Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 199024 keer)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Het Idols topic
« Reactie #920 Gepost op: 1-12-2003, 18:13:28 »
Staat die niet ook op zijn album??? Ik meen me te kunnen herrineren dat ik die ooit al ergens ben tegen gekomen...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Idols topic
« Reactie #921 Gepost op: 3-12-2003, 19:52:24 »
Dewi's broer ook een Idol?

Julian Pechler uit Scherpenzeel is de zeventien-jarige broer van Dewi, die vorig jaar bij Idols als vierde eindigde. Hij heeft dit jaar ook meegedaan aan de audities voor Idol 2003 in Zwolle. Hij vindt van zichzelf dat hij moet winnen, want "Ik ben iets nieuws". Veel van zijn concurrenten zeggen dat het vooral ook van hun 'uitstraling' moeten hebben. Dat belooft weinig goed van hun zangkunst.

(Bron: Mediawatchers)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Idols topic
« Reactie #922 Gepost op: 3-12-2003, 19:54:02 »
Idols II nog strenger

Voor Henkjan, Eric, Edwin en Jerney zijn het weer zware tijden. Ze moeten uit meer dan zestienduizend wannabe Jims en Dewi's de pareltjes zoeken. Je zou denken dat mensen die vorig jaar Idols hebben gekeken én vals zingen, zich niet meer durven op te geven. Maar niets minder is waar...

Aanmeldingen
Op 6 december zitten duizenden jongeren met Rexona onder hun oksels trillend op de bank, want misschien zitten zij wel in de eerste uitzending van Idols 2. De jury en Tooske kwamen bijeen om wat extra publiciteit te genereren, want: alles voor de kijkcijfers. Grote vraag is of er met tienduizend meer aanmeldingen dan vorig jaar ook meer nachtegaaltjes tussen zitten. Jerney helpt ons uit de droom. "Er zijn nu tienduizend mensen meer komen opdraven, maar er zit niet meer talent tussen."

Jureren
Vreemd genoeg zijn het niet alleen nieuwe gezichten die auditie komen doen. Bij de audities ziet de jury tientallen oude bekenden terug. Toch vindt de jury dat niet erg, omdat ze op die manier kunnen zien hoeveel mensen in één jaar hebben geleerd. Henkjan, Eric, Edwin en Jerney nemen wederom de loodzware taak van het jureren op zich. En dat vinden ze heel leuk, aldus Henkjan. In mei is pas de ontknoping van Idols twee, maar Tooske heeft nu al finalisten gespot.

Kritiek
Feit is wel dat de jury dit jaar een stuk strenger is dan vorig jaar. Volgens jurylid Edwin Jansen wisten de deelnemers van Idols I niet precies wat ze te wachten stond, maar met de 16.700 wannabe's is dat nu wel het geval. "Tijdens de eerste editie wisten ze niet waar ze aan begonnen, maar nu wel. Bij slechtere kandidaten ben ik daarom nog strenger geworden. De kritiek die ik lever zou ik zelf niet hard noemen, maar het was wel recht voor z'n raap."

Uitzendingen
De afgelopen maanden hebben de audities plaatsgevonden. Vanaf 17 januari zijn de theaterrondes te zien in twee uitzendingen, gevolgd door vier 'workshopuitzendingen' (31 januari tot en met 21 februari). De live shows starten op 6 maart. Dan zal naast presentatrice Tooske Breugem ook presentator Reinout Oerlemans zijn opwachting weer maken. De finale is op 1 mei.

World Idol
Voordat Idols-winnaar Jamai van zijn troon gestoten zal worden, mag hij nog één keer op de stip plaatsnemen. Een internationale dit keer, want op Kerstavond doet Jamai mee met World Idol, waarbij winnaars uit elf landen tegen elkaar zullen strijden. Concurrenten zijn onder andere Kelly Clarkson, Will Young en kampioenen uit België, Zuid-Afrika, Polen, Duitsland, Noorwegen, Jordanië, Canada en Australië. Tooske zal de avond voor Nederland aan elkaar praten.
 
(Bron: RTL Boulevard)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Idols topic
« Reactie #923 Gepost op: 3-12-2003, 20:08:43 »
Jury Idols II trekt nog feller van leer

De komende reeks van Idolsafleveringen belooft nog harder te gaan worden. Zo is de jury dit jaar nog harder in haar oordeel over de kandidaten. Dat lieten de juryleden vandaag weten bij de presentatie van Idols II in Amsterdam.

Jurylid Edwin Jansen verklaart zich nader. Zo zegt hij dat de deelnemers van Idols I niet konden weten wat ze te wachten stond, maar dat is nu wel het geval. "Tijdens de eerste editie wisten ze niet waar ze aan begonnen, maar nu wel. Bij slechtere kandidaten ben ik daarom nog strenger geworden. De kritiek die ik lever zou ik zelf niet hard noemen, maar het was wel recht voor z'n raap."

