Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 201697 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #220 Gepost op: 27-12-2002, 22:37:48 »
Ik hoop echt dat 't Dewi, David en Bas worden, want die Joel is echt 'n engerd.

Maar ik vrees eigenlijk 't ergste, want Joel kreeg zeer positieve reacties van de jury en die jonge grietjes die gaan bellen zijn zeer beinvloedbaar.  :-[

Dat zou dan waarschijnlijk ten koste gaan van Bas. (en 't is zo'n lieverd.)  :'(

Als Joel toch door mag, ga ik 'n anti-Joel-fanclub op richten.  ;)  ;D







« Laatst bewerkt op: 27-12-2002, 22:39:01 door Han13 »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #221 Gepost op: 27-12-2002, 22:52:30 »
Waarom heeft iedereen een hekel aan Joël, ik vind hem goed. Zijn vader is idd irri, maar dat doet niks aan Joël. Ik vond hem en David erg goed, die mogen zeker door, samen met Dewi, die was absoluut de beste (zoals verwacht).

De wildcard moet gezien vanavond toch naar Zosja.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #222 Gepost op: 27-12-2002, 23:02:24 »
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind Joel echt 'n creep. Ik kan 't niet zo goed uitleggen waarom, maar ik vind 't echt zo'n typ die met gladde praatjes jonge meisjes probeert te versieren. Verder krijg ik gewoon 'n akelig gevoel als ik 'm zie. Ik vind 't 'n beetje 'n mislukt boybandtypje. Bovendien vind ik ook nog 'ns z'n stem niet mooi (ik hou gewoon niet zo van dat knijpen om 't er uitgeperst te krijgen, ik hou er meer van als 't er allemaal wat gemakkelijker uitkomt).

Maar dit alles is m'n persoonlijk mening en er zullen vanzelfsprekend mensen zijn die 't daar niet mee eens zijn. En die moeten dan maar gewoon niet lid worden van m'n anti-Joel-fanclub!  ;)

Ik vond 't trouwens wel erg hard dat er bij Yvette gezegd werd dat ze 'n huisvrouwenuiterlijk heeft. Dat is toch echt niet leuk om te horen als je 23 bent!

En dan die Suze. What where they thinking toen ze haar door lieten gaan in de vorige ronde? Ze zong dus echt vreselijk slecht!  :-\







« Laatst bewerkt op: 27-12-2002, 23:04:19 door Han13 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #223 Gepost op: 27-12-2002, 23:20:53 »
Ik ga snel weer voor de tv zitten, want 't begint geloof ik al. Gelukkig laten ze ons niet zo lang wachten als andere weken.....  

Ik ben erg benieuwd wat de uitslag is. Ik denk dat 't deze keer misschien nog wel verassend kan zijn.  :)








Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #224 Gepost op: 27-12-2002, 23:38:41 »
...verassend kan zijn.  :)

nounou Han jij wil wel een hele radicale uitslag!
Maar goed we hadden gelijk, gelukkig maar!  ;D







When God created man, she was only joking!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het Idols topic
« Reactie #225 Gepost op: 28-12-2002, 11:33:08 »
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind Joel echt 'n creep. Ik kan 't niet zo goed uitleggen waarom, maar ik vind 't echt zo'n typ die met gladde praatjes jonge meisjes probeert te versieren. Verder krijg ik gewoon 'n akelig gevoel als ik 'm zie. Ik vind 't 'n beetje 'n mislukt boybandtypje. Bovendien vind ik ook nog 'ns z'n stem niet mooi (ik hou gewoon niet zo van dat knijpen om 't er uitgeperst te krijgen, ik hou er meer van als 't er allemaal wat gemakkelijker uitkomt).
goooo Han!!
ben blij dat ie niet door is, ghehehe
Dewi vond ik nu ook weer errug goed, David mja ook wel aardig. En Bas natuurlijk! *leuk om eens beje drents accent bij idols te horen :D...*







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Het Idols topic
« Reactie #226 Gepost op: 28-12-2002, 12:14:07 »
Ben ik nu de enige die vind dat bas wel érg slecht heeft gezongen vergeleken bij de rest die door is  ???







