Auteur Topic: Angelique  (gelezen 39994 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Angelique
« Reactie #40 Gepost op: 25-02-2006, 23:23:25 »
🜃

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Angelique
« Reactie #41 Gepost op: 25-02-2006, 23:24:44 »
Ik denk eerder de bah dat ze eruit moest, kan toch niet iemand die al 5x op de bank gezeten heeft, steeds overleefd, er zit een luchtje aan.  ::rofl:: ::rofl::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Angelique
« Reactie #42 Gepost op: 25-02-2006, 23:25:32 »
Ik denk eerder de bah dat ze eruit moest, kan toch niet iemand die al 5x op de bank gezeten heeft, steeds overleefd, er zit een luchtje aan.  ::rofl:: ::rofl::
Zeker weten! >:(
🜃

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Angelique
« Reactie #43 Gepost op: 25-02-2006, 23:44:20 »
Niet geloven dit ::oink::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Angelique
« Reactie #44 Gepost op: 26-02-2006, 09:14:58 »
ben er nog ondersteboven van zeg...wat een ontknoping van deze liveshow ::oink::

Maar Angelique krijgt vast een zeker ergens een contract, want ze is een hele goede zangeres met een mooie performance ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Angelique
« Reactie #45 Gepost op: 26-02-2006, 14:06:44 »
Verrassend, ik had verwacht dat ze een stuk populairder was. Maar eerlijk is eerlijk, de minst goede is er gisteren wel uitgegaan. De andere drie waren gewoon net iets beter.
Maar het blijft verrassend.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Tessiejj..

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Angelique
« Reactie #46 Gepost op: 26-02-2006, 17:05:38 »
Verrassend, ik had verwacht dat ze een stuk populairder was. Maar eerlijk is eerlijk, de minst goede is er gisteren wel uitgegaan. De andere drie waren gewoon net iets beter.
Maar het blijft verrassend.

Zo is Idols nou eenmaal, je weet nooit wat er gaat gebeuren, ik had bijvoorbeeld 5 weken geleden al gedacht dat Ellen eruit ging, Je weet het maar nooit
......

Offline Robbin.

  • Forumlid
Re: Angelique
« Reactie #47 Gepost op: 26-02-2006, 19:19:15 »
Jammer dat ze weg moest, ik had liever raffellea zien vertrekken.
Laat je snor staan !!

Offline Tessiejj..

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Angelique
« Reactie #48 Gepost op: 26-02-2006, 19:21:02 »
Jammer dat ze weg moest, ik had liever raffellea zien vertrekken.

Ik ook, ik had ook eerder verwacht dat zei er uit zou gaan dan Angelique
......

Offline dinth056

  • Forumlid
Re: Angelique
« Reactie #49 Gepost op: 19-03-2006, 14:43:41 »
Ik denk dat het al vaker gezegt is maar ik vind dat angelique niet weg gestemd had moeten worden. Ze heeft een geweldige stem en is een echt talent en in mijn ogen de echte idol ::ok::. Ze heeft alleen de pech dat haar optreden toen samen viel met de carnaval en dan kan het ook niet anders dan dat alleen de suffe theemutsen thuis blijven , niet aan carnaval doen en op floortje gaan stemmen. Iemand die geen talent heeft en zeker geen uitstraling. Floortje is veel te glad, onecht ::niet-ok:: ::ohno:: en een duffe tut ::hypocriet::. Ik ben dan ook heel blij dat zij de finale niet heeft gewonnen. Dan nog liever rafaella.  Maar eigenlijk had Angelique moeten winnen. Ik gun het haar meer ::ok::.

Ramona

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Angelique
« Reactie #50 Gepost op: 19-03-2006, 18:40:29 »
Ik denk dat het al vaker gezegt is maar ik vind dat angelique niet weg gestemd had moeten worden. Ze heeft een geweldige stem en is een echt talent en in mijn ogen de echte idol ::ok::. Ze heeft alleen de pech dat haar optreden toen samen viel met de carnaval en dan kan het ook niet anders dan dat alleen de suffe theemutsen thuis blijven , niet aan carnaval doen en op floortje gaan stemmen. Iemand die geen talent heeft en zeker geen uitstraling. Floortje is veel te glad, onecht ::niet-ok:: ::ohno:: en een duffe tut ::hypocriet::. Ik ben dan ook heel blij dat zij de finale niet heeft gewonnen. Dan nog liever rafaella.  Maar eigenlijk had Angelique moeten winnen. Ik gun het haar meer ::ok::.

Ramona
Krijg jij ff schimmeltenen ofzo.. Iedereen die niet uit Brabant komt is dus een suffe theemuts? En Floortje geen talent? Dan luister jij echt niet goed.. Alsjeblieft zeg hee

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Angelique
« Reactie #51 Gepost op: 22-03-2006, 15:46:27 »
Krijg jij ff schimmeltenen ofzo.. Iedereen die niet uit Brabant komt is dus een suffe theemuts? En Floortje geen talent? Dan luister jij echt niet goed.. Alsjeblieft zeg hee
Ah joh maak je niet druk. ;)
🜃

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Angelique
« Reactie #52 Gepost op: 22-03-2006, 15:48:48 »
Ah joh maak je niet druk. ;)
Je hebt gelijk, daar bereik je niks mee. Maar ik vind het wel stom..

