Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 200544 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Het Idols topic (seizoen 2002/2003)
« Gepost op: 8-11-2002, 22:54:04 »
Wie volgt er Idols op RTL 4. Ik vind het echt een goed programma, vooral goed voor je lachspieren  ;D







« Laatst bewerkt op: 5-12-2003, 13:35:18 door Han13 »

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #1 Gepost op: 8-11-2002, 22:58:45 »
Hahaha echt wel, ik viel er vorige week tijdens het zappen toevallig in, heb vervolgens een half uur gelachen en zojuist weer een uur plezier gehad.
Mijn god, sommige zijn echt heel erg, die knul met zijn I did it my way vorige week, in zijn mooie Hawaii blousje en bijpassende broek. En dan die eerste van vandaag, weet niet eens meer wat ie zong, kon het met de beste wil ter wereld niet herkennen.  Die met petje en walkman was ook erg grappig, ik kijk echt volgende week weer, programma is echt kickuh :D







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #2 Gepost op: 9-11-2002, 11:11:14 »
ik heb het ook gezien gister! (kan ik eindelijk eens meepraten in een tv-programma-topic ;D) Ik was het ook gaan kijken omdat er hier over gepraat werd, en omdat iedereen met wie ik op msn aan het praten was, het ook ging kijken, dus dr was niemand meer. En ik wist dat ik iemand kende die meedeed. (die is gister niet in beeld geweest, vraag me af of ze dat komt...) Ik vond het wel leuk, twas idd wel grappig, maar ja, mn ouders keken ook mee en dan is het al snel een stuk minder leuk, want zij zijn zo ontzettend anticommercieel zeg maar, ben ik ook wel een klein beetje maar niet zo erg, dus ze zaten alleen maar van: 'dat is toch zielig voor die mensen! dat moeten ze niet uitzenden!' ...zucht, ze doen toch vrijwillig mee... je moet dr ook niet zoveel bij nadenken... Maar ja zij gingen het helemaal analyseren en zo: 'je moet dus gewoon lef hebben, dat is het! de stem is helemaal niet zo belangrijk' etc.
Maar bij de korte stukjes op het eind van de aflevering van volgende week, zag ik opeens iemand anders voorbij komen die ik ken! Khad dr nog niet eens aan gedacht dat zij mee zou doen, maar zij kan wel echt goed zingen, dus ik ben er niet verbaasd over. Kdenk eigenlijk dat ze wel doorkomt maar goed ik ga dus iig weer kijken volgende week! (Zij was dat meisje die "don't you know... who I am" zong. Heb ik mee op de basisschool gezeten en later nog op cabaret ;D)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #3 Gepost op: 9-11-2002, 12:10:27 »
so k lag gister dus ook weer helemaal dubbel ;D idd, die gast met die walkman was echt zoooo grappig. en dan ook nog vragen of ze t goed vonden ;D maar k vind het wel flauw hoor dat als je wel mooi kan zingen maar gewoon niet echt knap bent ze je gewoon niet door laten. met professionele make-up kan echt bijna iedereen dr goed uitzien, dus dat vind k best wel belachelijk. net als bij die michael jackson-wannabe. okee t was dan wel slecht, maar dan voegen ze dr nog eens aan toe "en ik denk niet dat er veel meisjes een poster met jouw hoofd boven hun bed willen" ofzo. echt dom. maar ja k ga nu een beetje te veel analyseren denk ik. njah t is gewoon een supergrappig programma :D







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
VERPLAATST: test
« Reactie #4 Gepost op: 9-11-2002, 13:18:57 »
'' moet jij nog koffie ? '' heerrrrlijk







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
VERPLAATST: test
« Reactie #5 Gepost op: 9-11-2002, 13:25:21 »
k heb Idols gister voor t eerst gesien... ::) tis een 'n leuk , en zeker 'n grppg programma!  ;D Vooral die jongen met die walkman, dat was echt erg!!!! alleen mn ouders vonden het iig nie so leuk, zo'n zielig hard programma enz... ::)
Die ene jongen ook die t 'voordeel van twijfel' kreeg, met die vader... pff je zal maar zo'n vader hebben zeg, heel gelul.... :o
Maar iig, ga k t volgende keren ook wel kijken  8)







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #6 Gepost op: 9-11-2002, 14:25:41 »
alleen mn ouders vonden het iig nie so leuk, zo'n zielig hard programma enz... ::)
nee, tis echt geen programma voor ouders nee...








