Auteur Topic: Reglement Idols 3  (gelezen 5787 keer)

Offline bakooi

  • Forumlid
Reglement Idols 3
« Gepost op: 11-09-2005, 23:06:53 »
Iedereen die meedoet moet voorafgaande aan de auditie een 'reglement' ondertekenen. Het maakt je feitelijk al tot slaaf van De Producent zonder dat je ook maar één noot hebt gezongen. Hoe rechtsgeldig is die slavendocument? En was dit het 'contract' dat Intwine weigerde te ondertekenen? :(

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Reglement Idols 3
« Reactie #1 Gepost op: 12-09-2005, 16:06:05 »
Die gozer heet Roger ;)
Maar hij weigerde volgens mij iets te ondertekenen vlak voor de Liveshows

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Reglement Idols 3
« Reactie #2 Gepost op: 13-09-2005, 13:06:27 »
Wat hij weigerde te ondertekenen was toch het contract waarin oa stond dat je na afloop van idols zoveel maanden je single nog niet uit mag brengen?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline bakooi

  • Forumlid
Re: Reglement Idols 3
« Reactie #3 Gepost op: 13-09-2005, 15:36:45 »
dat was Roger dus, hahaha. Tja, ik ben een Idols-analfabeet ;) Maar in het 'reglement' staat ook het volgende artikel: "3 Indien de deelnemer wordt geselecteerd bij de laatste 30 (dertig) kandidaten is de Deelnemer zich ervan bewust en gaat ermee akkoord dat desverzocht aanvullende marktconforme excluiseve afspraken met Producent en/of een door Producent aan te wijzen platenmaatschappij en/of managementbureau dienen te worden overeengekomen. Producent dient uiterlijk binnen zes maanden na de dag van de eerste uitzending van de laatste aflevering van het Programma gebruik te maken van voornoemd recht." Dat lijkt mij het artikel waar Roger over is gevallen, of niet? ::oink::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reglement Idols 3
« Reactie #4 Gepost op: 16-09-2005, 17:01:34 »
Dat zou heel goed kunnen. Heb t sowieso nooit zo op die contracten. Maar goed, als je echt door wilt breken en Idols is een goede optie ... moeilijk hoor ... ben dan maar blij dat ik zo vals zing als een kraai dat ik niet meedoe. ;D

Offline SweetAngel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reglement Idols 3
« Reactie #5 Gepost op: 28-10-2005, 20:30:54 »
Ik dacht dat hij was uitgestapt omdat hij niet zijn eigen nummers mocht zingen.

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reglement Idols 3
« Reactie #6 Gepost op: 8-01-2006, 14:45:48 »
Hij wilde bekend worden, en gaan touren met zijn band.
Met dit contract mocht hij niet met zijn band optreden en je moest solo doorgaan als een commercieel speeltje van die producent en dat wilde hij niet. Misschien slim, misschien stom..met Idols kun je snel bekend worden, en je mag cd's uitbrengen... voor dit alles moet je je dus wel aan veel regels houden, hij kon en wilde dat niet
Da Vincie

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reglement Idols 3
« Reactie #7 Gepost op: 8-01-2006, 14:58:42 »
Nou volgens mij heeft Roger een goede keuze gemaakt, van hem hoor je tenminste nog wat. Van die kapsones van een Boris hoor je niks meer. ::niet-ok::
🜃

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reglement Idols 3
« Reactie #8 Gepost op: 8-01-2006, 15:03:11 »
Nou volgens mij heeft Roger een goede keuze gemaakt, van hem hoor je tenminste nog wat. Van die kapsones van een Boris hoor je niks meer. ::niet-ok::

Klopt! Boris was echt wel een goede muzikant maar ik weet niet waar die nou allemaal mee bezig is :S
Da Vincie

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reglement Idols 3
« Reactie #9 Gepost op: 8-01-2006, 15:59:41 »
Klopt! Boris was echt wel een goede muzikant maar ik weet niet waar die nou allemaal mee bezig is :S
Boris vond ik en vind ik echt een kwal! Bah! ::kots:: ::hypocriet::
🜃

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reglement Idols 3
« Reactie #10 Gepost op: 8-01-2006, 19:40:45 »
Boris is op dit moment bezig met zijn nieuwe album, ik geloof dat die in maart ofzo uitkomt. Hij heeft afgelopen tijd zeker niet stil gezeten, maar is druk bezig geweest met liedjes schrijven en zoeken. He'll be back  ::jaja::


back on topic  ::tandpastasmiley::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reglement Idols 3
« Reactie #11 Gepost op: 13-01-2006, 20:29:08 »
wat was het topic dan ookalweer precies ?:P
Da Vincie