Auteur Topic: liveshow 8  (gelezen 10389 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: liveshow 8
« Reactie #20 Gepost op: 27-04-2004, 12:38:51 »
Citaat
Maar mensen, als we willen dat Boris wint: STEMMEN zaterdag!!!

Tja, dat heeft natuurlijk geen zin als ’t toch doorgestoken kaart zou zijn. Hoeveel we ook voor Boris zouden gaan stemmen, Maud zou dan toch wel winnen.  :(

Maar evengoed stem ik voor Boris zaterdag. Ik vind hem gewoon de terechte winnaar en niet Maud, die toevallig nu twee liveshows wel aardig gezongen heeft. Daarvoor was ze namelijk meestal gewoon echt niet goed genoeg. En bovendien vind ik haar gewoon geen idool. Maar ik merk dat Maud populairder aan ’t worden is. Veel mensen willen op haar stemmen, omdat ze vinden dat er ’n meisje moet winnen dit jaar. En er stemmen ook mensen op haar, omdat ze gewoon niet willen dat Boris wint. (op de een of andere manier trekt Boris nu al, wat ook ’n kenmerk is van ’n echt idool denk ik, veel tegenstanders aan die ‘m niet kunnen uitstaan. Ik begrijp ’t niet, maar die mensen blijken er wel te zijn)  Ik denk dat dat vorig jaar bij de overwinning van Jamai ook heeft meegespeeld. De ‘Jim-haters’ zijn extra op hem gaan stemmen, omdat ze niet wilden dat Jim zou gaan winnen.

Volgens mij is ’t ook echt de bedoeling van de makers om Maud als steeds populairder naar voren te laten komen deze week door de berichten in de media over de finalisten te beinvloeden. (zie bijvoorbeeld de berichten die zondag naar voren werden gebracht over ’t feit dat er bij Maud in Leiden veel meer mensen op de been waren als bij Boris in Den Haag, terwijl dit eik nauwelijks te vergelijken valt, omdat ’t in ’n hele andere stad en op ’n heel ander tijdstip op de dag was) Gewoon om de spanning naar zaterdag toe natuurlijk op te drijven (en daarmee ook weer meer smsjes en telefoontjes op zaterdagavond uit te lokken!) en wellicht dus ook wel omdat niemand er zaterdag nog van op kijkt als zij gaat winnen. Als iemand tegen mij vorige week had gezegd dat Maud zou gaan winnen, zou ik diegene waarschijnlijk voor gek hebben verklaard. Maar als ik de reacties in de media en op internet nu bekijk, ga ik er steeds meer in geloven dat ’t ons ‘grijze muisje’ Maud wordt, die er dadelijk met dat platencontract vandoor gaat en ons land gaat vertegenwoordigen bij World Idol. ’t zou echt ’n domper op ’t hele Idols-seizoen voor me zijn, maar ik zou er iig niet meer raar van opkijken.  :-[

Maar idd wil ik ook iedereen, die vind dat Boris beter is dan Maud, oproepen om te stemmen zaterdag! Want mocht ’t geen doorgestoken kaart zijn, dan willen we toch wel dat Boris alle steun heeft gekregen die we ‘m konden geven. En wellicht win je ook nog wel ’n leuke Toyota Yaris! ;)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: liveshow 8
« Reactie #21 Gepost op: 27-04-2004, 14:10:29 »


Maar idd wil ik ook iedereen, die vind dat Boris beter is dan Maud, oproepen om te stemmen zaterdag! Want mocht ’t geen doorgestoken kaart zijn, dan willen we toch wel dat Boris alle steun heeft gekregen die we ‘m konden geven. En wellicht win je ook nog wel ’n leuke Toyota Yaris! ;)

Of een mobiele telefoon met 500 euro beltegoed of een scooter!!! :P

Maar Han, ik vind dat je gelijk hebt. Ik hoop natuurlijk ook dat het geen doorgestoken kaart is, maar omdat ik die Prive afgelopen donderdag pas las, dus de uitslagen al wist, klopte het wel wat er in dat interview stond  :-\\

Mijn stem gaat iig uit naar Boris  ::ok::(en niet per sms, maar per telefoon. Dan hoor je gelijk dat je op Boris gestemd hebt!!! Per sms wil het ook nog wel eens fout gaan heb ik gehoord). ::niet-ok::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: liveshow 8
« Reactie #22 Gepost op: 27-04-2004, 15:58:49 »
Nou, het afvallen van Ron & Robin zorgde er wel voor dat de spanning erin bleef, dus ergens niet zo verwonderlijk dat ze een vaste 'afvallijst' maken, op een gegeven moment moesten ze Eric en Alice eruit werken vanwege slechte kwaliteit en uiteindelijk een jongen-meisje finale, het klinkt zo gek nog niet.  :-\\

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: liveshow 8
« Reactie #23 Gepost op: 27-04-2004, 17:48:16 »
Nou, het afvallen van Ron & Robin zorgde er wel voor dat de spanning erin bleef, dus ergens niet zo verwonderlijk dat ze een vaste 'afvallijst' maken, op een gegeven moment moesten ze Eric en Alice eruit werken vanwege slechte kwaliteit en uiteindelijk een jongen-meisje finale, het klinkt zo gek nog niet.  :-\\

Ja dat vind ik ook en dat is ook waarom ik er steeds meer voor ga vrezen dat 't ook echt doorgestoken kaart is.  :-\\  ::niet-ok::

Laten we hopen dat 't toch allemaal eerlijk gaat en dat zaterdag dus echt degene wint met de meeste stemmen...  :-\\

Mijn stem gaat iig uit naar Boris  ::ok::(en niet per sms, maar per telefoon. Dan hoor je gelijk dat je op Boris gestemd hebt!!! Per sms wil het ook nog wel eens fout gaan heb ik gehoord). ::niet-ok::

Per telefoon anders bij mij ook. 't nummer is vaak in gesprek! En als hij niet in gesprek is, moet ik soms echt minuten lang wachten totdat dat bandje wordt gestart met 'Bedankt voor je stem op Boris' enz. In 't begin had ik toen al 'n paar keer weer opgehangen, omdat ik dacht dat er iets mis was. En toen heb ik dus nog 'n keer gebeld, terwijl de eerste keer dan denk ik wel 70 cent in rekening is gebracht.  :(