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #7 Gepost op: 9-11-2002, 14:29:01 »
'' moet jij nog koffie ? '' heerrrrlijk

Die was idd geweldig








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
LET OP: VERHUISD
« Reactie #8 Gepost op: 9-11-2002, 14:30:22 »
Ach, die mensen doen er zelf aan mee hoor, je weet waar je begint toch? Moet zeggen dat het wel heerlijk leedvermaak, '' Ik kom uit braobant kunde gij da zien'' ... heerlijk toch dat zo'n gek meedoet aan dat programma, maakt het er een stukkie leuker op







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
VERPLAATST: test
« Reactie #9 Gepost op: 9-11-2002, 15:08:20 »
nee, tis echt geen programma voor ouders nee...

haha, nee idd niet echt....  ;)
Maar wrm sommige mensen meedoen aan zo iets , met zo'n erge stem....  ???







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #10 Gepost op: 9-11-2002, 20:48:31 »
Mijn ouders vinden 't ook 'n geweldig programma!  :)

En ik dus ook, maar dat hadden jullie misschien al gemerkt naar aanleiding van m'n posts in 'de Molshoop'. Ik was eerst alleen gaan kijken, omdat 'n meisje dat ik ken door de voorronde is gekomen en nu bij de laatste 60 zit. Jammergenoeg hebben ze nog niks van haar uitgezonden.

Maar 't blijkt gewoon dat 't echt 'n hilarisch programma is! Ik vind 't ook wel zielig voor sommigen, omdat ze zelf echt 't idee hebben dat ze mooi kunnen zingen en vervolgens zo hard met de neus op de feiten worden gedrukt. Maar ik kan 't niet helpen, ik rol soms gewoon van de bank af van 't lachen!  ;D

Die jongen die 'my way' zong, is nu trouwens echt kei populair. Hij was deze week bij 'RTL Boulevard' en hij had al duizende mailtjes gekregen van mensen die 'm op tv gezien hadden. Z'n versie van 'my way' is constant op 3FM en op de site van Idols staat 'n poll, waarin je kunt stemmen of hij terug moet komen in Idols.  :)







« Laatst bewerkt op: 9-11-2002, 21:59:07 door Han13 »

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #11 Gepost op: 9-11-2002, 21:06:14 »
ik denk dat er nu éénmaal heel veel mensen zijn die hopen/denken dat ze mooi kunnen zingen maar dat er niemand eerlijk durft te zijn tgn hen.
alléja, moest iemand v mijn vrienden zeggen dat hij/zij meedoet en ik weet dat hij/zij totaaal niet kan zingen, dan zou ik ook niet echt het lef hebben om dat te zeggen.

zo bv ook bij ons hier in Belgie, op tv worden de preselecties van Miss Belgie 2003 uitgezonden en dan zitten daar meisjes tussen die geen schoonheid zijn (ik bedoel dit niet slecht é, maar lees eerst door, dan snap je wat ik bedoel) en als ze er dan niet doorraken en men vraagt: 'waarom denkt u dat u er niet doorbent?' en ze antwoorden: 'goh, ik denk dat mijn frans niet goed genoeg is' dan heb ik toch wel zoiets van: euhm ...  :-/
Ik bedoel het dus niet slecht door te zeggen dat ze minder mooi zijn, zeker niet, maar ik denk dat je van jezelf toch redelijk kan inschatten of je tot een Miss Belgie-wereld kan behoren of niet en stel dat je daartoe niet behoort,wel dan kan je perfect meedoen voor het plezier, zo zat er een meisje tussen die eerlijk zei: 'Het zou me verbazen moest ik er wel doorgeraakt zijn, ik ben gewoon niet mooi genoeg maar ik wou het wel eens meemaken'. Dit vind ik eerlijk en goed, je weet wat je waard bent, dan ligt je talent op een ander vlak, ieder zijn talent vind ik, maar als je nu éénmaal niet moeders mooiste bent, dan moet je het niet op je frans gaan steken ofzo...