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het Idols topic
« Reactie #227 Gepost op: 28-12-2002, 12:19:51 »
niet echt denk ik, ik vond hem ook niet super zingen maar ik vind em gwn un leuke jongen :),en ik vind hem wél beter zingen dan Jim







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Het Idols topic
« Reactie #228 Gepost op: 28-12-2002, 12:23:08 »
Mee eens, en mee eens, maar Jim heeft zeg maar de star quality 100% in huis... Joel vind ik eigenlijk ook, heeft écht wat gedaan met de kritiek die hij kreeg.. Heb ook het id dat vooral die irri vader van hem in zijn nadeel heeft gewerkt. Bovendien denk ik dat Joel er veel meer voor doet, die is echt heel zijn leven al met zingen bezig, zou mij nix verbazen als strax niet zosja, maar hij die wildcard krijgt...







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het Idols topic
« Reactie #229 Gepost op: 28-12-2002, 12:28:46 »
hm, tja, Jim heeft idd de 'star quality'. Joel vind ik nou niet egt, oke hij heeft idd veel gedaan met de kritiek die hij kreeg, maar het zingen van hem komt er nog steeds vind ik, zo 'gekweld' uit. En sommige mensen vinden dat, zoals ie het doet mooi, maar ik iig niet. En zosja is tog ook veel met muziek bezig, zingt in un band enzo. Drm ging ze mss ook niet door, dat de mensen dachten ze zingt al in un band, en ze red het zonder idols ook wel... (mss is dat ook zo, maar dat weet ik niet)
Maar joel is natuurlijk ook veel meer in beeld geweest als zosja, nouja het wordt moeilijk denk ik voor de jury, Joel of Zosja... Maar tog vind ik zosja egt hartstikke goed zingen... ;)







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Het Idols topic
« Reactie #230 Gepost op: 28-12-2002, 12:35:54 »
Ja is ook wel zow hoor, en hoop ook echt dat Zosja doorgaat, zet n.a.v. gisteravond mijn vraagtekens alleen bij de kwaliteiten van Bas. Rock DJ klonk geweldig hoor, maar gister vond ik het echt enorm slecht. En over dat gekweld zingen : jury was het eens dat dat weg was en stemde geloof ik ook allemaal op hem om door te gaan, vandaar dat ik denk dat die Wildcard ook best weleens naar hem zou kunnen gaan, snapje  ;)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het Idols topic
« Reactie #231 Gepost op: 28-12-2002, 12:40:04 »
jewel hor, ik snap et ongeveer ;)
zijn liedje gister was denk ik niet egt goed gekozen... Rock DJ klonk idd erg goed! maar un egte idool zal hij nooit worden denk ik :-[ ook de uitstraling is nou niet wat je zegt: geweldig. Maar iig, hij ís leuk :)
Enne, idd alle juryleden stemde op Joel, maar ook alle juryleden stemde op Zosja.. ;) Dusj nouja, ik ben benieuwd 8)







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Het Idols topic
« Reactie #232 Gepost op: 28-12-2002, 12:54:40 »
We zullen het zien, duurt nog wel érg lang overigens voor we het zullen zien  >:(







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Het Idols topic
« Reactie #233 Gepost op: 28-12-2002, 14:15:49 »
Tjee, wat een boel reakties op de uitzending van gisteren. Heb ik dus gemist, vond het allemaal niet meer zo boeiend en heb genoten van Marc-Marie!







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #234 Gepost op: 28-12-2002, 16:47:23 »
Tjee, wat een boel reakties op de uitzending van gisteren. Heb ik dus gemist, vond het allemaal niet meer zo boeiend en heb genoten van Marc-Marie!