Komende zaterdag zal de eerste aflevering van Idols II bij RTL 4 te zien zijn. De verwachtingen zijn hooggespannen, omdat in de landen waar eerder al een tweede Idols op de buis kwam, nog populairder was dan deel 1. De eerste zes afleveringen van Idols II zullen in het teken staan van de audities van de 16.731 kandidaten in hotels verspreid over het land.

In januari zullen de zogenoemde theaterrondes te zien in twee uitzendingen, gevolgd door vier 'workshopuitzendingen'. Wederom presenteren Tooske Breugem en presentator Reinout Oerlemans Idols. Vanaf 6 maart zijn de studiouitzendingen en de finale vindt op 1 mei plaats.

De juryleden lieten vandaag weten dat er een flink aantal kandidaten zijn, die verleden jaar afvielen en het nu weer proberen. Daarnaast zijn ook de 'bijzondere gevallen' weer van de partij, zoals een Hagenaar die zich helemaal te buiten gaat aan Frans Bauer.

(Bron: FOK!)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Idols topic
« Reactie #924 Gepost op: 4-12-2003, 22:03:48 »
Idols spektakel is al begonnen

Gisteren op de persconferentie van Idols II, kon de pers alvast een drietal ex-deelnemers beluisteren. Twee van hen hebben ondertussen de eerste ronden overleefd. Dat gold niet voor Robertjan Habich. Hij hoeft het echter niet opnieuw te proberen, iets wat de 18-jarige Alice Hoes wél deed. "Ik heb vorig jaar ook meegedaan. Toen viel ik af in de theaterronden. Maar afgelopen jaar heb ik tijdens mijn studie Film en Televisiewetenschappen in Utrecht, zóveel bijgeleerd, dat ik het gewoon weer heb geprobeerd." De deelname van Boris Boon was het gevolg van een weddenschap. Zonder enige zangles bereikte de 22-jarige Boon, de theaterronden. Die zijn ondertussen al achter de rug. Maar of ze dáár óók door heen zijn gekomen? Dat is pas aflevering 8 te zien. Hoe ze hun eerste ronde doorkwamen, is zaterdag 6 december al te zien.

(Bron: Mediawatchers)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Idols topic
« Reactie #925 Gepost op: 4-12-2003, 22:10:45 »
Tooske heeft er weer zin in

Zaterdag is de aftrap van de eerste aflevering van een reeks nieuwe Idols. Tooske Breugem heeft er weer zin in. Haar rol is samen met Reinout Oerlemans weer presenteren en in het geheel kan ze het best vergelijken met die van een verpleegster: "Ik zal, net als vorig jaar, afstand houden. Beste vriendjes zal ik niet kunnen worden, want dat zal mijn doen en laten in de laatste weken alleen maar belemmeren." Voor Tooske beginnen de nieuwe opnamen pas weer eind januari, en tot die tijd kan ze genieten van de hype die Idols II ongetwijfeld weer gaat worden. "Vorig jaar was het jaar van mijn leven. En misschien dit jaar opnieuw. Ik heb al wel weer op de tafel geslagen van het lachen. Maar of het een even grote hype wordt? Ik verwacht niets", aldus Tooske.

(Bron: Mediawatchers)

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Het Idols topic
« Reactie #926 Gepost op: 5-12-2003, 10:35:43 »
O leuk, het begint morgen al. Trek de oordopjes maar vast onder het stof vandaan ;D
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)
« Reactie #927 Gepost op: 6-12-2003, 15:47:31 »
Vanavond inmiddels..

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)
« Reactie #928 Gepost op: 24-02-2004, 10:54:18 »
jaja ook hier wil ik fotootjes showen hahaha LOL
ik haal alle oude topics weer omhoog geloof ik hihi






(nee ik trek niet aan zijn hemd ik heb iets in mijn hand kijk maar goed hahaha)





« Laatst bewerkt op: 24-02-2004, 10:58:53 door juultjuh »
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)
« Reactie #929 Gepost op: 24-02-2004, 10:59:06 »
Wanneer heb je samen met hem mogen zingen juul? En hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :o :o :o

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)
« Reactie #930 Gepost op: 24-02-2004, 11:10:46 »
Wanneer heb je samen met hem mogen zingen juul? En hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :o :o :o

(sjonge heb ik net een heel verhaal getypt is het bestand te groot grr)
anyway
jamai heeft when you walk in the room gezongen met dewi maar die is er niet als hij optreed en dan keist hij altijd iemand uit het publiek. Nu was ik dus aan de beurt, in de brabanthallen in den bosch, bij de jumbofestatie ik weet niet of je dat kent...
always look on the bright side of life

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Het Idols topic
« Reactie #931 Gepost op: 24-02-2004, 11:13:19 »
Staat die niet ook op zijn album??? Ik meen me te kunnen herrineren dat ik die ooit al ergens ben tegen gekomen...

ja wango tango staat ook op zijn album  ;) ::ok:: 8)
always look on the bright side of life