Offline Daffiedukker3

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Haaj:)
Re: Angelique
« Reactie #53 Gepost op: 8-04-2006, 17:18:51 »
Angelique is gwn te gek ik ga binnenkort naar een optreden van der!! ::tandpastasmiley::
Daphne

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: Angelique
« Reactie #54 Gepost op: 18-04-2006, 11:56:01 »
Het ziet er naar uit dat er bij de volgende Idols meer vergeven moet worden dan alleen een platencontract. Want volgens Michel Rozenbroek van The Entertainment Group, het managementbureau dat eerste keuze heeft uit de Idols-finalisten, levert Idols dit jaar acht platencontracten op. Naast Raffaëla kunnen ook Floortje, Ellen, Angelique, Serge en Christon zich rijk rekenen, laat Rozenbroek weten in de Gooi- en Eemlander. Het is onduidelijk welke twee andere Idols een contract krijgen.

In andere landen worden potentiële winnaars al lang niet meer alleen lekker gemaakt met de felbegeerde platendeal. Daar krijgt de winnaar ook een huis of een andere waardevolle prijs.

Mochten er inderdaad nog zeven platencontracten getekend worden naar aanleiding van Idols, dan geeft dat aan dat het programma dit jaar zijn missie succesvol kan noemen. Maar een beetje zuur voor Raffaëla is het wel. Haar prijs is stukken minder exclusief.

Zeker wanneer je je bedenkt dat de andere bofkonten veel langer aan hun album mogen werken, en dus meer tijd hebben om er een geheel eigen project van te maken. Raffaëla zal het grotendeels moeten doen met de liedjes die voor haar geselecteerd zijn; door de tijdsdruk (7 april moet de cd in winkels liggen) is er weinig tijd om uitgebreid te schaven aan de sound en de liedjes.

Overigens komt dit bericht niet als een verrassing; juryvoorzitter Henkjan Smits heeft al eerder laten doorschemeren ook graag te willen samenwerken met Floortje en Christon. Daarnaast heeft de voltallige jury telkens gezegd dat de laatste vier finalistes elk enorm getalenteerd waren.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Angelique
« Reactie #55 Gepost op: 18-04-2006, 12:04:36 »
Misschien even bron vermelden?

Ik heb het stuk m.i. namelijk een tijdje terug (net na de finale) ook al ergens online zien staan.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: Angelique
« Reactie #56 Gepost op: 23-04-2006, 13:17:09 »
Idol Angelique brengt eerder single uit dan Floortje 19 april 2006
Niet Floortje maar Angelique zal de tweede kandidaat zijn uit Idols die een single uitbrengt.

Binnenkort is het Brand New Day, een samenzang met Nurlaila Karim en Tashka Cijntje, te verkrijgen in de winkels. Het nummer is afkomstig uit de musical The Wiz van Joop van den Ende, die op 10 september in première gaat. Nurlaila vertolkt in die musical een hoofdrol. Of Angelique Koorndijk ook een rol krijgt in The Wiz, is nog onduidelijk. Momenteel staat ze niet vermeld tussen de cast, maar het zou een beetje raar zijn om Angelique dan wel op te voeren.

Brand New Day wordt geproduceerd door Tjeerd Oosterhuis, die vandaag officieel bekendmaakte te zullen trouwen met Edsilia Rombley. Hij steekt het nummer in een eigentijds jasje. Het origineel voerde in de jaren '70 enkele weken de hitlijsten aan en groeide uit tot een wereldhit. Bij welke platenmaatschappij de single verschijnt, is nog niet duidelijk. Evenmin is helder of dit betekent dat Angelique een platencontract heeft, of dat het om een eenmalige single gaat.

The Wiz vertelt het verhaal van Dorothy (Nurlaila Karim) die de weg kwijtraakt van huis en belandt in het wonderbaarlijke land van Oz. Ze gaat op zoek naar de machtige tovenaar van Oz die haar kan vertellen hoe ze de weg naar huis terug kan vinden. Tijdens haar zoektocht ontmoet ze een vogelverschrikker zonder verstand, een blikken man zonder hart en een laffe leeuw. Samen gaan ze verder. En zoeken ze naar huis, hart, verstand, moed en zichzelf.

Bron: NLPop & het stond ook in de krant

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Angelique
« Reactie #57 Gepost op: 11-09-2006, 18:46:36 »
Gisteren was Angelique in Delft!

Op de markt zong zij een paar nummers. de Christelijke organisatie LINK had het georganiseerd.

LINK is een organisatie die elke 2 weken een show organiseerd (normaal in een theater) met daarin een spreker, een band (met mijn zangleraar aals leadzanger 8)) en vaak een toneelstukje.Omdat het nu de eerste keer was in het nieuwe seizoen besloten ze een groot feest op de markt te doen.
Het leuke is dat ze gewone nummers zingen waarin een christelijke boodschap zit, die je dus ontdekt als je na gaat denken.

Ik ben er geweest, stond helemaal vooraan (met een publiek van misschien wel 3000 mensen) en ik vond het echt supergaaf!

Heb een handje van Angelique gehad (tijdens het zingen) en later ook nog een handtekening ::bravo::

De presentatie werd trouwens gedaan door Manuel Venderbos (Blinq, Jong) en daar heb ik ook een handtekening van (had ik al 3x, maar dat maakt niet uit ::tandpastasmiley::)

De nummers die ze zong waren:
Knocking on heavens door
I've got the music in me
Shackles

en nog een paar meer.



Het was echt geweldig, Angelique is meteen mijn favoriet ;) ::rofl::