Auteur Topic: fans en deelnemers genept!  (gelezen 2880 keer)

Offline depost

  • Forumlid
fans en deelnemers genept!
« Gepost op: 25-04-2004, 13:32:38 »
Tijdens de backstageuitzending kwam de aap uit de mouw. Tooske meldde trots op TV "jullie gaan naar AHOY. Jullie mogen bij fox-kids optreden. Goed he?"
 De koppen van de kandidaten spraken boekdelen.

Telkens is de kandidaten door de jury voorgehouden "ze weten van vorig jaar wat er allemaal aan voordelen en nadelen aan zitten om mee te doen. ze zijn dus dit jaar er bewust ingestapt"

Nou dat klopt. Vorig jaar stonden de finalisten een paar dagen met geweldige band en show in ahoy. Ook dit jaar was Ahoy geboekt. Maar wat wil het geval.
Fox-kids staat een weekje daarvoor in Ahoy en was waarschijnlijk volledig op een fiasco uit gelopen als de kinderen moesten kiezen tussen fox-kids en idols-live. En door de Idols-leden daar te zetten is dat opgelost. Gewoon een zak cash verdienen en zelf niet hoeven investeren maakt dat voor de HMG groep ook een aantrekkelijk plan.

Jammer voor de kandidaten die zich eens goed aan hun fans wilden presenteren om hun carriëre goed te beginnen. Jammer voor de fans die dus geen spectaculaire live-show met band van de Idols te zien krijgen. Maar voor hetzelfde geld een kaartje voor een kindershow moeten kopen waar ze een paar nummertjes met tape gaan zingen.

Het is nu wel duidelijk wat Henk jan bedoelde met de volgende zin in zijn gastenboek (als hij verteld dat AHOY NIET doorgaat!): "Of het heeft met andere belangen waar ik niks van wil weten, te maken". Zelfs hij vind het nep.

De andere belangrijke prijs die de finalisten binnensleepten vorig jaar was een groot aantal contracten. Nou dezelfde Henk-Jan heeft in zijn gastenboek eveneens al aangekondigd dat dit jaar alléén de winnaar met hem aan de slag gaat...!!! ::oink::

Ondertussen hebben de afvallers wel maanden zonder onkostenvergoeding mogen opdraven, zijn gestalkt, hebben een contract getekent waardoor ze als veel optredende muzikant ineens niets meer mogen doen. EN DAAR STAAT DUS NU NIETS MEER TEGENOVER!!!

Kortom vrijwel het hele prijzenpakket is geruisloos verdwenen. WAT EEN OPLICHTERS!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: fans en deelnemers genept!
« Reactie #1 Gepost op: 25-04-2004, 17:21:46 »
Dat laatste is volkomen terecht, de prijs is een platencontract, niemand heeft ooit gezegd dat de anderen dat ook zouden krijgen. Ze tekenen zelf het conctract om met Idols mee te doen, dus dat ze geen onkostenvergoeding krijgen en zo is hun eigen keuze geweest. Bovendien lijkt het me helemaal niet zo erg om geen platencontract van HJ Smits aangeboden te krijgen, zijn Idols maken tegenwoordig bagger, terwijl iemand als Roger (Intwine) dat niet zozeer doet.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: fans en deelnemers genept!
« Reactie #2 Gepost op: 26-04-2004, 10:34:52 »
Ik heb afgelopen donderdag iets heel raars gelezen in een Privé van een paar weken terug (1e privé na begrafenis Juliana). Daar stond in dat er iemand van 'achter de schermen' vertelde dat het allemaal doorgestoken kaart is, Idols. Hij kon toen al vertellen wie er elke show zou afvallen (en dat klopte ook!!) en dat de halve finale tussen Maud, Boris en JK zou gaan en dat JK zou afvallen. Verder zei hij ook dat Maud de finale zou winnen, want 'het werd tijd dat een meisje het wint!' (zijn woorden). Helaas kan ik het stuk niet inscannen omdat het blad bij de garage lag, maar misschien heeft iemand die Prive nog ergens thuis liggen??

Ik was iig heel verbaasd dat ik achteraf las dat hij toch gelijk heeft gekregen  ::oink::
I got that tunnel vision going through my  head