Auteur Topic: Schrijvers afleveringsverslagen gezocht!  (gelezen 8281 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Schrijvers afleveringsverslagen gezocht!
« Gepost op: 7-11-2005, 19:37:56 »
We zijn op zoek naar mensen die het leuk vinden om een keer een afleveringsverslag van Idols te schrijven. Door in het menu 'Afleverigen' op een van de audities te klikken kun je zien hoe zo'n afleveringsverslag eruit ziet.

Laten we ons voorlopig effe op alle voorrondes concentreren. We zoeken dus eerst schrijvers voor de volgende data:

12 november 2005: auditie 4  Nicky
19 november 2005: theaterronde 1
26 november 2005: theaterronde 2
3 december 2005: workshop 1
10 december 2005: workshop 2
17 december 2005: workshop 3
24 december 2005: wildcardronde

Vanaf 19 november staan de data dus nog open en kunnen we jullie hulp gebruiken. Dus wil jij graag een steentje bijdragen aan Idolsweb stuur dan een PM naar Daisy, n@ncy of mij en geef als het kan effe aan welke datum je graag het verslag zou willen schrijven.  :)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Schrijvers afleveringsverslagen gezocht!
« Reactie #1 Gepost op: 10-11-2005, 22:39:17 »
Ik wil ook best een verslag schrijven of de quotes op me nemen.
Jullie moeten maar een gil geven! Data maakt me niet uit, maar 3 december is niet handig omdat we misschien niet op tijd thuis zijn die dag.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Schrijvers afleveringsverslagen gezocht!
« Reactie #2 Gepost op: 10-11-2005, 23:18:41 »
Super Cynneke ::bravo::

Aangezien je nog keuze genoeg hebt, roep maar een datum voor een verslag ;D. Quotes doen we op dit moment zelf, maar we houden ons zeker aanbevolen  :D ::ok::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Schrijvers afleveringsverslagen gezocht!
« Reactie #3 Gepost op: 11-11-2005, 09:29:18 »
Ik zal in elk geval 10 december op me nemen. De workshops lijkt me sowieso erg leuk om te doen.
Theaterrondes wil ik ook best wat van doen, maar dat lijkt me best moeilijk om te beschrijven. Maar ik wil uiteraard altijd een poging wagen hoor ;)

Als er gebrek is, wil ik wel invallen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Schrijvers afleveringsverslagen gezocht!
« Reactie #4 Gepost op: 14-01-2006, 23:48:18 »
Ik wil ook nog wel 'n afleveringsverslag schrijven, als jullie me nodig hebben voor eentje, kunnen jullie me pm'en of mailen ofzo :) Dan hoor ik 't wel van jullie  :)
Groetjes!
Kennis is macht.