Auteur Topic: Serge  (gelezen 133546 keer)

Offline MaartJ_ee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • SerGe;; Mijn Idol 2006!
Re: Serge
« Reactie #120 Gepost op: 12-02-2006, 16:46:16 »
Die MaartJ_ee zien we hier vast ook nooit meer terug! Hoeft er niks meer vertaald te worden door jou, Faabjuh!!
 ::ok:: ::ok::

HIER BEN IK!! ;D.. ik zal gewoon type hoor,, typ wel helemaal geen hoofdletters meer.. sorry.. god zeg >:(.. allemaal in een haat tegen mij?
Ik vind het een beetje onterecht.. ik had eerst ook nooit gedacht dat serge in de finale zou komen, maar hij ging toch weer elke keer een show verder. nouja,, ik vind het jammer dat hij eruit ligt ja. Ellen heeft al 3 of 4 keer op dr kruk gezeten, en is steeds net door. Serge heeft nog nooit op de kruk gezeten, en zingt een avond wat minder *al vond ik het nog wel meevallen(A)*, maar hij ligt er opeens uit.
Hij komt er wel hoor.. hij heeft zeker de looks ::love::
KusJee_xXx MaartJee

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Serge
« Reactie #121 Gepost op: 12-02-2006, 17:06:29 »
Jij bent net zo welkom als ieder ander hoor Maartje! :) Tis alleen dat breezertaal zo moeilijk leest en dat is toch wat je wilt denk ik. Dat anderen lezen wat jij te vertellen hebt. Tenminste, dat hoop ik altijd wel van mijn berichten.

Eerlijk gezegd vond ik Serge al een tijdje qua zang de zwakste van het hele stel. Maar een lekker koppie heeft ie zeker!! Misschien een boysband zoals Bakkertje al zei? Of als nieuwe ster in GTST ofzo. ::ok::
er was eens......

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Serge
« Reactie #122 Gepost op: 12-02-2006, 19:16:46 »
Misschien een boysband zoals Bakkertje al zei? Of als nieuwe ster in GTST ofzo. ::ok::

Boyband vind ik hem ook wel een type voor !
Maar niet in gtst joh, dat zou ik dus heel dom vinden, soaps moeten gaan voor mensen die leuk kunnen acteren, niet die bekend zijn of die er leuk uitzien.. (jim in baantjer sloeg ook nergens op, misschien dat hij in Grease beter is) Erik (idolsII) doet het wel goed in Onderweg Naar Morgen vind ik, die ene afl. per week die ik zie als ik terugkom van werk en mn zusje kijkt het :)  Vind ik hem wel oke ::jaja::
Da Vincie

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Serge
« Reactie #123 Gepost op: 12-02-2006, 21:15:32 »
HIER BEN IK!! ;D.. ik zal gewoon type hoor,, typ wel helemaal geen hoofdletters meer.. sorry.. god zeg >:(.. allemaal in een haat tegen mij?
Ik vind het een beetje onterecht.. ik had eerst ook nooit gedacht dat serge in de finale zou komen, maar hij ging toch weer elke keer een show verder. nouja,, ik vind het jammer dat hij eruit ligt ja. Ellen heeft al 3 of 4 keer op dr kruk gezeten, en is steeds net door. Serge heeft nog nooit op de kruk gezeten, en zingt een avond wat minder *al vond ik het nog wel meevallen(A)*, maar hij ligt er opeens uit.
Hij komt er wel hoor.. hij heeft zeker de looks ::love::
Ach ja.. Zonder hoofdletters mag ik jou wel ;)

Nee sorry, dit is hypo

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Serge
« Reactie #124 Gepost op: 13-02-2006, 11:12:17 »
 ::feest:: ::feest:: eindelijk  ::ok::
Menno is gek

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Serge
« Reactie #125 Gepost op: 13-02-2006, 20:22:19 »
Ben eindelijk terug op mijn stoel gekomen. Eindelijk is hij eruit. Wat een schok, wel goeie tv zo.