Heb ik opgenomen, dus daar kan ik vanavond of morgen nog van genieten.  :)

Wat betrefd Bas: hij zong gisteren niet zo geweldig nee. Maar hij heeft in de andere afleveringen denk ik bewezen dat hij wel heel mooi kan zingen en hij was nu gewoon heel erg zenuwachtig. En dat verlegen/zenuwachtig gedrag trekt jonge meisjes aan denk ik. Kijk maar naar Gareth Gates in Engeland!  ;)  

En zoals jullie wel verwacht hadden ben ik blij dat Joel niet door is. Ik hou gewoon echt niet van dat gekweld zingen en vind bovendien 't ook geen popster. Maar dat had ik geloof ik al duidelijk gemaakt....

Ik ben voorlopig helemaal happy met de 9 die door zijn. Wie dan nummer 10 wordt, maakt me eigenlijk niet meer zoveel uit....  :-\








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #235 Gepost op: 28-12-2002, 20:27:29 »
Tjee, wat een boel reakties op de uitzending van gisteren. Heb ik dus gemist, vond het allemaal niet meer zo boeiend en heb genoten van Marc-Marie!

Heb een paar stukjes tijdens de reclame gezien, met dat gedicht van Annie MG Schmidt was erg goed  ;D

ff terug op Idols, ik snap wel waarom Bas gekozen is, vanwege de looks, maar zo sterk vond ik hem niet. Maar ach, de winnaar komt sowieso uit het trio Jamai, Jim, Dewi, dus wie daarachter komen maakt toch niet zoveel meer uit. En toch denk ik dat de wildcard naar Joël gaat nu, Zosja heeft een hele goede stem, maar Idols zoekt een popidool voor popnummers, en Zosja's stem past meer bij rocknummers.








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #236 Gepost op: 28-12-2002, 22:14:40 »
de winnaar komt sowieso uit het trio Jamai, Jim, Dewi
Hind moet winnen :(








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #237 Gepost op: 28-12-2002, 22:20:03 »
bij ons start het op 3 januari dus vanaf vrijdag (damn das opeens zo dicht én dan is het al januari, zo odd) kan ik ook meelachen  ;D (shit vrijdag, zoals in: bijna weer school)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #238 Gepost op: 28-12-2002, 22:39:53 »
Ik heb net effe naar de Duitse Idols gekeken: Superstars.  :)

Ze zijn ietsjes verder als wij hier in Nederland en zijn nog met 9 over. En ik moet echt zeggen dat de zangkwaliteiten van deze 9 niet bepaald goed ontwikkeld zijn. En dan druk ik me dus nog zacht uit.  ::)

Meer dan de helft kon echt niet zingen en de rest was ook niet van 't niveau wat je kan verwachten in dit verdere stadium van 't programma. Er was maar 1 jongen die goed zong en die zal 't denk ik dan ook wel winnen. Alhoewel, de jury was nogal kapot van 'n jongen waarvan ik niet met zekerheid kon zeggen of 't wel echt 'n jongen was. (zowel qua uiterlijk als qua zangstem....)

Maar goed, laten we ons maar richten op de Nederlandse Idols. En op de Belgische natuurlijk! Hou je ons 'n beetje op de hoogte van de ontwikkelingen bij jullie A&K?  :)








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #239 Gepost op: 29-12-2002, 11:45:52 »
En op de Belgische natuurlijk! Hou je ons 'n beetje op de hoogte van de ontwikkelingen bij jullie A&K?  :)

wel, ze hebben gisteren reclame getoond en wat je zag was jury die iedereen zo wat afbrak: ' je bent geen idool en je zal het nooit zijn' en dan nog een jongen die veel show verkocht maar mens wat was dat vals !! hij zong iets heel lang, en zwaaide zo met zijn armen, maar wat kan een kat dat beter zeg ! daaaaamn...







banaan begint met een b, soms met een s