Auteur Topic: Ellen  (gelezen 52376 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Ellen
« Gepost op: 30-12-2005, 18:30:02 »
In dit topic kun je alles kwijt over Ellen.  :)

Alles over Ellen vind je ook op haar eigen finalistenpagina. Ook te bereiken via het menu: Deelnemers - Liveshows - Ellen.


Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ellen
« Reactie #1 Gepost op: 30-12-2005, 19:11:32 »
Ik vind dat je gewoon je eigen make-up moet gebruiken want in de workshop zag je er niet uit. :-X
🜃

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellen
« Reactie #2 Gepost op: 7-01-2006, 14:16:43 »
Ik vind Ellen echt geweldig, wow wat kan zij goed zingen. Ze zal geen winnaar worden van idols, daar zijn toch veel sms voor nodig die ze helaas niet zal krijgen. Maar dat ligt niet aan haar, zij komt er wel  ::ok::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline youvehadyourfun

  • Forumlid
Re: Ellen
« Reactie #3 Gepost op: 7-01-2006, 14:21:21 »
Ik vond haar op oudjaarsavond eigenlijk helemaal niet goed....  ::ohno::  vraag me af hoe ze vanavond is, denk dat ze veel meer kan. Maar dan moet het er wel uitkomen natuurlijk...

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ellen
« Reactie #4 Gepost op: 7-01-2006, 14:26:15 »
Ja ze kan heel moeilijk lage noten, dan klinkt het echt niet mooi. Ze moet eens een lekker nummer nemen waarin ze ff hoge noten kan laten horen etc.
🜃

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Ellen
« Reactie #5 Gepost op: 7-01-2006, 15:09:36 »
Zoals ze vorige week zong vond ik dat ze naar huis moest, maar goed, misschien zingt ze vanaaf wel de sterren van de hemel. Even afwachten dus en anders: baaibaai, zwaaizwaai.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellen
« Reactie #6 Gepost op: 9-01-2006, 17:43:56 »
Ellen vond ik zaterdag wel goed.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ellen
« Reactie #7 Gepost op: 9-01-2006, 22:11:29 »
Neh, ik vind dat nummer stom. :P Nee ze zingt te laag. :(
🜃

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellen
« Reactie #8 Gepost op: 15-01-2006, 10:43:56 »
Ik vind Ellen zó ontzettend goed, maar wat heeft ze een enorm slecht liedjeskeuze. Vrij onbekende nummers waardoor mensen toch minder makkelijk op haar stemmen en dat is heel jammer. Als zij een nummer had gedaan als  "My guy" of "It's my party" was ze veel hoger geeindigd.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ellen
« Reactie #9 Gepost op: 15-01-2006, 13:07:41 »
Ze kan goed zingen, en ze heeft iets aparts in haar uiterlijk. Dat ze niet zo`n bekend nummer pakt kan een nadeel zijn, maar ook een voordeel. Je moet ook onderscheidend kunnen zijn.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellen
« Reactie #10 Gepost op: 15-01-2006, 13:21:29 »
Toch werkt het bij haar in het nadeel. Dat zie je ook omdat ze steeds onderaan eindigt. Net niet of de kruk, wel op de kruk...

Terwijl ze een hele goede zangeres is met een dijk van een stem. Dus daar ligt het niet aan.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ellen
« Reactie #11 Gepost op: 15-01-2006, 15:55:56 »
Wanneer heb je die van een dijk van een stem dan gehoord, ik heb het nog steeds niet gehoord en vindt haar een beetje saai worden.
🜃

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellen
« Reactie #12 Gepost op: 15-01-2006, 16:00:06 »
Elke keer als ze flink uithaalt. Ik vind haar echt een hele mooie stem hebben.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellen
« Reactie #13 Gepost op: 15-01-2006, 18:03:52 »
Ik vind Ellen ook wel een hele mooie stem hebben, maar om een idool te worden is ze denk ik al te oud ::schaam::

...de doelgroep van idols is toch de jongere kijker en die willen dus ook een broekie wil hebben als Idol...tenminste dat denk ik :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellen
« Reactie #14 Gepost op: 15-01-2006, 18:44:27 »
Ik vind Ellen ook wel een hele mooie stem hebben, maar om een idool te worden is ze denk ik al te oud ::schaam::

...de doelgroep van idols is toch de jongere kijker en die willen dus ook een broekie wil hebben als Idol...tenminste dat denk ik :)

Ben ik met je eens.. maar daarom vind ik haar wel een goeie zangeres. Of ze nou nog veel verder komt bij Idols of niet, ze komt er toch wel in de muziekwereld. Is het niet als professioneel zangeres, dan toch wel als zangdocente.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellen
« Reactie #15 Gepost op: 15-01-2006, 20:18:42 »
Ben ik met je eens.. maar daarom vind ik haar wel een goeie zangeres. Of ze nou nog veel verder komt bij Idols of niet, ze komt er toch wel in de muziekwereld. Is het niet als professioneel zangeres, dan toch wel als zangdocente.

en daar ben ik het weer helemaal mee eens ::jaja:: ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Ellen
« Reactie #16 Gepost op: 16-01-2006, 16:27:37 »
Ik vind Ellen stom

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ellen
« Reactie #17 Gepost op: 16-01-2006, 19:56:16 »
Jah ik vind haar ook niet echt goed. Ze mag ná Serge vertrekken. ::zwaai::
🜃

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellen
« Reactie #18 Gepost op: 17-01-2006, 14:03:54 »
Ik vind haar echt geweldig zingen....maar ze zal idols niet winnen...Dit is een mooi opstapje voor haar, en ik weet zeker dat ze het op een andere manier wel zal gaan maken in de muziekwereld!
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Lasse

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ellen
« Reactie #19 Gepost op: 26-01-2006, 11:27:19 »
Ellen is mijn absolute favoriet. Ze zingt erg goed en ze durft het aan om onbekende nummers te zingen! Ik was erg onder de indruk van haar optreden in de workshop. Hoe zij 'Overjoyed' van Stevie Wonder zong, wow!

Toch denk ik dat ze Idols niet zal winnen, laten we gewoon hopen dat ze er nog een tijdje in blijft!