Hij zong deze show echt slecht. De liedjeskeuze was weer zo uitgekiend dat zijn zang niet op zou vallen, helaas was hij zo slecht dat het echt op moest vallen. Zijn tweede nummer sloeg nergens op, hij heeft de halve tijd in de camera gekeken. Viel me toen pas op dat ie verdacht veel lijkt op een breedbekkikkertje.

Zijn kleding was ook verschrikkelijk. Wie die had uitgezocht moet nodig bijgeschoold worden. Die "badmuts" die hij vanaf zijn tweede nummer droeg maakte het er niet beter op. Sterker nog, die maakte de boel lachwekkend.

Ben iig blij dat ie pleite is.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Serge
« Reactie #126 Gepost op: 14-02-2006, 16:50:44 »
Hahaha ik hoorde dat ze em op de radio helemaal zaten af te kraken :p (met henkjan smits er ook bij, want die heeft een soort hekel aan Serge)  Want hij kon niet in de studio zijn om half 9 en dat vonden ze onproffesioneel en ze zeiden:

'ja deze week staat die nog in de publiciteit, daarna veel minder, dit is echt niet goed voor je carriere..' en hij zou dan uiteindelijk bellen en toen zei die:

'ja als ik om half 9 bij jullie had willen zijn, had ik de trein moeten nemen van half 6'
-ja en ?
'dan rijden er nog geen treinen hier bij ons'
-nou das niet erg handig voor je carriere, wat nou als je je cd moet promoten ? dan kun je ineens wel komen?
-'dan woon ik niet meer in limburg he'

Haha ::rofl:: hij liet dus niet zomaar over zich heen komen, das dan wel weer goed..maar de moooiste opmerking was nog wel:

Als je zo Serge aan de telefoon krijgt.. vraag dan gelijk even waarom die er zaterdag moest bijlopen als Calimero !!
hahahahaha  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
leukleuk
Da Vincie

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Serge
« Reactie #127 Gepost op: 14-02-2006, 19:32:04 »
Vind het een beetje laag als je zo iemand af gaat kraken met z'n tweeen.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Serge
« Reactie #128 Gepost op: 14-02-2006, 19:42:00 »
ben het met je eens evenstar.. Dat afkraken is gewoon nergens voor nodig. Serge ligt er uit, zeker terecht en einde Idolsverhaal. Maar laat iemand in zijn of haar waarde.
er was eens......

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Serge
« Reactie #129 Gepost op: 14-02-2006, 20:23:33 »
ben het met je eens evenstar.. Dat afkraken is gewoon nergens voor nodig. Serge ligt er uit, zeker terecht en einde Idolsverhaal. Maar laat iemand in zijn of haar waarde.
Ja idd.

Echt kinderachtig als je diegene daarna nog maar eens flink uit gaat lachen en af zitten kraken. Dat deden ze bij de andere Idols-kandidaten ook niet.

Erg zielig zo'n trap nageven..
« Laatst bewerkt op: 14-02-2006, 20:25:28 door Evenstar »
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Serge
« Reactie #130 Gepost op: 14-02-2006, 20:59:16 »
Sorry hoor, maar dan moet hij niet zo arrogant doen

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Serge
« Reactie #131 Gepost op: 14-02-2006, 22:43:58 »
Juist, henkjan vond hem ook arrogant, en ze zeiden alleen maar dat het een beetje flauw en niet proffesioneel was om niet op te komen dagen en zeggen dat je een week rust wilt om tot jezelf te komen...

De andere kandidaten kwamen toch ook gewoon... ik vond persoonlijk die grap over Calimero wel errug leuk :p
Da Vincie

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Serge
« Reactie #132 Gepost op: 15-02-2006, 08:08:32 »
Naja ik vind het wel kinderachtig. Hij is eruit. Nou dat is toch al genoeg. :-\\
🜃

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Serge
« Reactie #133 Gepost op: 8-12-2013, 19:40:25 »
Ik heb laatst best gezellig met hem staan kletsen  ::rofl:: 

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
I won't worry my life away. I choose to be happy!