Dit is mijn commentaar op deze workshop:
Tja, I-Jay, ik zie jou een beetje als de JK van 2006. Je pakt me wel in, maar ik zie jou niet eerste worden in deze strijd. Maar ondanks dat verdien jij zeker een plek in de liveshow.
Ik had even de indruk dat ik op een schoolfeest was. Wat ik net al bij I-Jay zei, ik zie je niet zo snel winnen. Maar bij jou vind ik dat je het niet gehaald hebt. Maar Nederland bepaalt.
Nou, Christon, vanaf nu ben ik een fan van jou, geen grote maar toch. Je verkoopt jezelf in de camera, dat doet elk idool. Je hebt een krachtige stem. En ik zie in jou zeker wel een idool.
Ik vond dit niet echt een keus die bij jou past. Als je het bij een ballad had gehouden, had je meer kans gemaakt. Maar je stem blijft super, ik vind dat ook jij een plek in de liveshow verdient.
Sonny, je hebt mij ervan overtuigd dat je een popidool bent! Wat mij betreft sta jij in de finale. Ik zat bijna zelf mee te zingen met het liedje, maar ik kon me nog net inhouden. Die plek in de liveshows verdien jij zeker!
Alex, ik kan er wel om heen draaien, maar dit was barslecht! Na dit optreden heeft Robbie Williams een slechte naam gekregen. Wat mij betreft stopt hier het Idolsavontuur voor jou.
Lieve Floortje, ik kan je een ding vertellen: die uitglijder kon me niks schelen. Jij hebt die X-factor gewoon. Ik kan jou echt met niemand anders vergelijken, van de voorgaande Idolsseizoenen. Wat mij betreft zit jij in de top 3 van Idols!
Euhm...nou naja, ik weet niet wat ik hiervan moet zeggen. Je uitspraak is niet altijd even goed, net zoals je stem. Maar ik weet zeker dat je het in je hebt, maar het komt er niet uit!!!
Wat mij betreft zit je er echt tussenin. Ik zou het niet erg vinden als je doorgaat, maar ik zou er ook niet mee zitten als je afvalt.