat hij ook leuk vind om te zingen zodat hij weer kan schitteren!  :D

(ik hoop trouwens stiekem dat veel mensen voor 'She would' hebben gekozen als ballad. Dat nummer zong hij vorig jaar bij de voorronde van 't Songfestival en dat klonk dus echt helemaal geweldig!  ::ok:: )

Wat ik ook raar vind: de ene show zeggen Tooske en Reinout wat het thema wordt voor de volgende show en de andere keer niet! Strange hoor!

Volgens mij zeggen ze 't alleen als ze willen dat 't publiek de volgende show verkleed naar de studio komt. Dat was zo bij disco en ook bij Big Band.  :)

Maar dat neemt niet weg dat 't idd wat vreemd is dat 'n paar keren wel op Yorin FM of op de officiele site 't thema bekend is gemaakt en soms dus niet. Ik weet 't liever iedere weerk van te voren al zodat we fijn kunnen speculeren over wie welk nummer zal doen.  :)

Oh trouwens, Reinoud vertelde zaterdag wel dat er aankomende zaterdag weer 'n liveband bij zal zijn. Ik denk dat dit dan 'n kleinere band zoals bij de workshops zal zijn.

Offline liez

  • Forumlid
Re: Thema liveshow 8: hoogstwaarschijnlijk keuze van de kijker!
« Reactie #5 Gepost op: 20-04-2004, 13:24:59 »
Ik denk dat de meeste mensen nu wel benieuwd zijn hoe Boris een nummer van Michael Jackson ten gehore zou brengen! Ik in ieder geval wel! Voor de zoveelste keer Prince lijkt me inderdaad ook niet waarschijnlijk. Voor JK lijkt Crazy van Seal me echt een goeie! Dat is dan meteen zijn laatste (?) kans om te laten zien dat hij echt wel kan zingen! (en volgens mij kan hij dat)

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Thema liveshow 8: hoogstwaarschijnlijk keuze van de kijker!
« Reactie #6 Gepost op: 22-04-2004, 19:35:50 »
jaaa!!!  ::jaja:: Inderdaad, Michael Jackson is ook een goeie voor Boris, aangezien hij een superfan is...
Smiling isn't a crime..

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Thema liveshow 8: hoogstwaarschijnlijk keuze van de kijker!
« Reactie #7 Gepost op: 22-04-2004, 20:53:17 »
Ik ben echt benieuwd welke liedjes ze zullen moeten gaan zingen. Vorig jaar waren alle deelnemers niet erg blij met de keuzes van de kijker. Ik weet nog hoe zuur Jim keek toen hij hoorde dat hij 'Hero' van Enrique Iglesias moest zingen en hoe wanhopig Jamai was met 'Let's get loud' van Jennifer Lopez.  ;D

Maar dit thema leent zich natuurlijk wel enorm voor manipulatie van de makers. Wij hebben er immers geen idee van welke nummers zijn voorgedragen, dus ze kunnen iedereen ofwel nummers geven die goed bij ze passen of juist iets wat 't ze heel moeilijk zal maken. Ik denk dat er wel gekeken wordt naar welke nummers vaak zijn voorgesteld, maar dat ze dan zelf uit de top 5 ofzo ervan gaan kiezen. Ik kon vorig jaar bij 'n hoop nummers namelijk niet geloven dat de Idols-kijkers die massaal zouden hebben voorgesteld voor de deelnemers.  ::ohno::

Er wordt trouwens ook gespeculeerd hier en daar op internet dat de deelnemers al ieder 3 nummers gaan zingen zaterdag. Ze hebben natuurlijk wel anderhalf uur om vol te maken. En dan zou 't derde nummer door de jury gekozen zijn. Ik denk echter dat 't toch gewoon 2 nummers gaan worden en dat ze die gewoon wat langer mogen doorzingen en dat er weer wat langere filmpjes zullen zijn.

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Thema liveshow 8: hoogstwaarschijnlijk keuze van de kijker!
« Reactie #8 Gepost op: 22-04-2004, 21:35:43 »
Er wordt trouwens ook gespeculeerd hier en daar op internet dat de deelnemers al ieder 3 nummers gaan zingen zaterdag. Ze hebben natuurlijk wel anderhalf uur om vol te maken. En dan zou 't derde nummer door de jury gekozen zijn. Ik denk echter dat 't toch gewoon 2 nummers gaan worden en dat ze die gewoon wat langer mogen doorzingen en dat er weer wat langere filmpjes zullen zijn.
3e nummer door de jury, dat lijkt me wel leuk eik  :D
Ik hoop iig niet op die langere saaie filmpjes  ::ohno::
Verder ben ik wel benieuwd, kan wel lachen worden.
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Thema liveshow 8: hoogstwaarschijnlijk keuze van de kijker!
« Reactie #9 Gepost op: 22-04-2004, 22:54:01 »
Oke! De eerste geruchten van liedjes zijn er weer!  :D

Boris zou gaan doen:

Respect - Aretha Franklin (of Otis Redding)
Beat it - Michael Jackson
Angie - The Rolling Stones

Lijken me alledrie geen nummers die de kijkers gekozen zouden hebben, maar goed. Eentje ervan zou dan van de jury zijn.

