Auteur Topic: Renske  (gelezen 14561 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Renske
« Gepost op: 30-12-2005, 18:38:55 »
In dit topic kun je alles kwijt over Renske.  :)

Alles over Renske vind je ook op haar eigen finalistenpagina. Ook te bereiken via het menu: Deelnemers - Liveshows - Renske.


Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renske
« Reactie #1 Gepost op: 30-12-2005, 19:16:18 »
Je hebt dan wel een goede uitstraling maar je moet toch echt op zangles. ::niet-ok::
🜃

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Renske
« Reactie #2 Gepost op: 1-01-2006, 02:14:49 »
Ik had al zo`n vermoeden dat Renske als eerste zou afvallen, en dat klopte.  ::jaja::

Offline youvehadyourfun

  • Forumlid
Re: Renske
« Reactie #3 Gepost op: 7-01-2006, 14:14:14 »
En toch vind ik het jammer. Ik kom uit dezelfde stad als zij en heb haar vroeger vaak horen zingen, ze begeleidde zichzelf dan op harp en piano, best alternatieve pop/rock, beetje a la tori amos. En dan was ze echt supergoed! Denk dat ze ook in dat genre moet blijven, daar past haar stem beter.Zaterdag was ze helemaal niet op haar best, maar vind wel dat er heren waren die het slechter deden. Helaas voor haar is de wil van het publiek wet, dus is het ook terecht dat ze eruit ligt. MAar ik vind het vet jammer. Ga nu mijn tweede favoriet supporten: Christon! Go Christon! :-)

Offline chantal23

  • Forumlid
Re: Renske
« Reactie #4 Gepost op: 21-01-2006, 13:56:15 »
Ben het met je eens, ze deed het die avond niet zo gewelidg, maar ze was zeker niet de slechtste.
Ik vondt Bv I-jay en serge slechter.

Offline ceeLi

  • Forumlid
Re: Renske
« Reactie #5 Gepost op: 5-02-2006, 11:45:22 »
Renske heeft een leuk koppie ::trots::
maar dat is het ook  ::)


Offline clauds

  • Forumlid
Re: Renske
« Reactie #6 Gepost op: 8-02-2006, 13:58:31 »
Ik vind eerlijkgezegd dat renske makkelijke nummers koos. renkse is wel goed om bijv indruk te maken in een kleine stad of een dorpje maar ze kan het nooit zo ver schoppen om nederlandse publiek voor haar te winnen. ze is niet echt mooi en die uitstraling waar ze het overhadden is gewoon puur het feit dat ze zo enthousiast doet. als je er even doorheen prikt is ze een onzeker type die leuk probeert over te komen. ik vind haar helemaal niks hebben. als je haar naast iemand als floortje zet dan zie je hoe nep ze eigenlijk doet om leuk en schattig over te komen.
ja sorry maar ik ergerde me aan haar nepheid.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renske
« Reactie #7 Gepost op: 8-02-2006, 14:04:06 »
Uhm, ze is er toch allang eruit? Waar maak je je dan druk om? :-\\
🜃

Offline clauds

  • Forumlid
Re: Renske
« Reactie #8 Gepost op: 8-02-2006, 14:19:00 »
oh ik maak me nergens druk om hoor. is een mening en jah ik hoor bij nederlands publiek toch? en ik volg idols en vond haar het meest irritant.

Offline youvehadyourfun

  • Forumlid
Re: Renske
« Reactie #9 Gepost op: 21-02-2006, 20:45:04 »
wat een onzin zeg! ik vind het altijd zo misplaatst als mensen denken te weten hoe iemand in elkaar steekt vanaf de bank kijkend naar de tv!kijk, dat jij haar niks vond moet je zelf weten, maar hoe weet jij hoe die meid is? en wat de jury met uitstraling bedoelt? bah wat irritant... oh en trouwens ik vond haar wél mooi en goed. dus. en ik ben ook NLs publiek, maar ik pretendeer dan ook ZEKER niet om voor heel Nederland te praten. Moet jij ook niet doen.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renske
« Reactie #10 Gepost op: 21-02-2006, 20:54:14 »
wat een onzin zeg! ik vind het altijd zo misplaatst als mensen denken te weten hoe iemand in elkaar steekt vanaf de bank kijkend naar de tv!kijk, dat jij haar niks vond moet je zelf weten, maar hoe weet jij hoe die meid is? en wat de jury met uitstraling bedoelt? bah wat irritant... oh en trouwens ik vond haar wél mooi en goed. dus. en ik ben ook NLs publiek, maar ik pretendeer dan ook ZEKER niet om voor heel Nederland te praten. Moet jij ook niet doen.

Wat de een leuk vindt, vindt de ander niet zo leuk, absoluut niet of gewoon ronduit walgelijk. Gelukkig verschillen smaken, anders zou een wedstrijd als Idols niet eens gehouden hoeven worden. Iedereen zou toch voor dezelfde idol gaan.

Als kijker beoordeel je de kandidaten op wat je ziet en hoe ze op je over komen. Ik vond Renske ook niet leuk op tv en ik vond haar af en toe zelfs wat arrogant en hooghartig overkomen. Maar misschien dat ze in het echt wel heel anders is, maar dat weet je als kijker niet.

Laten we elkaar daarom respecteren en iemand niet aanvallen op iemand's favoriet of niet-favoriet.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Renske
« Reactie #11 Gepost op: 25-02-2006, 15:36:08 »
Wat de een leuk vindt, vindt de ander niet zo leuk, absoluut niet of gewoon ronduit walgelijk. Gelukkig verschillen smaken, anders zou een wedstrijd als Idols niet eens gehouden hoeven worden. Iedereen zou toch voor dezelfde idol gaan.

Als kijker beoordeel je de kandidaten op wat je ziet en hoe ze op je over komen. Ik vond Renske ook niet leuk op tv en ik vond haar af en toe zelfs wat arrogant en hooghartig overkomen. Maar misschien dat ze in het echt wel heel anders is, maar dat weet je als kijker niet.

Laten we elkaar daarom respecteren en iemand niet aanvallen op iemand's favoriet of niet-favoriet.

Mooi geschreven Cynneke!!! Ik ben het hier helemaal mee eens!!! ::ok:: ::ok:: ::ok::



Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Renske
« Reactie #12 Gepost op: 25-02-2006, 16:11:10 »
Ik wou net zeggen, ik vond haar nogal arrogant overkomen.. Zo nep.  :-\\
First you go backwards, but then forwards again

Offline Rennie

  • Forumlid
Re: Renske
« Reactie #13 Gepost op: 27-02-2006, 18:13:33 »
Haha het enige wat k leuk vond is dat we dezelfde naam hebben en ook dezelfde bijnaam.. meer niet  ::tandpastasmiley::

Offline youvehadyourfun

  • Forumlid
Re: Renske
« Reactie #14 Gepost op: 11-03-2006, 00:55:38 »
ik vond dr leuk en goed vanavond bij de sterrenparty! ::jaja::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renske
« Reactie #15 Gepost op: 11-03-2006, 08:43:00 »
ik vond dr leuk en goed vanavond bij de sterrenparty! ::jaja::

Leuk niet echt, maar goed was ze wel. Toen ze haar mond open trok, had ik echt zoiets van "Wow!"
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.