Auteur Topic: Serge  (gelezen 133557 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Serge
« Reactie #60 Gepost op: 4-02-2006, 22:30:06 »
Ik hoop echt dat die klootviool er nu uitvliegt man.. Waarom kun je niet tegen iemand stemmen ::ohno::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Serge
« Reactie #61 Gepost op: 4-02-2006, 22:30:47 »
Ik hoop echt dat die klootviool er nu uitvliegt man.. Waarom kun je niet tegen iemand stemmen ::ohno::
Haha jáá!! Wegwezen jij! ::zwaai::
🜃

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Serge
« Reactie #62 Gepost op: 4-02-2006, 22:32:00 »
Ik hoop echt dat die klootviool er nu uitvliegt man.. Waarom kun je niet tegen iemand stemmen ::ohno::
gewoon op de andere 6 stemmen  ;)

Haha jáá!! Wegwezen jij! ::zwaai::
nee hij moet blijven  :D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Serge
« Reactie #63 Gepost op: 4-02-2006, 22:39:38 »
Citaat
gewoon op de andere 6 stemmen ;)
Weet je wel wat dat kost ;)

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Serge
« Reactie #64 Gepost op: 4-02-2006, 22:41:07 »
Weet je wel wat dat kost ;)
je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk  :P
en anders moet hij maar gewoon blijven  ::hypocriet::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Serge
« Reactie #65 Gepost op: 5-02-2006, 08:24:27 »
't Zal me niks verbazen dat Serge uiteindelijk toch in de finale beland, na de "reclamezendtijd" die hij gisteren van henk-jan kreeg. :-\\
Voor idols is het natuurlijk leuker om een mannetje en vrouwje in de finale te hebben, maar in mijn ogen moet het dit jaar toch een vrouwtjesfinale worden.

Sorry Serge ik vind je accentje wel leuk, irriteer me er niet aan, maar in mijn ogen ben je net goed genoeg voor de finale omdat er twee dames zijn die ver boven jou uitzingen :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Serge
« Reactie #66 Gepost op: 5-02-2006, 12:59:26 »
Een gladde jongen. Heeft eindelijk eens een nummer gekozen die redelijk bij hem past, een makkelijk nummer waar weinig verkeerd mee kan gaan. Hij was goed, maar niet spetterend. Helaas heeft hij de looks waar al die pubertutjes voor gaan. Al die tutjes die zijn poster boven hun bed hebben hangen en heel de nacht kwijlend naar kijken.....

Volgende week word echt een show voor hem. Lovesongs..... Zal zijn populariteit alleen maar vergroten...... De tutjes kunnen dan helemaal wegzwijmelen bij hem.....
Ik heb iig volgende week een emmertje binnen handbereik.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Serge
« Reactie #67 Gepost op: 5-02-2006, 16:23:41 »
Haha, ik heb ook limburgs accent.

Hij ziet er wel knap uit, maar het zingen is matig.

Hij verdient het iig niet om een plek in de finale te krijgen.
First you go backwards, but then forwards again

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Serge
« Reactie #68 Gepost op: 9-02-2006, 14:00:47 »
Helaas heeft hij de looks waar al die pubertutjes voor gaan. Al die tutjes die zijn poster boven hun bed hebben hangen en heel de nacht kwijlend naar kijken.....

Volgende week word echt een show voor hem. Lovesongs..... Zal zijn populariteit alleen maar vergroten...... De tutjes kunnen dan helemaal wegzwijmelen bij hem.....

Dan ben je toch ook een idool... Als je zonder al te goed te kunnen zingen, veel meisjes achter je hebt staan die verliefd op je zijn..ben je populair -> dus idool...
Ik vind hem nog steeds heel arrogant overkomen, hoe haar daar zo zijn nummers zingt alsof hij een wereldster is, maar ik begin me wel minder aan hem te ergeren, ik haat em niet meer, want hij heeft het toch wel mooi voor elkaar he ::trots::

Alleen dat arrogante tintje bij hem moet eraf :p En hij moet wat beter gaan zingen, maar in principe is het nog niet slecht wat hij nu doet..alleen het kan beter als je idols wilt winnen..
Da Vincie

Offline MaartJ_ee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • SerGe;; Mijn Idol 2006!
Re: Serge
« Reactie #69 Gepost op: 9-02-2006, 16:33:08 »
Hier hebben wel heel veel mensen iets tegen Serge zegg ::ohno::.. nouJaa,, ik ben wel zo'n pubertutJe die voor SerGe valt ::love::.. maar hij kan toCh ook gewoon Goed zinGe??..
En over z'n acCent,, tJaa,, dat heb ik ook.. Maar daar leef je gewoon mee,, in LimburG wordt je daar niet op aanGeken,, maar als je daar dan mee op tv komt ofzO val je gewoon op,, maar kun je eCht heel weiniG aan doen..
nouJaa,, ik stem Gewoon op hem.. En ik vind 'm heel aardiG doen.. Ben 3x naar de liveshOw geweest en steeds als je 'm roept zwaait ie teruG ::love::.. Raffaëlla bijvoorbeeld reaGeert bijna nooit..
Tjaah,, en er zullen toCh meer mense zo denken als ik,, anders zat ie dr toch allanG nietmeer in?
KusJee_xXx MaartJee