Laatste kan trouwens ook verkeerd opgevangen zijn. Veel users van Fok! hebben namelijk 'n nummer van Angie Stone voor Boris ingestuurd. En dat lijkt er nogal op, dus 't zou ook dat nummer kunnen worden.  ;D

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Thema liveshow 8: hoogstwaarschijnlijk keuze van de kijker!
« Reactie #10 Gepost op: 23-04-2004, 10:58:04 »
Vanochtend in de telegraaf, beetje geknipt en geplakt:

'...want de finalisten zullen tijdens de een na laatste finaleshow niet twee, maar zelfs drie keer optreden! Twee nummers (een up-tempo en een ballad) werden afgelopen week al gekozen door het publiek. De gevreesde jury koos het derde lied........zo hebben ze zondag tussen 12 en 16 uur eerst ieder een eigen signeersessie...en begeven ze zich vervolgens naar 'Life and cooking'...

Het gaat er nu echt op spannen  :D
En dus idd een nummer gekozen door de jury, lijkt me leuk  :D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Thema liveshow 8: hoogstwaarschijnlijk keuze van de kijker!
« Reactie #11 Gepost op: 23-04-2004, 11:00:15 »
3e nummer door de jury, dat lijkt me wel leuk eik  :D

Dit zou nu in de Spits bevestigd zijn! 't wordt dus morgen 2 nummers gekozen door de kijkers: 1 ballad en 1 up-tempo nummer. En dan dus nog 1 nummer gekozen door de jury. Iedereen zingt dus echt 2 nummers morgen!  ::ok::

Zal wel lastig zijn geweest voor JK: nu moest hij 3 nummers instuderen, 3 dansjes verzinnen en 3 pakken maken.  ;D

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Thema liveshow 8: hoogstwaarschijnlijk keuze van de kijker!
« Reactie #12 Gepost op: 23-04-2004, 11:02:14 »
'...want de finalisten zullen tijdens de een na laatste finaleshow niet twee, maar zelfs drie keer optreden! Twee nummers (een up-tempo en een ballad) werden afgelopen week al gekozen door het publiek. De gevreesde jury koos het derde lied........zo hebben ze zondag tussen 12 en 16 uur eerst ieder een eigen signeersessie...en begeven ze zich vervolgens naar 'Life and cooking'...

Dit had ik dus nog niet gelezen bij m'n vorige reactie! Maar leuk die signeersessie en dat bezoek aan Life and Cooking! :D

Oh, ik hoop toch zo dat Boris er door komt zaterdag. 't zou toch echt zonde zijn als hij niet in de finale zou zitten.  :-[

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Thema liveshow 8: hoogstwaarschijnlijk keuze van de kijker!
« Reactie #13 Gepost op: 23-04-2004, 11:03:15 »
Zal wel lastig zijn geweest voor JK: nu moest hij 3 nummers instuderen, 3 dansjes verzinnen en 3 pakken maken.  ;D

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

(Als dat maar niet betekent dat hij zielig gaat doen, waardoor hij weer stemmen krijgt  >:( )
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Thema liveshow 8: hoogstwaarschijnlijk keuze van de kijker!
« Reactie #14 Gepost op: 23-04-2004, 14:51:17 »
maar 3 pakken maken gaat daar niet veel tijd in zitten??! Dan moet hij ook nog die pasjes instuderen en dan krijgen we (waarschijnlijk) een zielige JK... ::ohno:: ::ohno::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Thema liveshow 8: hoogstwaarschijnlijk keuze van de kijker!
« Reactie #15 Gepost op: 23-04-2004, 15:18:24 »
maar 3 pakken maken gaat daar niet veel tijd in zitten??! Dan moet hij ook nog die pasjes instuderen en dan krijgen we (waarschijnlijk) een zielige JK... ::ohno:: ::ohno::

Precies! En 't zou me niks verbazen als hij morgen ook weer ziek zegt te zijn en ze weer 'n emotioneel moment van hem en z'n moeder laten zien. En dan kun je er zeker van zijn dat hij veel sympathiestemmen krijgt en dat hij in de finale zit.  ::ohno:: >:(

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Thema liveshow 8: hoogstwaarschijnlijk keuze van de kijker!
« Reactie #16 Gepost op: 23-04-2004, 18:10:22 »


Precies! En 't zou me niks verbazen als hij morgen ook weer ziek zegt te zijn en ze weer 'n emotioneel moment van hem en z'n moeder laten zien. En dan kun je er zeker van zijn dat hij veel sympathiestemmen krijgt en dat hij in de finale zit.  ::ohno:: >:(
Dat zit er dik in ja. Ik gun het hem op zich wel naar de finale te gaan, maar niet op dezelfde manier als vorige week  ::ohno:: De gunstige uitslag had hij alleen te danken aan het feit dat de kijkers er constant aan herrinnerd werden dat hij ziek was en zo... Super  ::niet-ok::  ::ohno::
Smiling isn't a crime..

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Thema liveshow 8: keuze van de kijker en keuze van de jury!
« Reactie #17 Gepost op: 23-04-2004, 19:39:41 »
Net de videochat gezien! Daarin mochten ze natuurlijk niet zeggen welke leidjes ze morgen gaan zingen, maar Maud meldde wel dat ze heel erg blij is met haar drie liedjes. 't ziet er dus naar uit dat ze drie nummers heeft die goed bij haar passen en dat ze dus wel 'ns heel goed zou kunnen presteren morgen.  :-\\
« Laatst bewerkt op: 23-04-2004, 19:41:42 door Han13 »

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Thema liveshow 8: keuze van de kijker en keuze van de jury!
« Reactie #18 Gepost op: 23-04-2004, 20:34:18 »
hoop dan toch wel eigenlijk dat Maud de finale haalt...
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Idols4ever

  • Forumlid
Re: Thema liveshow 8: keuze van de kijker en keuze van de jury!
« Reactie #19 Gepost op: 24-04-2004, 11:51:35 »
We zullen het wel zien wat de kijkers hebben besloten.
prince bij Boris.
De rest zien we wel.

Leuk thema