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #12 Gepost op: 9-11-2002, 21:54:45 »
Hahaha wat zeg je dat toch leuk A&K!!

zo hard met de nieuws op de feiten worden gedrukt.
??? nieuwe uitdrukking? ;D

Citaat
Maar ik kan 't niet helpen, ik rol soms gewoon van de bank af van 't lachen!  ;D
tja, dat wilde ik ook wel, maar durfde ik niet omdat ik me dan schuldig zou gaan voelen omdat mn ouders het zo'n vreselijk leedvermaak en zo'n vreselijk programma vonden en zo... :-[ Ws dat het leuker is als ik het alleen kijk, maar zij willen volgende week vast ook weer meekijken, omdat zij dat meisje ook kennen die dan in beeld komt. (ik hoop echt dat ze door is!! maar vast wel, ze kan echt goed zingen)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #13 Gepost op: 9-11-2002, 22:00:06 »
Hahaha wat zeg je dat toch leuk A&K!!??? nieuwe uitdrukking?

Stom stom stom van me!  ;D








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
VERPLAATST: test
« Reactie #14 Gepost op: 14-11-2002, 09:48:36 »
moet soms heel erg lachen, maar heb vaak ook last van plaatsvervangende schaamte.
en om heel eerlijk te zeggen, vind ik het vaak zielig voor de deelnemers als ze zo worden afgekraakt, het zijn bijna allemaal nog kinderen.
conclusie: leuk om naar te kijken (leedvermaak), maar wel goedkoop!








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
VERPLAATST: test
« Reactie #15 Gepost op: 14-11-2002, 09:52:01 »
moet soms heel erg lachen, maar heb vaak ook last van plaatsvervangende schaamte.
en om heel eerlijk te zeggen, vind ik het vaak zielig voor de deelnemers als ze zo worden afgekraakt, het zijn bijna allemaal nog kinderen.
conclusie: leuk om naar te kijken (leedvermaak), maar wel goedkoop!
Ok, maar als je niet afgekraakt wilt worden dan moet je ook niet meedoen. En heel veel kunnen gewoon echt niet zingen. Ik kan ook niet zingen, maar ik denk er niet eens over om mee te doen.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
LET OP: VERHUISD
« Reactie #16 Gepost op: 14-11-2002, 13:42:20 »
ik kan me niet voorstellen dat ze van te voren wisten dat ze zo afgekraakt zouden worden en voor schut zouden worden gezet ten aanzien van 4 miljoen mensen. sommige kwamen echt huilend naar buiten.
wel een harde leerschool voor kinderen van 15 of 16 jaar!








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
VERPLAATST: test
« Reactie #17 Gepost op: 14-11-2002, 13:43:06 »
Mja, maar denk aan de positieve dingen he : er zitten ook enorm goede talenten bij, ik persoonlijk ben al helemaal fan geworden van die jongen die Waterfalls van TLC zong, klonk enorm goed, en had ik nie verwacht toen ik hem van tevoren in dat kleine interview zag ....







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #18 Gepost op: 14-11-2002, 17:29:35 »
Mja, maar denk aan de positieve dingen he : er zitten ook enorm goede talenten bij, ik persoonlijk ben al helemaal fan geworden van die jongen die Waterfalls van TLC zong, klonk enorm goed, en had ik nie verwacht toen ik hem van tevoren in dat kleine interview zag ....

Han kan zich deze jongen niet meer zo goed herinneren.......

Maar om effe verder te gaan met de discussie. Ik denk dat iedereen zich zelf wel kan bedenken dat ze naar iemand zoeken die echt kan zingen. Ik begrijp gewoon niet dat sommige de illusie hebben dat ze echt kei mooi zingen, terwijl 't knap waardeloos is. Ook al denk je zelf dat je goed zingt, je vraagt je omgeving dan toch of 't goed genoeg is om mee te doen aan zo'n programma? En ik kan me niet voorstellen dat die 't ook allemaal mooi vonden of allemaal niet de waarheid durven te zeggen.








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #19 Gepost op: 15-11-2002, 19:12:12 »
de vraag is ook wel: durf je het aan als ouder bv om je kind te ontgoochelen door te zeggen dat het niet kan zingen?







banaan begint met een b, soms met een s