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Serge
« Reactie #70 Gepost op: 9-02-2006, 16:44:03 »
Zou je normaal kunnen typen in plaats van die verschrikkelijk irritante BrEeZAh-taal

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Serge
« Reactie #71 Gepost op: 10-02-2006, 19:24:03 »
Serge for winnaar ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Serge
« Reactie #72 Gepost op: 10-02-2006, 20:17:59 »
Hier hebben wel heel veel mensen iets tegen Serge zegg ::ohno::.. nouJaa,, ik ben wel zo'n pubertutJe die voor SerGe valt ::love::.. maar hij kan toCh ook gewoon Goed zinGe??..
En over z'n acCent,, tJaa,, dat heb ik ook.. Maar daar leef je gewoon mee,, in LimburG wordt je daar niet op aanGeken,, maar als je daar dan mee op tv komt ofzO val je gewoon op,, maar kun je eCht heel weiniG aan doen..
nouJaa,, ik stem Gewoon op hem.. En ik vind 'm heel aardiG doen.. Ben 3x naar de liveshOw geweest en steeds als je 'm roept zwaait ie teruG ::love::.. Raffaëlla bijvoorbeeld reaGeert bijna nooit..
Tjaah,, en er zullen toCh meer mense zo denken als ik,, anders zat ie dr toch allanG nietmeer in?

vertaling?
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Serge
« Reactie #73 Gepost op: 10-02-2006, 20:25:46 »
vertaling?
Ah joh doe niet zo flauw. Zal ik het dan maar ff vertalen voor je?

Hier hebben wel heel veel mensen iets tegen Serge zeg ::ohno::.. nou ja ik ben wel zo'n pubertutje die voor Serge valt ::love::.. maar hij kan tovh ook gewoon goed zingen??..
En over z'n accent,, tsja,, dat heb ik ook.. Maar daar leef je gewoon mee,, in Limburg wordt je daar niet op aangekeken,, maar als je daar dan mee op tv komt ofzo val je gewoon op,, maar kun je echt heel weinig aan doen..
nou ja,, ik stem gewoon op hem.. En ik vind 'm heel aardig doen.. Ben 3x naar de liveshow geweest en steeds als je 'm roept zwaait ie terug ::love::.. Raffaëlla bijvoorbeeld reageert bijna nooit..
Tsja,, en er zullen toch meer mensen zo denken als ik,, anders zat ie d'r toch al lang niet meer in?
🜃

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Serge
« Reactie #74 Gepost op: 10-02-2006, 20:57:52 »
Ik vind het trouwens erg overdreven dat ze dan reclame maken voor de 7e liveshow met alleen maar Serge. Ze maken het hem echt makkelijk. Henk-Jan in de 6e liveshow Serge al helemaal prijzen dat ie de finale zelfs kan winnen. Nou ik weet nu wie er gaat winnen. Serge is de winnaar.. ::kots::
🜃

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Serge
« Reactie #75 Gepost op: 11-02-2006, 12:38:40 »
Ik vind het trouwens erg overdreven dat ze dan reclame maken voor de 7e liveshow met alleen maar Serge. Ze maken het hem echt makkelijk. Henk-Jan in de 6e liveshow Serge al helemaal prijzen dat ie de finale zelfs kan winnen. Nou ik weet nu wie er gaat winnen. Serge is de winnaar.. ::kots::
kuchfloortjekuch

Offline Limburgs;meadje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Serge
« Reactie #76 Gepost op: 11-02-2006, 12:46:30 »
Floortje wint Idols.. ::jaja::
Al hoop ik natuurlijk dat Serge wint! ::bravo::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Serge
« Reactie #77 Gepost op: 11-02-2006, 13:52:24 »
Als nu alle meisje zouden moeten kiezen tussen Harm en Serge dan kiezen ze voor Serge. Dat is nu heel logisch.  ::jaja::
Was er nu maar een leuker iemand dan Serge nu in Idols?
Dan zou die nog een kans maken..

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Serge
« Reactie #78 Gepost op: 11-02-2006, 14:15:36 »
Ze hadden ook een poll op Idols.nl over welke jongen de leukste kleding had. Nou volgens mij stemde niemand over de kleding want Serge stond ruim voor met 73% voor. Het lijkt me duidelijk dat die pubertutjes op Serge stemden. ::niet-ok::
🜃

Offline Limburgs;meadje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Serge
« Reactie #79 Gepost op: 11-02-2006, 14:19:25 »
Ja dit pubertutje stemt op Serge ::tandpastasmiley::
En dan?